Powerbuy på Pioneer 508XD Plasma - Side 14

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 14 av 21 FørsteFørste ... 4 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... SisteSiste
Viser resultater 261 til 280 av 406
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av stenvik
    How it goes for Adrian Mills ? anyone know what's going on?
    Not briliantly.

I've pleaded, reasoned, insulted and threatened several people at Nor Cargo and the only answer I've received so far is that they will not replace the TV until the police and insurance issues are dealt with.

The only person there that I’ve talked to and not insulted is a woman who is in the Nor Cargo claims department; that was on Monday and she hadn't heard anything about the incident so I guess it hadn't been reported to them at that point. She was going to phone around, find out the details and then phone me back. I never got a call. :evil:

I've been busy/distracted since Monday and I intend to phone the claims woman today; I don't hold much hope that the answer will be any different though.

I've thought about pursuing legal action against them but that's a lengthy process in itself and by the time it got any where I'd probably have my plasma sitting on my doorstep. I do have the email address for Nor Cargo's CEO though and, depending on today's results, I'm considering sending him a blow-by-blow account of the whole silly situation – maybe CCed to someone high up in Posten as well as they own Nor Cargo (it's a little ironic that they also own the company I work for).

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ganske liten aktivitet her nå!
    Skjønner at ting blir litt forsinket pga. at alle må akseptere videreføring av penger til Fyndbørsen, Men hvordan ligger vi an?:?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvad er status?

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Pengene har blitt overført torsdag (tok litt tid å hente inn bekreftelse fra samtlige), og burde være Fyndbørsen i hende senest mandag og dermed går nok TVene mandag tenker jeg... Dere holdes oppdatert!

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Betyder det at vi kan tro på endnu et powerbuy på 508 snart? Tak for informationen :wink:

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Det tror jeg nok kan bli en stund til dessverre, da tilgangen i følge Fyndbørsen er utrolig begrenset... Vi får bare vente å se.

Intermediate a|ex sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lygren
    Det tror jeg nok kan bli en stund til dessverre, da tilgangen i følge Fyndbørsen er utrolig begrenset... Vi får bare vente å se.
    Hva skjer egentlig med nettbutikkene som fortsatt forhandler pioneer?

Skulle ikke pioneer gjennomføre en ny salgspraksis som innebar at ingen andre enn autoriserte forhandlere med fysiske lokaler og mulighet for demonstrasjon av produktene skulle få selge dem? Dette for å ta knekken på billig netthandel og "gråsoneimport"?

Hvis det blir tilfelle så er det vel også over og ut med fyndbørsen?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    106
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Håper du kan purre litt på dem på mandag og be dem sende TV'ene.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    106
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lygren,

Har du fått sjekket ut om TV'ene blir sendt idag?

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis det blir tilfelle så er det vel også over og ut med fyndbørsen?
    Å vrake en butikk som Fyndbørsen vil bety tap av millioner for Pioneer. Tar de sjansen på å gjøre skjermene så utilgjengelige? Det tror jeg ikke før jeg ser det.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    106
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fyndbørsen har da vitterlig en liten fysisk butikk... Derfor får de selge Pioneer over nett også.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kunne der ikke arrangeres et powerbuy med en anden butik, så vi ikke skal vente på fyndbörsen? Jeg er sikker på vi kan komme længere ned i pris end 27k.

Kunne det inte være ret cool? ;-)

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    QOUTE/Har du fått sjekket ut om TV'ene blir sendt idag?[/QUOTE]

Hei,
    Beklager min paranoiditet, men i lys av visse hendelser - jeg vet ikke om det er noe sjakktrekk å publisere leveransetider o.l. på disse sidene. Vil tro de som har bestilt får beskjed via annen kanal.

En annen ting: ISF kalibrering - av det lille jeg har lest ser dette ut til å være et "must" for denne skjermen. Vet noen hva det koster? Er det aktuelt å få til et powerbuy på ISF kalibrering?

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    ...jeg har bedt om statusoppdatering fra Fyndbørsen og gir dere tilbakemelding så snart jeg hører noe mer.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    106
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ...jeg har bedt om statusoppdatering fra Fyndbørsen og gir dere tilbakemelding så snart jeg hører noe mer.
    Det burde ikke vært vanskelig å gi en snarlig oppdatering... Nå har det gått over to timer.

Etter forrige erfaring (MasterIT) så blir jeg naturligvis skeptisk jo lenger tid det tar...

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Sendes torsdag i følge Fyndbørsen. Bør være klar for utlevering/sending mandag da tenker jeg...

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    106
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sendes torsdag i følge Fyndbørsen. Bør være klar for utlevering/sending mandag da tenker jeg...
    Sa de noe om hvorfor det drøyer sånn?

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Nei, men de pleier jo å sende så raskt de klarer Fyndbørsen da..... Du får bare smøre deg med noen ekstra dagers tålmodighet.

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    De blir visst hentet i dag hos Fyndbørsen, fraktselskapet dukket ikke opp i går... En kan vel derfor regne med at de ankommer speditøren på Alnabru på mandag. Alle får som nevnt uansett beskjed når TVene er klar til avhenting / blir sendt fra speditør.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Reklamasjonsrett for norske kunder på Fyndbørsen

Sitat Opprinnelig postet av Scirocco
    Jeg vet at AVForum kun opptrer som en agent, men det er likevel greit å ha en viss kjennskap til e-handelsloven, som er gjennomført i Norge på bakgrunn av EUs direktiv om elektronisk handel.

En gjennomgang denne loven finnes på Forbrukerombudet. For de som ikke er fullt så glad i å lese gir Forbrukerportalen deg en kort oppsummering:

"Et sentralt prinsipp i loven er etableringslandsprinsippet. Selskaper innenfor EØS som driver ehandel, skal følge reguleringen i det land selskapet er etablert.

Loven inneholder likevel unntak fra denne hovedregel, bl.a. slik at forbrukere gis beskyttelse etter sitt eget lands rett. Det betyr blant annet at kjøpere fra Norge kan påberope norske forbrukerrettigheter der tjenesteytere fra andre EU- og EØS-land selger produktene sine til nordmenn."

Her er det vel ikke noe mer å legge til, annet enn at normal reklamasjonsrett for denne TV-en er fem år.

Jeg er veldig fristet til å melde meg på et evt. nytt PowerBuy av 508x. Jeg sendte derfor en e-post til Fyndbørsen, der jeg med henvisning til PowerBuy fra AVforum spør om de gir norske kunder reklamasjonsrett etter norske forbrukerrettigheter.

Her følger svaret fra Fyndbørsen: :-?
    Hej.

Det är 1 år Europa garanti på allt som skickas utanför Sverige. I Sverige är det 2 års garanti men då måste du själv ta den till en verkstad i Sverige.
    Oftast så tar de garantier på 2 år på de norska verkstäderna, men det finns inget garanti för att dom gör det.

Ni är nog ensamma om att ha 5 års garanti i hela världen.

Ha en bra dag.

Side 14 av 21 FørsteFørste ... 4 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •