Interesse for PowerBuy på Samsung 46M86 til 20.000? - Side 49

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 49 av 59 FørsteFørste ... 9 19 29 39 45 46 47 48 49 50 51 52 53 ... SisteSiste
Viser resultater 961 til 980 av 1168
    Intermediate Perminator sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    941
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har lest gjennom tråden fra første til siste side nå, og det som har skjedd her er bare trist. Trist for AVforum, trist for Lygren og ikke minst trist for de som ikke fikk tv'en sin. Det er aldri noe gøy når folk som i utgangspunktet er på lag og jobber mot samme mål, ender på hver sin side av "slagmarken".

Jeg vet ikke hvordan jeg ville reagert i tilsvarende situasjon, og skal ikke komme med uberettigede pekefingre eller formaninger som endel andre her har gjort. Men jeg krysser fingrene for at Lygren og AVforum kommer seg helskinnet igjennom dette, og fortsetter som før. Uten de vil vi hifi-nørder miste en verdifull kunnskapskilde.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    52
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av TommySund
    Det må være driks/tips det du snakker om! Det er ingen firma som overlever med slike kalkyler....

Tosk!
    Hehe, bare å sjekke med forhandlere av pc utstyr det, de fleste klager over at marginene ligger på 2-3%

Tosk!

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    52
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KoKo_
    Oj, man er borte i 2 timer. Og se så mye spennende som kommer.

"Sound" har nok de mest lite gjennomtenkte kommentarene jeg har sett fra en som gir seg ut for å være seriøs. All ære for at han står på sitt, å høre på fornuft er oppskrytt.

Hele saken etter min mening kan oppsummeres slik:

Lygren går ut, og reklamerer for et powerbuy fra master IT.

Jeg kommer tilfeldigvis over dette når jeg er inne på hw.no og ser etter ny TV.
    Leser gjennom mange tråder som har omhandlet powerbuy før, for å få et inntrykk av hva jeg begir meg inn på. Konkluderer med at AVforum er seriøs og til å stole på.
    Neste steg blir å sjekke opp forhandler. Master IT har fått mange negative bemerkninger overalt, så er som fler, som er POENGTERT tidlig i tråden, derfor ingen vits å syte over dette etter at det er nevnt. (Ser ikke hva folk legger i at vi er etterpåkloke?)

Jeg blir beroliget av at AVforum ikke skal betale noe før jeg har TV'en på vei til meg, OG at Samsung kan ta reklamasjoner utenom Master IT.
    Da, i mitt hode, er hele problematikken i forhold til Master IT ute av verden. Jeg forholder meg KUN til AVforum frem til jeg har TVen i hus, og om det skulle være noe problem med TVen så tar jeg kontakt med Samsung.

Jeg registrer meg på AVforum, bestiller, og overfører penger til Lygren, og venter.

En stund etter at pengene er innbetalt, og jeg venter på TVen så får jeg høre at pengene er forhåndsbetalt til Master IT, jeg får en vond følelse i magen, men venter ved godt mot, og håper ting ordner seg. Ingen vits å begynne å trøste å bære seg enda.

Ting drar ut. Lygren maser på Ivar, endelig kommer Bård hjem fra ferie. Ingen TV er bestilt, det blir murring, og Bård skal skaffe "sukker" på kjøpet. Vi får mulighet til å trekke oss eller motta et veggfeste. Og den muligheten tar jeg veldig godt i mot. Trekker meg. Dagen etter så er det underslag, rabalder, og situasjonen i dag.

At noen kan påstå at vi kjøpere er naive, etter å ha satt seg inn i saken, er å si at det dummeste man gjør her i verden er å stole på Lygren og AVforum.
    Master IT var ute av loopen lenge før jeg overførte penger, fordi de skulle ikke ha mine penger uten at jeg hadde TV, og når jeg hadde TV, så reklamerer jeg ikke til Master IT, men til Samsung.

Hvem sitter da med ansvaret for alle mine penger?

*trommevirvel* ... "Sound" eller "norol" kan kanskje svare? ... *trommevirvel*
    Jeg svarer som jeg har gjort tidligere, dere har alle like mye skyld. Dersom dere visste at MasteRIT hadde et frynsete rykte vil jeg mildt si det er idiotisk av dere å legge igjen 20000,- på et produkt de fører.

Dette mener jeg uavhengig av oppgjørsform. Det er klart MAsterIT ikke kan bære bestillingen uten forskuddsbetaling, dette burde man da enkelt kunne se i et selskp som omsatte for 400.000 siste regnskapsår.

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    ...som en kommentar til overføringen av pengene, som det jo blir brukt mye tid på her inne er det jo kanskje verdt å kommentere at Addex, en proff leverandør, har 4 mill. utestående, mens GNT, en annen svært stor leverandør, har utestående 1,6 mill. Det er altså ikke kun AVforum som hadde tillit til at dette selskapet skulle levere som avtalt. Når det gjelder bakgrunnen for overføringen var det jo selvsagt AVforums hensikt å forsøke å sikre leveransen til kjøperne så hurtig som mulig... Nå kan jo det faktum at vi overførte dette beløpet diskuteres herfra til månen, men det er da faktisk slik at vi har kommet opp med en større kompensasjonspakke for hele opplegget her, og i dette må jo den enkelte involverte vurdere sitt ståsted.

Når det gjelder TVene det her er snakk om, går nok heller ikke disse via Samsung Nordic (da ville TVen kostet mer), på samme måte som TVen det opprinnelig er snakk om her. AVshop, som jo påtar seg dette salget, står jo uansett ansvarlig for de kjøpsrettslige forhold, og vil måtte påse at TVene kan repareres innenfor lovverkets rammer.

Det er heller ikke noe poeng at følelsene tar overhånd her inne, det gjelder selvsagt for undertegnede også. Vi snakker nå defakto om en ekstra kostnad på 5000.- for folk, ikke 20.000.- som det ofte refereres til her. 5000.-. Jeg sier ikke at dette ikke er mye penger, men i lys av at det har foregått kriminalitet i stor skala, og at en profesjonell svindler er involvert, må en jo liksom stikke fingeren litt i jorda. Fikk for øvrig en PM fra en i "nær familie" her for noen dager siden. Jeg håper ikke vedkommende har noe mot at jeg refererer deler av denne PMen;

"Lykke til, Lygren. Ikke pisk deg selv for at du lot deg lure ! Han er en slu ****, uten skrupler. De absolutt fleste mennesker har ingen forutsetning for å takle slike mennesker.."

Det snakkes videre om sympati/ikke sympati osv. i stor skala her. I en sak som dette nytter det ikke være ensporet opptatt av egne henseende, en er nødt til å se på det større bildet samme hvor plagsomt det måtte være. Her har undertegnede selv måttet gjennom en lang prosess i så måte, på samme måte som hver deltaker blir nødt til det. Prøv å "hev blikket" litt i saken, la oss ikke hoppe i strupen på hverandre og la svindlere som Ivar BÅDE ta fra oss våre midler OG vår medmenneskelighet. Dette ER en fryktelig sak fordi den involverer "vanlige småfolk", det er ingen tvil om det, men nå har i det minste skadeomfanget blitt kraftig begrenset for den enkelte ved det forslag til løsning vi har presentert.

Husk at vi også nå står samlet mot boet, der AVforum stiller med advokat på vegne av de medlemmene som velger denne løsningen. Vi skal selvsagt alliere oss med Addex og GNT og gjøre vårt BESTE for å få ut også det resterende beløpet den enkelte har utestående her.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter alt som har fremkommet her ville jeg personlig helt klart takket ja til tilbudet fra lygren.

Alternativet er en langvarig rettsprosess som høyst sannsynlig ikke vil gi mer enn tilbudet til lygren etter at advokatutgifter, renteutgifter osv er trukket fra. Og dette er jo kun _hvis_ man vinner frem og en domstol gir lygren 100% ansvar. Noe som langt fra er sikkert.

Edit:

En rettsprosess for å få ut alle pengene fra lygren kan også slå tilbake og gi mye mindre enn 5 K tilbake hvis retten sier at lygren ikke har alt ansvar.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå som tilbudet foreligger ser vi hva som må dekkes av den enkelte i første omgang, og så får heller evt. overskudd fra boet behandles i etterkant.

OPPFORDRING:
    Jeg har laget følgende tråd:
    http://avforum.no/forum/generell-inf...-powerbuy.html

For at en støtteaksjon tydelig skal kjøres separat fra Lygrens tilbud og beregninger, mener jeg vi kan være tjent med å åpne en egen konto for innsamlingsaksjonen. Kontoen er nå åpnet, og kontonummeret finner du i første post i støttetråden som forøvrig også ligger på Avforums forside.

Til dere som foreslår salg av t-skjorter, pins etc. så synes jeg det er gode forslag. Men i denne situasjonen hvor støtten bør komme raskt og det også er snakk om et stort beløp, ser jeg ingen grunn til å trekke inn ytterligere kostnader.
    Direkte bidrag til konto er raskere og enklere, og såfremt man er kunde i en gebyrfri bank går all støtte direkte til de rammede.

Jeg oppfordrer alle som ønsker å støtte om å besøke den nyopprettede tråden for å komme med innspill.

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Flott tiltak øyvind.h. Du kan jo kanskje også oppførdre bedrifter som måtte ønske det å støtte opp her også, der selvsagt de firmaer som bidrar blir offentliggjort. Er også helt enig i at dette støtteprosjektet bør gå helt på sidelinjen av AVforums eget opplegg.

DETTE er konstruktiv og positiv tenkning, det er slikt engasjement som gjør AVforum til hva det er! Det er sånn det hele begynte! Entusiast hjelper entusiast (...og gjerne også bedrift hjelper entusiast da...)!

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    216
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Unhappy

Jeg blei tipsa om hva som hadde skjedd med detta i går ettermiddag og vil bare si som storfornøyd powerbyer (40" eren) at detta var utolig trist å lese!

Jeg vil bare si at de som ikke har gjort jobben sin bak detta burde ikke få drive med netthandel eller handel i det store og hele no mer!:evil:
    DRIV MED NOE SOM FOLK KAN STOLE PÅ AT DERE GJØR ORDENTLIG!
    Pell søppel eller no! Der kan dere til og med underslå stort sett hva dere vill...

Til dere som har bestilt TV: Det må være utrolig kjipt! Det er en knallfin TV! Ikke gi opp drømmen om den TVn!

Og til Lygren: Håper det løser seg! Det synes jeg virkelig du fortjener! Sett på sangen med Timbuktu

Newcomer falcon64 sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    85
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hardware.no skriver mer om saken:

- Visste innkjøpssjefen var svindler - Hardware.no

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har nå brukt deler av gårsdagen og idag på å lese igjennom denne tråden, og jeg synes synd på alle parter. (med unntak av Masterminds og Master-IT)

Jeg ønsker ikke å komme med en lang post der jeg forteller mine synsvinkler angående ansvar osv, det håper jeg på at avforum og forbrukerne selv klarer å ordne opp i.

Grunnen til at jeg postet her var at jeg gjerne ville donert penger til de som sitter igjen med skjegget i postkassa her, nemlig forbrukerne. Det gjør selvfølgelig avforum/lygren også, men det er de jo selv skyldig i. Jeg er veldig usikker på denne doneringstråden fordi det ikke er laget noen mal eller oversikt over hvor pengene skal gå, hvem som er prioritert osv. Derfor kommer jeg med følgende forslag:

1. Alle penger som samles inn skal brukes til å dekke de 5000,- som forbrukerne må betale ekstra. Og evt. de som har kjøpt seg ny tv og ønsker penger tilbake, som da blir 10000,- + 5000,- = 15k. Synes heller ikke vi skal gjøre forskjell på noen i forhold til de pengene som blir donert.

2. Dersom avforum får noe ut av konkursboet bør de pengene først å fremst gå til de som har fått igjen 15k, slik at de kan få refundert hele beløpet. (De som har valgt å slå til på tv'n isteden har jo fått varen de bestilte) Dersom det da er mer igjen å hente i konkursboet, synes jeg de disse pengene bør gå til oppreisning og dekning av tap for selskapet avforum.

Da vil de fleste iallefall være fornøyd, og jeg tror vi skal klare å samle inn 215k i løpet av kort tid hvis alle gjør en innsats. (200*1075=215000).

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei,

Takk for innspill Lucifer. Jeg har ikke hatt tid til å utarbeide første post i støttetråden tilstrekkelig, men jeg skal legge mer arbeid i denne i ettermiddag.

Dine forslag ligger i tråd med hva som er planlagt, og "offisiell" informasjon rundt dette kommer i ettermiddag. Ellers kan du gjerne poste forslag i avsatt tråd, da jeg i utgangspunktet ville vente til i ettermiddag med å opprette konto. Men grunnet bred og umiddelbar støtte rundt tiltaket, valgte jeg å opprette konto umiddelbart.

Øyvind

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    AVforum kommer ikke til å spørre om hjelp til dekning av sine tap i denne saken med mindre SAMTLIGE kjøpere har fått FULLT oppgjør. Dette overlater vi altså til brukerne av forumet, anført da av øyvind.h å avgjøre ene og alene.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er jo akkurat det jeg skriver i punkt nr 2 lygren.

Om det er penger igjen i konkursboet, så bør de først og fremst gå til de som har fått igjen 15k, slik at alle får dekket dette. Deretter kan penger over dette gå til oppreisning av avforum.

Forresten, synes ikke det bør være noen mulighet for å donere mer enn 215k i denne saken. Ved overstigelser av dette beløpet vil det bli skjeiv fordeling av pengene. (5k til hver prinsippet) Det er jo heller ikke riktig at de som har valgt tv'n isteden får mer kompensasjon enn det den er verdt.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    213
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Huff. Utrolig kjipt at at slikt skjer. Og slik jeg leser dette, at man blir svindlet av en ex kriminell. Hva med å sette VG på saken, de har ressurser til å grave opp mye dritt om personen? Er vel en "bra" story at 40 personer har blitt svindlet av en "ex-con"

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    694
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Evt overskudd bør gå til Avforum/Lygren, det er jo Avforum/Lygren som har tapt mest.

Expert Flageborg sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    5,594
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lygren
    ...vi har nylig kjørt to runder med Panasonic 42PV70 fra dem der de har oppført seg eksemplarisk (29 TVer totalt).

Vi overfører heller ikke beløpet videre til selgeren før TVene er levert, det er fast praksis til vi har etablert en solid porsjon erfaring med MasterIT!

Det ser ut som mine bemerkninger i #953 allerede er fast rutine - jfr. #17

Med en så enkel rutine - skal det IKKE være mulig å tape penger

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HT
    Evt overskudd bør gå til Avforum/Lygren, det er jo Avforum/Lygren som har tapt mest.
    Det er jeg enig i, men det har også sine baksider om vi skal plukke av doneringspengene for å gi til avforum/lygren.

- 5k til hver og overskudd til lygren er forsåvidt greit, men da vil de som har skaffet seg en annen tv/ønsker penger tilbake sitte igjen med 15k, når de egentlig ønsker hele beløpet refundert.

- 5k til de som ønsker tv og resten til de som vil ha refundert pengene vil jo være en løsning, men det blir da en urettferdig plan, siden noen av forbrukerne får mer kompensasjon av donasjonen.

Derfor, sett limiten på 215k hva gjelder doneringa, del ut tv til de som ønsker det, og 15k i cash til de som ønsker penger.

Da kan eventuelle konkursbo-penger gå til refundering av gjenstående beløp for de som ønsker penger tilbake, og om det er mer, så får det gå til avforum.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    42
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Lucifer-
    Jeg har nå brukt deler av gårsdagen og idag på å lese igjennom denne tråden, og jeg synes synd på alle parter. (med unntak av Masterminds og Master-IT)
    Samme her..

Noen som husker LetsBuyIt.com. En bedrift som kun baserte seg på powerbuy's. Selskapet ble en av mange it bobler som til slutt sprakk. Og på samme måte som i dette tilfellet, hadde mange betalt penger på forskudd som da gikk tapt ved konkursen (på slutten av år 2000).
    Jeg hadde dritflaks og fikk min tv den gang bare uker før dette skjedde.

Som en nøytral tilskuer til det hele må jeg si jeg føler med dere kjøpere - og selvfølgelig Lygren.
    Dette er sikkert de aller fleste klar over, men denne opplevelsen er nok aller verst for Lygren. Det er ikke akkuratt kjekt å være klar over at man personlig har gjort en feilvurdering til en verdi av 8xx000 kr som berører 43 personers enkeltsjebner.
    Jeg forstår også at dere som kjøpere ønsker å få det dere betalte tilbake. For noen er 20k MYE penger, så det skjønner jeg veldig godt.

Kanskje litt sent å komme med dette forslaget - kanskje det ikke er et godt forslag heller, men her er det;
    Alle vet jo at flatskjermer STUPER ned i pris. Hva om AVforum fikk vente med å levere dette produktet senere til dere, når de faktisk kan betale for hele produktet. Er dette realistisk? Mulig man nok må vente noen måneder da før det skjer...

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    54
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har brukt en natt til å lese igjennom denne tråden og dette er jo en tragisk sak for alle involverte, både kjøpere og AVforum v/lygren. Det er klart det er mange følelser involvert og det er lett fristende å plukke ut syndebukker på den ene siden, og forsvare enkeltes gode vilje og intensjoner på den andre siden. Det er også lett å henfalle til mer eller mindre godt begrunnede konklusjoner, selv uten å ha alle fakta på bordet.

Det er liten tvil om at denne saken kommer til å rulle og gå en stund fremover. Slike hendelser er advokatmat og siste ord er garantert ikke sagt. Jeg har imidlertid lyst til å påpeke en del punkter som ikke har kommet frem i god nok grad hittil.

1. Lygren driver et profesjonellt nettsted og har inntekter av driften. Han er juridisk ansvarlig for en del aktiviteter knyttet til forumet, inkludert PowerBuy-konseptet. Han har tydelig fraskrevet seg ansvaret for økonomiske og andre forpliktelser for handler gjennomført gjennom PowerBuy og har sånn sett sitt på det tørre (dette er vist til i tidligere poster).

Han har imidlertid kommet med en skriftlig lovnad om at penger ikke skulle utbetales før varene var "i hus" og dette er bindende på samme måte som andre avtaler. AVforum v/Lygren står dermed ansvarlig for konsekvenser av dette avtalebruddet.

Lygren har imidlertid strukket seg langt. Han har gjort (tilsynelatende) det som er mulig for å få til en holdbar løsning og jeg er ikke i tvil om at dette koster han mye. Spørsmålet er om det er nok juridisk sett. Hvis en slik sak prøves for en domstol kan det godt tenkes at AVforum vil bli stilt 100 % økonomisk ansvarlig for kundenes penger, på grunn av det tidligere nevnte avtalebruddet.

Det at Lygren driver et profesjonellt privateid foretak gjør at det stilles en del krav til hvordan driften skal foregå og hvilket ansvar han og foretaket har. Jeg mener, som sagt tidligere, at han har strukket seg meget langt, men er det langt nok, juridisk sett?

2. Forholdet mellom MasterIT og Masterminds blir helt sikkert diskutert på ulike styrerom og advokatkontorer i disse dager. Masterminds er interessert i å komme seg ut av dette på billigst mulig måte, både i forhold til kroner og i forhold til tillit til mor-selskapet. Her vil det garantert dukke opp mer informasjon etterhvert om hva ledere visste, hvem som burde visst, hvem som hadde kontroll og hvem som burde hatt kontroll.

Det kan godt tenkes at ansvarlige i mor-selskapet har eller burde hatt informasjon som gjør at Masterminds kan stilles ansvarlig for en del av de økonomiske transaksjonene som er gjort i MasterIT. Det blir i så fall en sak mellom dem og daglig leder i MasterIT.

3. Tilbudet fra Lygren er godt, svært godt faktisk. Men fristen for å godta tilbudet mener jeg er for kort. Det er fortsatt mye informasjon som kan komme frem og som kan gjøre at kundene får dekket sine utgifter i helhet. Fristen bør derfor utvides og det bør taes høyde for at tilbudet godtaes under forutsetning av at det ikke fremkommer ny informasjon som kan endre på hvem som er ansvarlige.

Min konklusjon: De som har betalt inn penger bør vente med å godta tilbudet til all nødvendig informasjon er kommet frem. Fristen bør utvides betydelig og det bør legges inn nødvendige forbehold. Kjøperne bør vurdere om det er mulig (juridisk) og ønskelig å kjøre et samlet krav mot AVforum i henhold til avtalebruddet (synd for lygren og AVforum men de er den profesjonelle part og dette er en del av gamet når man driver butikk).

AVforum på sin side bør bruke sine advokater til å kjøre saken videre mot Masterminds/MasterIT for på den måten forsøke å få dekket sitt tap. Det kan, som tidligere nevnt, være forhold som gjør at Masterminds står mer ansvarlig enn det kan tyde på hittil.

Intermediate mteinum sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    4,058
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kjeklulf
    2. Forholdet mellom MasterIT og Masterminds blir helt sikkert diskutert på ulike styrerom og advokatkontorer i disse dager. Masterminds er interessert i å komme seg ut av dette på billigst mulig måte, både i forhold til kroner og i forhold til tillit til mor-selskapet. Her vil det garantert dukke opp mer informasjon etterhvert om hva ledere visste, hvem som burde visst, hvem som hadde kontroll og hvem som burde hatt kontroll.
    Dersom du ser på hvem som sitter i styre i de tre selskapene, så er det mye av de samme folkene (sakset fra brreg.no)

982179114 MASTERMINDS AS

Daglig leder: Bård N.H.
    Styrets leder: Søren V.L.
    Varamedlem: Bård N.H.

989034499 MASTERMINDS HOLDING AS

Daglig leder: Bård N.H.

988802816 MASTER-IT AS

Daglig leder: Bård N.H,
    Styrets leder: Søren V.L,
    Varamedlem: Bård N.H.

Side 49 av 59 FørsteFørste ... 9 19 29 39 45 46 47 48 49 50 51 52 53 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •