Solberg Playseat bilsete + Bilratt

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Solberg Playseat bilsete + Bilratt

Hei.

Er på jakt etter det nye playseat Solberg sammen med Det feteste rattet fra Logitech (G25) for pc . Flere somer interesert. Kanskje vi kunne fått i gang et powerbuy på dette?

Playseats

Jeg ser at det er flere versjoner av dette rattet. Det viktigste for meg er at den er siste versjonen ettersom den er stødig.

Også krem rattet

http://www.logitech.com/index.cfm/ga...s/131&cl=no,no

Kom gjerne med kommentarer hvis de finnes bedre alternativer eller andre sysnpunkter enn deg jeg har.

Mvh Bernt

Intermediate partyboynr1 sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    1,014
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bumper denne tråden da jeg selv er interessert i Solberg stolen.
    Ser den ligger på ca 2895,- rundt på nett..
    Hva kan vi få i pris hvis vi er minimum 10 stk?

Kan også ta med Logitech G25 settet for min del.

Noen her inne som også er interesserte??

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Første post er vel gått ut på dato, men hvis han leser dette vil jeg gjerne vite hva han fant ut. Siden tråden allerede er gjenopplivet vil jeg gjerne slenge meg på diskusjonen da.

Jeg er og ute etter noe ala Playseat....men egentlig ikke den. Dette er pga konstruksjonen. Jeg vil ikke ha den midtposten som deler bena, men vil heller ha en åpen løsning med sidestolper som holder oppe rattet istedet for den i midten. Jeg vet det finnes...men har ikke funnet noen i norge enda.
    Hvis noen vet om noen bra "racing cockpits" tilgjengelige her til lands...vær snill og si ifra.

Når det gjelder rattet....heller jeg ifra Logitech G25. Dette pga girstangen...om jeg har funnet ut er noe søppel...dessverre. Til ca samme budsjett har jeg funnet noe annet interessant. Fanatec Porsche 911 GT3 RS (puh, langt navn)

Rattet er i samme skinnkvalitet som originalt porscheratt, det er bredere (30cm), og har flere knapper disponibelt på rattet. Clubsport Pedalene er stort sett i hel aluminium...er justerbare alle veier og har tilogmed vibrasjonsmotor i bremsepedalen for at du skal kjenne når nu låser bremsene (i spill som støtter det). De har foresten også clutchpedal.

Link:
    http://www.fanatec.com/
    klikk på products, og let opp GT3 RS rattet.

Rattet leveres uten girstikke, men vil man virkelig ha det så er man interessert i bilsimulator (sekvensiell rattshifting er raskere), og da vil man gjerne ha noe med nok gir, og noe som er solid. Til dette har man f.eks Lightning SST.

Link:
    Simulated racing gear and equipment. Sim-Gear.com

Men det store spørsmålet her er altså cockpiten...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •