Film-plakater USA\Europa

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Intermediate LL sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    2,900
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Film-plakater USA\Europa

Jeg tenkte snart å skaffe meg en del nye filmplakater å ha på veggen. I den forbindelse lurer jeg litt på hvordan dere ha løst dette. De fleste amerikanske plakater er 27" x 41" (68,6 x 104,1) for eldre filmer og 27" x 40" (68,6 x 101,6) for nyere filmer. Så vidt jeg har forstått så passer dette veldig dårlig med de fleste norske rammer. De vanligste er vel 70 x 100 cm. Europeiske plakater følger vel denne størrelsen så vidt jeg har forstått...

Grunnen til denne tråden er at jeg ønsker å høre deres tanker rundt denne tematikken. Jeg visste ikke helt hvor dette spørsmålet passet best, så dermed endte den under dette forumet.

Hvis noen har gode ramme-tips så hører jeg gjerne på det også. IKEA\Living sine rimelige rammer kjenner jeg til. De er jeg ikke fornøyd med.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    58
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    har selv endel av us plakater.
    gjekk bare ned på et rammeverksted og det ble ikke så veldig mye dyrere en ikea rammer. Men nå var dette hos en eldre pensjonist som hadde dette som hobby. Ps: har handlet alle plakatene på ebay , like greit å få de signerte
    koster ca 20-100$ pr stykk.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •