Nytt PowerBuy - Samsung 40M87 til 14250, 46M87 til 19000 og 52M87 til 26000! - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 8 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 ... SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 158
    Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Firmware vil være av nyeste type, dette er helt ferske TVer, rett fra samlebåndet!

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av tiiim
    Nybegynner1, tror ikke du trenger å være skeptisk.
    AVShop er 100% pålitelige.. har selv fulg med i den andre powerbuy-saken og der var fok skeptiske helt fra begynnelsen.
    Helt enig her. Lygren ordna opp han ^^

Sitat Opprinnelig postet av tiiim
    Ang SHG tror jeg du har krav på norsk garanti.
    De har etablert norsk butikk i norge (norsk domene) og må da følge norsk lov.
    Tingen er at Garanti ikke har noe med loven å gjøre. Garanti er noe Samsung gir.
    Kjøpsloven derimot sier bare at butikken du kjøpte den hos, må ordne opp.

Slik jeg forstår det er grunnen til at Samsung ikke vil ta i tv'r fra SHG og andre slike "snuskbutikker", er at dé er paralellimportert fra øst-europa elns.
    Da forsvinner Norsk Garanti.

Dvs at får man problemer er det en fordel med en Norsk Samsung-tv kjøpt i Norge.
    Kan bare dumpe de hos din lokale forhandler, og i værste fall tar dé for porto

Btw lygren, er disse tv'ne i denne kategorien? 100% Norske altså?
    I så tilfelle .. vurderer jeg muligens å hive meg med!

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Disse TVene er i kategorien 100% "norske" ja, dvs. at de kan sendes inn via Samsungs serviceapparat i Norge og leveres samtidig med norske menyer.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    57
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Jess..

Da er jeg med på en 52". Så håper jeg 4 andre kaster seg på!

Hurra!

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Ja, da er det bare å krysse fingrene...

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva kostet 40" da den kom ut, og er det sannsynlig at den vil gå enda lengre ned i pris etter hvert?

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    ...ALT detter i pris i dette markedet, det er bare et spørsmål om når det detter... Ingen kan gi deg noen garantier for når det skjer, men TVen ble solgt for 20.000 i diverse butikker da den kom, og det gikk 40 stk av den på PowerBuy her til 15.800.- fra Sverige for noen måneder siden (mai tror jeg det var). 14.250,- er derfor en meget god pris tatt dette i betraktning, der selvsagt norsk garanti/reklamasjon også har en viss verdi.

Nå skal jeg ikke påstå at du gjør en god "investering" ved å hive deg på her da, trenger du ikke TV nå er det jo bare å vente, for som kjent blir jo ikke disse sakene verken dårligere eller dyrere!

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Reiser bort halvannen mnd, så trenger ikke tv`en med det første. Sannsynlig at det kommer flere powerbuy på denne modellen fremover?

Takker forøvrig for et bra forum!

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    ...såfremt modellen er populær vil det være sannsynlig at det dukker opp PowerBuy på denne også om en mnd eller to, så da hadde jeg nok heller ventet litt var jeg deg...

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

47LB2RF vs 46M87

Hei,

har akkurat kjøpt meg en 47LB2RF på elkjøp til 20.000,-. Kjøpte denne litt for mye på impuls, et kvarter før stengetid på en lørdag fordi jeg hadde fått meg en PS3 kvelden før og ville ha den til å kjøre spill i full HD.

Jeg er forsåvidt fornøyd med LG 47LB2RF, men den kunne vært MYE bedre på sort-nivå...

Så til mitt spørsmål: hvordan vurderer dere 46M87 opp imot 47LB2RF ? Burde jeg ta meg bryet med å pakke ned igjen og returnere 47LB2RF på 30-dagers returrett og heller slenge meg på dette powerbuyet?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    109
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av zimba07
    Hei,

har akkurat kjøpt meg en 47LB2RF på elkjøp til 20.000,-. Kjøpte denne litt for mye på impuls, et kvarter før stengetid på en lørdag fordi jeg hadde fått meg en PS3 kvelden før og ville ha den til å kjøre spill i full HD.

Jeg er forsåvidt fornøyd med LG 47LB2RF, men den kunne vært MYE bedre på sort-nivå...

Så til mitt spørsmål: hvordan vurderer dere 46M87 opp imot 47LB2RF ? Burde jeg ta meg bryet med å pakke ned igjen og returnere 47LB2RF på 30-dagers returrett og heller slenge meg på dette powerbuyet?

Du må nesten vurdere selv om du er villig til å vente ut leveringstiden.
    Men en ting er sikkert. Det finnes ingen lcd i verden med bedre sortnivå enn Samsung M8 serien. Og jeg har heller aldri noensinne sett en plasma med bedre sortnivå. Dersom du er villig til å vente, så er svaret så definitivt, ja.

Active Gelbear sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    465
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ai ai ai...sitter paa en internettcafe i bulgaria og har solgt min 40f71b naar jeg kommer hjem..

Men 46" eller 52"......lurer paa hva dama sier....har fatt tilatelse til 46" er selvfolgelig keen paa den storste...da slipper jeg kansje projektor tll kinorommet (naar det en gang blir ferdig)...lol

Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    465
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har det vaert eller blir det powerbuy paa den sorte modellen??? m86 med sort list under

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    ...den modellen er dessverre veldig vanskelig å få tak i, i det minste hvis en ønsker norske menyer... De som har sett TVen sier imidlertid at den sølvfargede listen er relativt diskrete...

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    95
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan være enig i at den sølvlisten er diskre, men den er der nå forsatt.
    Hvis den står på bord/tv-benk ser du den ikke så godt. henger den på veggen vil jeg gått for M86.

Er fryktelig interisert i M86 powerbuy

Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    465
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er ogsaa meget interssert i m86, norsk meny er ikke et must for min del.

Ser naa i skrivende stund at det 5 paameldte paa m87 52", kansje jeg skriver meg paa den naar jeg kommer hjem fra ferien...da hvis det er HELT uaktuelt med powerbuy paa m86'en

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

52m87

Da er jeg med på 52"ern. Hadde egentlig bestemt meg for en Pioneer 5080xa etter å ha lest mye positivt om denne på nettet. Var i dag og så 5080xa ved siden av 52M87 på expert. De viste naturprogrammer i HD. Hudtoner og sortnivå var etter mitt syn kun marginalt bedre på 5080xa (er ingen ekspert). TV'ene på veggen var ikke kalibrert, men rett opp av eska. Synes 52M87 så fantastisk bra ut. Full HD er vel heller ikke å forakte i bruk sammen med HTPC og Xbox360. Gleder meg som en unge til å få denne opp på veggen!

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    80
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av zimba07
    Hei,

Oi - ufin pris. Kvittet meg med denne søppel-TV'en og hoppet på en M8. Elendig sortnivå på LG'en - og ekstremt ræva ved innsyn fra siden. I tillegg bråker den som et ******* med kvass piping rundt 14kHz.. :%

Du burde absolutt returnere den og få deg en M8. Ingen tvil AT ALL.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    80
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gelbear
    Er ogsaa meget interssert i m86, norsk meny er ikke et must for min del.

Ser naa i skrivende stund at det 5 paameldte paa m87 52", kansje jeg skriver meg paa den naar jeg kommer hjem fra ferien...da hvis det er HELT uaktuelt med powerbuy paa m86'en
    Alle M8 har norsk meny, du må bare inn i service menyen og aktivere dette. Leverandøren jeg tror AVShop bruker i dette tilfelle importerer disse fra Samsung Slovakia (handlet mange av disse selv), og vet ikke helt hvordan Samsung Norge stiller seg til dette.

Hadde vært en fordel om AVShop kan ta å grille leverandøren litt på dette for å få det 100% bombastisk bekreftet - evnt. fortelle hvilken Samsung grossist de henter fra.

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    AVshop melder at de benytter Norek/Komplett som leverandør på denne TVen, så jeg tror ikke det er snakk om noe Slovakia-import, for å si det slik... AVshop understreker også at TVene kan leveres inn på service via det norske Samsung-apparatet, og derfor er jo TVene også "godkjent" av Samsung Nordic.

Side 2 av 8 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •