Powerbuy på Pioneer 508XD Plasma - Side 6

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 6 av 21 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 16 ... SisteSiste
Viser resultater 101 til 120 av 406
    Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Alle har fått tilsendt mail om innbetaling nå, hvis ikke har det havnet i spamfilteret deres eller noe. Det er altså bare å betale ASAP for å sikre raskest mulig effektuering av ordren, kontonummer 60840631888. Beløpet dere skal betale har dere fått oppgitt på første ordrebekreftelse. Husk å benytte ordrenummeret som referanse på betalingen.
    Ja, nå har også jeg fått betalt. Men jeg har fremdeles ikke fått tilsendt mail om innbetaling (kun ordrebekreftelse den første dagen). Litt rart da jeg alltid har fått dette ved tidligere Powerbuys, men det er heller ingen ting å finne i spamfilteret. Vel, det ordner seg sikkert......

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var innbetalingen foretatt.

Sitat Opprinnelig postet av lygren
    Ja, viktig at du leser betingelsene (som du selv har bekreftet ved påmelding) Dolbytor. Forsikring av transporten koster tusenvis av kroner, så det har du selvsagt ikke inkludert i denne prisen (det er det ingen som benytter, verken norske eller utenlanske), men de fleste fraktselskaper ordner jo opp ved tyveri eller tydelige skader allikevel.

Som nevnt, fraktforsikring må en ta med Fyndbørsen for forsendelsen fra Sverige til Norge, og videre med speditøren (info får en pr. mail) for forsikring internt i Norge.

For å kort forklare PowerBuy som system (dette står også i betingelsene): Vi fungerer KUN som et mellomledd mellom selger og kjøper, og tar ikke ansvar for varen på noe måte. Du forholder deg ene og alene til selgers betingelser, som du ved å bekrefte avtalen godkjenner at du har lest. Vår jobb er å ordne en god pris, samle pengene og sende disse videre til selger. Vi er altså ingen forhandler, kun en agent som håndterer det praktiske.
    Jeg skjønner prinsippet med Powerbuy (uten å ha lest betingelsene..), men skjønner ikke at en tv som er DOA skal gå ut over meg som kunde:???:

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg skjønner prinsippet med Powerbuy (uten å ha lest betingelsene..), men skjønner ikke at en tv som er DOA skal gå ut over meg som kunde
    Nå trenger du vel ikke å ta alle sorgene på forskudd. Powerbuy er valgfritt. De som ikke tør handle på nettet, må heller gå i butikken......Dessuten: jeg har kjøpt på Powerbuy tidligere, og det har ikke vært noe å klage over så langt. Om du får problemer, skal jeg se om jeg ikke kan ta en tur oppom, jeg bor i nedre Setesdal....

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    51
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    da er min også betalt!

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Betalt...

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Innbetaling OK.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Innbetalt OK

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    ...har fått beskjed fra Fyndbørsen om at leveransetiden nok blir opp mot og kanskje også noe over 4 uker fra effektuering. Vi får bare håpe det er mulig å levere snarlig da selvsagt... Vi holder dere løpende orientert.

428 utgår pr. dato, den har ikke levering før i september.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan er det med frakt av disse store plasma-TVene - stemmer det at de må fraktes stående vertikalt?

Jeg bestilte ingen frakt, da jeg bor i Oslo og har anledning til å hente min 508XD fra sentrallager på Alnabru. Men jeg har ikke tilgang på bil stor nok til å frakte en 50" TV stående - er dette et stort problem?

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    ...før i tiden da de benyttet glassplate i front kunne det være et problem om glasset ble liggende mot bakken for lenge, men nå som de benytter plast kan dette umulig være noe issue...

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    51
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking

off glede meg fælt nå å eg e langt fra verdens mest tolmodige mann så dette kan bli en prøvelse

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lygren
    ...før i tiden da de benyttet glassplate i front kunne det være et problem om glasset ble liggende mot bakken for lenge, men nå som de benytter plast kan dette umulig være noe issue...
    Det står ihvertfall tydelig på min kartong at TV'en kun skal fraktes stående. Flatskjermer tåler ikke sin egen vekt hvis de blir lagt ned.
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    945
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndreWerdenskrieg
    Det står ihvertfall tydelig på min kartong at TV'en kun skal fraktes stående. Flatskjermer tåler ikke sin egen vekt hvis de blir lagt ned.
    Den tåler å legges ned for å montere på veggbrakett etc men ikke under transport, fartsdumper hull i veien etc

Intermediate Trond B sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,548
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sånn kan det gå!

"jaha, då har jag fått min 5080XD levererad.

Glädjen var dock inte långvarig - eller jo, det var den eftersom jag monterade väggfästet innan jag började packa upp tv:n - det jag fick se under skyddsplasten var inte roligt...

Se bild nedan.

Blir inte mycket testande av den här "skönheten" i helgen ... "
    ​Hi-Fi: Accuphase E-460 | LINN Akurate DS/1 | PMC twenty.26/22/C | REL R-528
    Head-Fi: SONY TA-ZH1ES | SONY MDR-Z1R | AudioQuest DragonFly Red | Bowers & Wikins P7 Wireless | Bowers & Wikins P9 Signature
    AV: SONY KD-65A1 | DENON AVC-A1HDA | SONY UBP-X800

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Ja, støtskader tåler selvsagt ingen TVer, og det tryggeste er sikkert at den fraktes stående. Vi får bare regne med at dette går i orden, Fyndbørsen har jo solgt noen TVer opp gjennom mener jeg...

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    945
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Trond B
    Sånn kan det gå!

"jaha, då har jag fått min 5080XD levererad.

Glädjen var dock inte långvarig - eller jo, det var den eftersom jag monterade väggfästet innan jag började packa upp tv:n - det jag fick se under skyddsplasten var inte roligt...

Se bild nedan.

Blir inte mycket testande av den här "skönheten" i helgen ... "
    COMFORT!!! Håper du får replacement unit kjappt da!

Intermediate Trond B sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,548
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jag ar heldigvis inte svensk!
    ​Hi-Fi: Accuphase E-460 | LINN Akurate DS/1 | PMC twenty.26/22/C | REL R-528
    Head-Fi: SONY TA-ZH1ES | SONY MDR-Z1R | AudioQuest DragonFly Red | Bowers & Wikins P7 Wireless | Bowers & Wikins P9 Signature
    AV: SONY KD-65A1 | DENON AVC-A1HDA | SONY UBP-X800

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    945
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Trond B
    Jag ar heldigvis inte svensk!
    Er du sikker på det

Intermediate a|ex sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når jeg bestilte en LG-plasma fra Fyndbørsen en gang i tiden ble den fraktet stående på pall.

Pioneer 507XA hentet jeg selv, og den hadde jeg liggende bak i bilen på vei hjem. Det var ikke noe problem det..

Som med alt mulig annet går det an å bruke hodet å være forsiktig, og ikke utsette kostbare ting for unødvendig store risikoer.

Forøvrig håper jeg at Lygren ser sitt snitt til å arrangere noen flere powerbuys på 508XD utover sommeren da tilgjengeligheten blir bedre..

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    51
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    regner med den blir fraktet stående videre fra oslo å hjem til meg også da? noen må da vite dette viss det også står på esken at den skal fraktes stående har jeg lite lyst til å la posten velge selv hvordan pakken min til 30000 skal håndteres. da betaler jeg heller noen kroner ekstra i frakt serlig siden vi ikke har forsikring heller.

Side 6 av 21 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 16 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •