Prisjakt: Bluray filmer (region B-kompatible) - Side 12

Sponsorer:
Takk Takk:  1
Like Like:  1
Side 12 av 249 FørsteFørste ... 2 8 9 10 11 12 13 14 15 16 22 32 42 52 62 72 82 92 102 112 122 132 142 152 ... SisteSiste
Viser resultater 221 til 240 av 4969
    Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    1,183
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jodan:
    Fikk du svar fra Tower etter du ga dem beskjed om at de ikke fikk pengene sine?

COOP OBS! selger blu-ray til 169,-

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Starman
    Jeg er ikke oppdatert på sone B priser, men jeg så det lå et innlegg litt tidligere i denne tråden som kanskje er av interesse for deg:

Jeg antar at dette er sone B..
    Jeg så de, starman, og var sikkert litt upresis, men siden jeg ikke bor i hovedstaden, så er det først og fremst nettsteder som er mest interessant for meg.

Intermediate Starman sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    3,152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av roffe
    Jeg så de, starman, og var sikkert litt upresis, men siden jeg ikke bor i hovedstaden, så er det først og fremst nettsteder som er mest interessant for meg.
    Ok, da misforstod jeg.

Hvis du kan ha brukt/som ny, så kan du sjekke ut HER.

Ser at det i skrivende stund er mulig å få en pent brukt til ca. kr 135,- inkl. frakt hos en selger som oppgir "International delivery available"...Løp og kjøp!

Intermediate Ratata sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    1,024
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke lest hele tråden men jeg gjentar gjerne:

Coop Obs har nå introtilbud med BluRay-filmer til 169,- kr stk og 5 stk til 700,-

Intermediate killroy sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    1,198
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ratata
    Har ikke lest hele tråden men jeg gjentar gjerne:

Coop Obs har nå introtilbud med BluRay-filmer til 169,- kr stk og 5 stk til 700,-
    Yepp, oppdaget dette på lørdag å lempa 5 stk i tralla, bra utvalg hadde de også ! (Lillestøm i mitt tilfelle).

/L

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    101
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har vært i kontakt med Gamecentre som ligger i scotland tror jeg. De selger brukte bluray for en billig penge. Har bestilt Spider-Man 3 derifra. 8.99 pund også skulle de ha 1 pund i frakt. Fin pris det.

Problemet er at de kun kan akseptere paypal for internasjonale ordrer, så jeg venter på å få betalt.

Denne "butikken" selger også film igjennom play.coms playtrade program, så de virker seriøse nok. Har hatt en fin dialog med dem, og er veldig hjelpsomme.

GamesCentre.co.uk - BLU-RAY

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    32
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har play kjøp 2 og få 1 med på kjøpet.
    http://www.play.com/DVD/Blu-ray/3-/141439/2-/Promo.html

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sk
    Nå har play kjøp 2 og få 1 med på kjøpet.
    http://www.play.com/DVD/Blu-ray/3-/141439/2-/Promo.html
    Jeg for min del fant ikke tre filmer der jeg hadde lyst på... Men så gidder jeg ikke kjøpe på nytt filmer jeg har på DVD allerede. Men det var litt skuffende at større, viktige utgivelser ikke var med, eller var så dyre at de ikke kommer under 200,- kr grensen (play jevner ikke ut prisene slik at alle koster like mye, noe som kunne fikset dette hvis man fant en rimelig film i tillegg til den dyre).

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    71
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lenge siden Amazon har hatt skikkelig tilbud, men her kan man få mange filmer for bra pris. Her er det fullt mulig å få 2 filmer under tollgrensa.

Amazon.com: Blu-ray up to 53% off

Active Jodan sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    378
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Haugen
    Jodan:
    Fikk du svar fra Tower etter du ga dem beskjed om at de ikke fikk pengene sine?
    Nei, men det er ikke mitt problem :-)

Intermediate Rolle sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,460
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Jodan
    Nei, men det er ikke mitt problem :-)
    Fine!

Sånn skal det gjøres. Virker som Tower har glemt to av de mest vanlige "sayings" man bruker i USA.

1) "The customer is always right"
    2) “If you’re going to talk the talk, you’ve got to walk the walk”

Newcomer Erik Nygård sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    61
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøp 3, betal for 2 på play.com

Filmene koster i utgangspunktet £13,99 og £17,99 pr. stk. Det er også en håndfull filmer der til £23,99 og £39,99, men pga. måten de trekker fra rabatten, så vil det ikke være mulig å kjøpe disse uten å måtte betale moms.

Anyway - holder man seg til de to billigste priskategoriene, ender man opp med en pris pr. film på £9,33 eller £12.

EDIT: Oops. La ikke merke til at tilbudet var så gammelt. Scrolla et par meldinger bakover for å se om det var nevnt tidligere, men ga meg da jeg kom til Amazons tilbud.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,460
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av roffe
    Jeg for min del fant ikke tre filmer der jeg hadde lyst på... Men så gidder jeg ikke kjøpe på nytt filmer jeg har på DVD allerede. Men det var litt skuffende at større, viktige utgivelser ikke var med, eller var så dyre at de ikke kommer under 200,- kr grensen (play jevner ikke ut prisene slik at alle koster like mye, noe som kunne fikset dette hvis man fant en rimelig film i tillegg til den dyre).
    Så du på prisen i Euro eller Pund?

Tidligere har det kun vært mulig og bestille i Euro, men idag fikk jeg gjennom en order i Pund, da går det greit og komme under 200 kr grensen.

De fleste gode filmene ligger jo på £17.99 - ca:187 Kr

Bestilte: Flags Of Our Fathers £17.99
    Letters From Iwo Jima £16.00
    Ratatouille £ 1.99
    Total: £35.98

Det blir ca: 125 Kr per film, ikke værst.

Dessuten fant jeg min favoritt syngedama, Celine Dion :-D - Live in Las Vegas for £14.99 - ca: 154 Kr

Så, løp å kjøp gutta!

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Rolle
    Så du på prisen i Euro eller Pund?

Tidligere har det kun vært mulig og bestille i Euro, men idag fikk jeg gjennom en order i Pund, da går det greit og komme under 200 kr grensen.
    Det er ganske lenge siden de gjorde det mulig å bestille i Pund igjen. Når jeg ser på ordrehistorikken min, så har jeg bare betalt i Euro en eneste gang. Det var 10. januar 2007. Alle ordrene mine gjort frem til og med 14. august 2006 og fra og med 26. april 2007 er gjort i Pund. Jeg husker jeg ble ganske furten da de gikk over til å belaste i Euro (dvs. jeg ble furten over at filmene ble vesentlig dyrere i Euro enn i Pund), så jeg vil anta at gunnen til at jeg bare la inn en bestilling i løpet av disse 8 månedene, var at det bare var mulig å betale i Euro i mesteparten av denne perioden.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,460
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av trondmm
    Det er ganske lenge siden de gjorde det mulig å bestille i Pund igjen. Når jeg ser på ordrehistorikken min, så har jeg bare betalt i Euro en eneste gang. Det var 10. januar 2007. Alle ordrene mine gjort frem til og med 14. august 2006 og fra og med 26. april 2007 er gjort i Pund. Jeg husker jeg ble ganske furten da de gikk over til å belaste i Euro (dvs. jeg ble furten over at filmene ble vesentlig dyrere i Euro enn i Pund), så jeg vil anta at gunnen til at jeg bare la inn en bestilling i løpet av disse 8 månedene, var at det bare var mulig å betale i Euro i mesteparten av denne perioden.
    Dæven, da har jeg betalt for mye i hele 2007 og frem til nå.
    Har så og si automatisk klikka på Euro hver gang, og dermed har jeg slitt med 200 Kr grensen etter jeg kom ned fra gjerdet og landa på Blu-ray

Da får vi bare håpe at NOK holder seg sterk fremover, så blir det goe greier :-D

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det bare meg som helst vil ha mulighet til å få norsk tekst?
    Er dere SÅ gode i engelsk alle sammen? Jeg føler meg ganske trygg på det språket, men føler innimellom jeg går glipp av endel dialog/uttrykk.

Jeg sliter litt med å finne filmer på utenlandske nettbutikker hvor det spesifiseres at filmen har norsk tekst.................

Kanskje et engelsk kurs er bedre...................

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av asvaberg
    Er det bare meg som helst vil ha mulighet til å få norsk tekst?
    Er dere SÅ gode i engelsk alle sammen? Jeg føler meg ganske trygg på det språket, men føler innimellom jeg går glipp av endel dialog/uttrykk.

Jeg sliter litt med å finne filmer på utenlandske nettbutikker hvor det spesifiseres at filmen har norsk tekst.................

Kanskje et engelsk kurs er bedre...................
    He he. Du er langt i fra den eneste asvaberg. Jeg liker også å få med den norske teksten. Svaret er: EzyDVD - Australia's largest DVD store og power search hvor du velger Blu-Ray som medium og Norsk som undertekst!

Jeg kjøper tilnærmet kun filmer med norsk tekst. Føler meg ikke så forbanna dårlig i engelsk, men liker å ha med teksten. Også en ting som er viktig skal jeg ha med samboeren på kino i stua hjemme

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Msport
    He he. Du er langt i fra den eneste asvaberg. Jeg liker også å få med den norske teksten. Svaret er: EzyDVD - Australia's largest DVD store og power search hvor du velger Blu-Ray som medium og Norsk som undertekst!

Jeg kjøper tilnærmet kun filmer med norsk tekst. Føler meg ikke så forbanna dårlig i engelsk, men liker å ha med teksten. Også en ting som er viktig skal jeg ha med samboeren på kino i stua hjemme
    Herlig! Hadde nå alle nettbutikker hatt slik søkemulighet. Mange takk!

Intermediate KIMSIZE sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    1,381
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hm...Norsk tekst. Neitakk, norske oversettelser er som regel så dårlig at det holder jeg meg langt vekke fra. Snakker de engelsk så skal jeg ha engelsk tekst, enkelt og greit. Bruker kun norsk hvis dialogen er på et språk jeg ikke kan (hovedsaklig alle utenom norsk og engelsk :-D )

Side 12 av 249 FørsteFørste ... 2 8 9 10 11 12 13 14 15 16 22 32 42 52 62 72 82 92 102 112 122 132 142 152 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •