Prisjakt: Bluray filmer (region B-kompatible) - Side 143

Sponsorer:
Takk Takk:  1
Like Like:  1
Side 143 av 249 FørsteFørste ... 3 13 23 33 43 53 63 73 83 93 103 113 123 133 139 140 141 142 143 144 145 146 147 153 163 173 183 193 203 213 223 233 243 ... SisteSiste
Viser resultater 2,841 til 2,860 av 4969
    Active togr sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    351
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    noen som vet om True Blood: The Complete First Season på blu ray er sonefri?
    tenker da på den som selges på amazon.com

Amazon.com: True Blood: The Complete First Season (HBO Series) [Blu-ray]: Anna Paquin, Stephen Moyer, Sam Trammell, Ryan Kwanten, Rutina Wesley: Movies & TV

Intermediate Doc.G sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Sted
    Steinkjer
    Poster
    1,662
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av togr
    noen som vet om True Blood: The Complete First Season på blu ray er sonefri?
    tenker da på den som selges på amazon.com

Amazon.com: True Blood: The Complete First Season (HBO Series) [Blu-ray]: Anna Paquin, Stephen Moyer, Sam Trammell, Ryan Kwanten, Rutina Wesley: Movies & TV
    I følge Blu-Ray Region Code Info er den det.

Intermediate Rolle sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,460
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vil bare si at når dere bestiller fra amazon.com så kan dere trygt velge billigste transport, altså standard international. Jeg bestilte John Adams serien for 2 uker siden og fikk oppgitt ”estimated delivery 25 januar” kom tilbake fra Nordsjøen i dag, og der lå den i postkassen.

Den var sendt fra Auckland, New Zealand, by the way. Kostet meg totalt $31,47 kjempe deal spør du meg :-D

PS. Play.com leverer som vanligt også meget kjappt, postkassa var knøkfull, 12 filmer, på toppen lå der et skriv fra posten som sa at jeg må besøke postkontoret og hente resten av filmene :-D

Intermediate Spareblære sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    1,060
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg får også filmene kjapt fra Amazon, til tross for en estimert leveringstid som sier noe annet. Som regel ligger filmene i den utslitte postkassa mi iløpet av få dager.

Intermediate Rolle sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,460
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Spareblære
    Jeg får også filmene kjapt fra Amazon, til tross for en estimert leveringstid som sier noe annet. Som regel ligger filmene i den utslitte postkassa mi iløpet av få dager.
    Jepp, det funker fint med amazon, play og de andre, til H med norske skatter og avgifter. "PrivatflyJens" sitt spleiselag får klare seg uten oss

Intermediate Millmaker sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Rolle
    Jepp, det funker fint med amazon, play og de andre, til H med norske skatter og avgifter. "PrivatflyJens" sitt spleiselag får klare seg uten oss
    +1!!!!

Var på en musikksjappe i byen her om dagen å kikket litt på BD musikk blant annet. De tok noen sinnsyke priser. Playcom var det.

Han kom bort da og spurte om jeg letet etter noe? Nei sa jeg,bare kikker, jeg har de aller fleste av de hjemme fra før sa jeg. Da ble han giret og lurte på hvor jeg handlet?

Nei sa jeg, verden er stor og det er butikker i hele verden med helt andre priser.

Da ble han nesten sur da, fordi at jeg og andre med meg bidro til å dra prisene opp her hjemme, samt at vi sørget for at bransjen sliter.

Skjerp deg sa jeg til han, hvorfor skal vi kjøpe her hjemme når vi kan få samme produktet levert på døra for under halve prisen?

Nei det var for å opprettholde tilbudene her hjemme da, det ville jo bli trist hvis butikkene forsvant. Joda sa jeg, men det er et argument jeg ikke kjøper.

Så så jeg at han hade David Gilmour BDen i hylla, og spurte hva den kostet?

Den må du ha sa han, den er bra. Jeg vet det sa jeg, og jeg har den ikke. Hva koster den?

Tilbud til jul sa kø..en, kun 549,-.

God jul sa jeg og gikk.......

Intermediate Hanspf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,722
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Millmaker
    +1!!!!

Var på en musikksjappe i byen her om dagen å kikket litt på BD musikk blant annet. De tok noen sinnsyke priser. Playcom var det.

Han kom bort da og spurte om jeg letet etter noe? Nei sa jeg,bare kikker, jeg har de aller fleste av de hjemme fra før sa jeg. Da ble han giret og lurte på hvor jeg handlet?

Nei sa jeg, verden er stor og det er butikker i hele verden med helt andre priser.

Da ble han nesten sur da, fordi at jeg og andre med meg bidro til å dra prisene opp her hjemme, samt at vi sørget for at bransjen sliter.

Skjerp deg sa jeg til han, hvorfor skal vi kjøpe her hjemme når vi kan få samme produktet levert på døra for under halve prisen?

Nei det var for å opprettholde tilbudene her hjemme da, det ville jo bli trist hvis butikkene forsvant. Joda sa jeg, men det er et argument jeg ikke kjøper.

Den må du ha sa han, den er bra. Jeg vet det sa jeg, og jeg har den ikke. Hva koster den?

Ha ha seriøst! Er det mulig. Hvorfor i allverden skulle vi trenge slike butikker??

Intermediate Andreas21 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Drammen
    Poster
    3,730
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hanspf
    Ha ha seriøst! Er det mulig. Hvorfor i allverden skulle vi trenge slike butikker??
    Helt enig! Jeg som småkjøper av BD får nyhetene til godt under 200kr stykket, betaler som regel rundt 150-160 kr pr nyhet. Så playcom som storkjøper får sikkert litt bedre priser enn det, så 300kr filmen for nyheter er alt for dyrt selv om de importerer fra USA og får filmene tidlig. Sånne butikker er helt uinteresante for meg, selv om jeg har råd til å kjøpe filmene der. Får de som regel tidlig nok fra USA selv...
    Mvh Andreas

THX II kalibratør. Projektor/TV.
    Software: Calman Pro og Lightspace
    Colorimeter: Klein K10A Spectroradiometer: Jeti 1501
    TPG: Murideo Fresco Six G og DVDO

Intermediate Millmaker sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Andreas21
    Helt enig! Jeg som småkjøper av BD får nyhetene til godt under 200kr stykket, betaler som regel rundt 150-160 kr pr nyhet. Så playcom som storkjøper får sikkert litt bedre priser enn det, så 300kr filmen for nyheter er alt for dyrt selv om de importerer fra USA og får filmene tidlig. Sånne butikker er helt uinteresante for meg, selv om jeg har råd til å kjøpe filmene der. Får de som regel tidlig nok fra USA selv...

SMÅKJØPER faktisk! He he, god jul Andreas!!!!

Newcomer flisa sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har bestilt noe fra amazon.com med standar post gang.og da blir det frakt på 74 kr for en bd.finnes det rimligere frakt eller er det det sammesom dere betaler? dyr frakt

Items: NOK 128,80 pris for 2 bd
    Shipping & Handling: NOK 149,97

Total Before Tax: NOK 278,77
    Estimated Tax:* NOK 0,00

Order Total: NOK 278,77

som dere betaler?

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av flisa
    har bestilt noe fra amazon.com med standar post gang.og da blir det frakt på 74 kr for en bd.finnes det rimligere frakt eller er det det sammesom dere betaler? dyr frakt

Items: NOK 128,80 pris for 2 bd
    Shipping & Handling: NOK 149,97
    Har du handlet på Amazon Marketplace, eller er det Amazon som leverer filmene? Standardfrakten når Amazon leverer varene er $3,99 pluss $2,49 pr. vare. Altså $6,48 (37,50) for én vare og $8,97 (52,-) for to.

Shipping fra Amazon Marketplace tror jeg er vesentlig dyrere, men jeg husker ikke i farta hva den er.

Intermediate Starman sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    3,152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er riktig som trondmm sier.

Les mer om Amazon.com fraktpriser og leveringstider her: Amazon.com Help: Europe

Edit: Her er i tillegg Marketplace Shipping Times & Rates: Amazon.com Help: Marketplace Shipping Times & Rates

Newcomer flisa sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av trondmm
    Har du handlet på Amazon Marketplace, eller er det Amazon som leverer filmene? Standardfrakten når Amazon leverer varene er $3,99 pluss $2,49 pr. vare. Altså $6,48 (37,50) for én vare og $8,97 (52,-) for to.

Shipping fra Amazon Marketplace tror jeg er vesentlig dyrere, men jeg husker ikke i farta hva den er.
    å er det forskjell på det også.er ikke helt sikker på hvor jeg handlet fra men skal sjekke det. takk for svar

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    151
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    +1!!!!

Det som er litt vittig med playcom er jo at de er omtrent dobbelt så dyre som platekompaniet. Hvordan forklarer de det?

Intermediate Spareblære sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    1,060
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

If you're not greedy you will go far, you will live in happiness too,
    like the oompa oompa loompa doompadee do.

Intermediate Shallow_ sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,244
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Solaar
    Det som er litt vittig med playcom er jo at de er omtrent dobbelt så dyre som platekompaniet. Hvordan forklarer de det?
    Nå har jo Platekompaniet knust 'alle' på pris siden dag en, ikke uten grunn at hysjhysj og free records etc mer eller mindre forsvant over natta..

Nå vet jeg ikke prisnivået på norske bluray, eller hvilken Playcom butikk du (millmaker) har vært i, men de er jo del av en kjede, og følgelig har en sentral prissetting vil jeg tro. (Siden du bor i Skien, er det vel Skien avd. kan jeg tenke meg)
    Playcom oslo skiller seg ut pga. de tidligere laserworld/dvdspesialisten folka er medeiere.
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Min Hjemmekino Mine Bluray filmer

Newcomer doncorl sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    211
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

MI boks, £14.99

Mission impossible boks til £14.99

http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/7...ml?source=9593

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Drag me to Hell for £9.99 på Play

http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/1...l/Product.html
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Shallow_
    Nå har jo Platekompaniet knust 'alle' på pris siden dag en, ikke uten grunn at hysjhysj og free records etc mer eller mindre forsvant over natta..
    Dette stemmer vel til dels for musikk, men på BD er vel Platekompaniet svært langt unna å "knuse alle på pris". I Norge har vi både Elkjøp, Lefdal og de skandinaviske aktørene som playx.no m.fl. som har langt bedre priser på BD. Også Coop Obs! har også ofte bedre priser på BD enn Platekompaniet.

Det er jo et slags tankekors at de generelle "alt mulig"-butikkene slår spesialbutikkene på pris på varer de burde være markedsledende på.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av E.H.D
    Julegave til meg selv!

Side 143 av 249 FørsteFørste ... 3 13 23 33 43 53 63 73 83 93 103 113 123 133 139 140 141 142 143 144 145 146 147 153 163 173 183 193 203 213 223 233 243 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •