spørsmål om M-AUDIO Revolution

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 5 1 2 3 4 5 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 89
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    134
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

spørsmål om M-AUDIO Revolution

Ok, jeg er fullstendig nybegynner på lyd området utenfor pc. Lurte på en liten ting. Dette M-AUDIO Revolution kan jo umulig å en skikkelig effektforsterker del, så da må man jo få en kobling mellom lydkortet og en effektforsterker. Hvordan gjør man dette? Støtter lydkortet dette?

Intermediate Rikky sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    2,103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Effektforsterere trenger jo bare et line-in signal... Du tenker kanskje på tilkobling av effektforsterkere til et surroundsystem uten å måtte gå om en surroundforsterker?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    134
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det jeg tenker er at det lyd kortet har jo 7.1. Men den kan da umulig ha nok futt til å kunne kjøre 7 høytalere? Så det jeg lurer på er vel: Hva er skrittet videre fra lydkortet?

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skrittet videre må være en Surround forsterker med støtte for 7.1...
    Lydkortet gir ut et digitalt signal som forsterkeren må dekode...

Mvh

AK

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    134
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    k, da skjønte jeg den. Da er neste spm: Hva faen er vitsen med å ha ett 7.1 lydkort når du må kjøpe en surround reciever alikevel?

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    2,103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da kan du jo få et digitalt 7.1-signal ut til forsterkeren.