Interesse for PowerBuy på Samsung 46M86 til 20.000? - Side 31

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 31 av 59 FørsteFørste ... 11 21 27 28 29 30 31 32 33 34 35 41 51 ... SisteSiste
Viser resultater 601 til 620 av 1168
    Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Det høres bra ut.

Sender dere ut tv'en da, også betaler vi når vi har fått den. Jeg er iallefall lite villig til å forhåndsbetale en krone til... iallefall til avforum.no
    Det må Lygren svare på.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    54
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ak
    Det må Lygren svare på.

Dette blir en dyr TV

Mange som ikke har råd til dette vil jeg tro!

Ville heller satset på å få pengene tilbake av AVforum og heller ringt Komplett e.l. -> OG betalt når skjermen dukket opp på døren!

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    109
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av magkarl
    Det høres bra ut.

Sender dere ut tv'en da, også betaler vi når vi har fått den. Jeg er iallefall lite villig til å forhåndsbetale en krone til... iallefall til avforum.no

Herregud mann, tenk deg om før du overgår julenissen i gavmildhet!

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    54
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ak
    Det må Lygren svare på.

Hva skal man da med PowerBuy :-?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om jeg skal betale noen K kr. mer for å få denne tv'en så vil jeg kunne ta på den fysisk før jeg betaler noe.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    109
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om folk virkelig godtar å betale mer for denne tv'en, så får det være deres avgjørelse/problem.

Jeg har som student jobbet hardt for disse 20.000 kr jeg har overført til Pc Performance sin konto. Er det en ting som er sikkert, så er det at jeg ikke gir meg før disse 20.000 forvandles til en 46M86 eller tilbakebetales.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    106
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vond sak dette, for Masterminds og AVforum.

Jeg personlig er veldig forsiktig med forhåndsbetaling, og baserte hele min deltagelse på post #17 i denne tråden.
    Jeg leste flere negative forumtråder om Master IT før jeg meldte meg på, og flere tråder i AVforum.

Konkluderte med at jeg kunne stole på AVforum. Post #17, beroliget meg i forhold til Master IT som jeg ikke stolte på.

Om jeg fortsatt skal ha tillit til AVforum, så må denne saken løses ryddig. Det har AVforum fortsatt anledning til.

AVforum ble svindlet, det er veldig synd. Jeg føler ikke at jeg personlig er blitt lurt av Master IT, jeg føler bare at AVforum har tatt en avgjørelse uten mitt samtykke om å overføre mine penger før jeg har en TV i hus.

Og det må ordnes opp i.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    56
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KoKo_
    Vond sak dette, for Masterminds og AVforum.

Jeg personlig er veldig forsiktig med forhåndsbetaling, og baserte hele min deltagelse på post #17 i denne tråden.
    Jeg leste flere negative forumtråder om Master IT før jeg meldte meg på, og flere tråder i AVforum.

Konkluderte med at jeg kunne stole på AVforum. Post #17, beroliget meg i forhold til Master IT som jeg ikke stolte på.

Om jeg fortsatt skal ha tillit til AVforum, så må denne saken løses ryddig. Det har AVforum fortsatt anledning til.

AVforum ble svindlet, det er veldig synd. Jeg føler ikke at jeg personlig er blitt lurt av Master IT, jeg føler bare at AVforum har tatt en avgjørelse uten mitt samtykke om å overføre mine penger før jeg har en TV i hus.

Og det må ordnes opp i.
    Det var akkurat som jeg skulle ha skrevet det selv

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    286
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ksele
    Det var akkurat som jeg skulle ha skrevet det selv
    Samma her. Hadde aldri gått med på dette hadde jeg visst at pengene skulle forskuddsbetales til Master IT.

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis flere her har lest/hørt så mye negativ omtale om MasterIT, hvorfor var det ingen påmeldte som utrykket sin store bekymring når powerbuyet ble arrangert? AVforum har jo flere ganger utrykket at de kun er et mellomledd, og ingen garanti for at kjøpet går 100% (selv om denne mellomledd ordningen nå åpenbart må diskuteres siden pengene har vært innom AVforum).

Jeg ville ikke ha kjøpt en TV hos en butikk jeg hadde lest/hørt så mye dårlig om, uavhengig om den var noe billigere enn andre og/eller om det var noen "uavhengige" som stilte seg i mellom og "arrangerte" kjøpet. Selv om varen dukker opp, skal man tross alt forholde seg til den butikken også senere om det skulle skje noe.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    80
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Post #17 er selvsagt meget sentral

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    106
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HåkonN
    Hvis flere her har lest/hørt så mye negativ omtale om MasterIT, hvorfor var det ingen påmeldte som utrykket sin store bekymring når powerbuyet ble arrangert? AVforum har jo flere ganger utrykket at de kun er et mellomledd, og ingen garanti for at kjøpet går 100% (selv om denne mellomledd ordningen nå åpenbart må diskuteres siden pengene har vært innom AVforum).

Jeg ville ikke ha kjøpt en TV hos en butikk jeg hadde lest/hørt så mye dårlig om, uavhengig om den var noe billigere enn andre og/eller om det var noen "uavhengige" som stilte seg i mellom og "arrangerte" kjøpet. Selv om varen dukker opp, skal man tross alt forholde seg til den butikken også senere om det skulle skje noe.
    Av den ene og alene grunn, at de ikke skulle få mine penger før jeg hadde en TV på vei til meg.
    Garantisaker kan taes direkte til Samsung uten Master IT som mellomledd. Derfor var tilliten til Master IT uten betydning, siden det ikke ble betalt noe før TV'ene ble sendt videre.

Det skal ikke mange søk til før de negative trådene kommer frem, og tro meg, jeg sjekker opp før jeg betaler 20k.

Jeg var tidlig ute med å henvise til post #17 da dette begynte å gå skeis... Det er ikke noe jeg kommer opp med nå.
    Men jeg hadde ingen grunn til å hyle om dette før dette gikk helt på dunken.

Slik som nå.

Intermediate r0ver2 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    933
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var jo nettopp dette som ble utrykket, og de fikk bekreftet fra lygren at pengene ikke ville overføres før TVene var på plass. Flere deltagende fikk vel også bekreftet fra Samsung at dem ville stå for service.

Forstår at folk vil ha en knall fet TV, til en god pris, tilsynelatende uten risiko.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    286
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis flere her har lest/hørt så mye negativ omtale om MasterIT, hvorfor var det ingen påmeldte som utrykket sin store bekymring når powerbuyet ble arrangert?
    For min del så var det fordi jeg trodde pengene ikke ble overført før TVene var levert. Slik jeg så det var det verste som kunne skje at Master IT ikke leverte TVene og vi fikk pengene tilbake.

Så feil kan man ta...

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    80
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Dette er strengt talt Lygren sin jobb å undersøke på forhånd. Han tar tross alt betalt for dette, og det er da å anse som en tjeneste hvor han, og kun han, er ansvarlig for å innhente nok informasjon om en leverandør slik at man unngår episoder som dette.

Når han i tillegg skryter av at han har master i markedsføring og annet i denne tråden, er det for meg ennå mer ubegripelig hvordan en person med hans påståtte innsikt i bedriftsnorge ikke var påpasselig nok til å forhindre det intruffene.

Det i tillegg til hans akrobatiske forsøk på å gjentatte ganger fraskrive seg ansvar uten diskusjon, tilspisser situasjonen dramatisk mye.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    56
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Og det var tråd 17 som vippet meg over. Hadde jeg da vist at jeg kunne få nesten samme pris gjennom komplett bare 4 uker etterpå så hadde jeg aldri blitt med, men det trudde jeg ikke

Reklamsjonen av disse går gjennom Samsung ble det opplyst.

Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok. Jeg ser vel det nå at en person ytret sin bekymring rundt Master IT. Jeg bare syntes det var litt rart ikke flere tok dette opp på dagsorden siden firmaet åpenbart har fått elendig omtale på andre forum.

Men det er desverre alltid lett å være etterpåklok. Jeg hadde nok vært relativt frustrert selv i en slik situasjon.

Denne "Ivar" har vel ikke tryllet bort så mye penger på så kort tid.... og han er vel erstatningspliktig for dette (?). En mann med fast jobb, har vel også fast bopel muligens? Vi får håpe politiet håndterer dette på en bra måte, men desverre er rettsystemet i Norge uhyre tregt. Dette er jo i aller høyste grad svindling på høyt plan, vi snakker jo om nesten en million kroner bare gjennom dette skjermkjøpet. Har mannen svindlet Master IT (slik det ser ut til), er nok firmaet ganske tømt for flytende kapital, og det er vel heller tvilsomt at det er mye å hente der om firmaet ikke var større en det virker som.

Jeg syntes Masterminds også bør bli undersøkt av politiet/rette instans, slik at det kan bli 100% klarert at de ikke har noe med dette å gjøre.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    80
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg syntes Masterminds også bør bli undersøkt av politiet/rette instans, slik at det kan bli 100% klarert at de ikke har noe med dette å gjøre.
    Fullstendig enig. Helt klart!

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    54
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vell, det er gøy lesing - med tanke på fra total fraskrivelse av noen former for ansvar til å komme med en "løsning" fra AVfourms side.

Viser vell at de ikke har så total mangel av ansvar.....

Nå må dere ikke glemme at det er en menneskelig skjebne i dette her foruten dere som har betalt penger til AVforum. Det er Ivar - han er nok en motorisk svindler og har sikkert noen problemer med sin fornuft / evner.

Han blir nok satt inn og får FyFy fra domstolen.

Glem alt rundt MasterIT og Ivar & Co. - Det har ingen ting med dere å gjøre og dere bør heller ikke tenke på dette! AVforum er de som bør tenke litt rundt dette - ingen andre!

Bare ikke glem at dere skal ha tilbake alle deres penger... Uten noen former for avkorting! Dere husker godt hvem dere har betalt disse til og ikke glem det!

Som sagt 20.5K er mye penger for mange mange mange mennesker i Norge.

Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvilken posisjon har du oppe i alt dette Chingling?

Hvordan kan du være så sikker på at det kun er AVforum som sitter med alt ansvaret her?

Jeg har overhode ingen greie på slik juss, ei heller forbruker-rettigheter/norske lover og regler rundt slike ting, men det virker som du har det?

Beklager om det har vært nevnt før, men jeg har ikke fått med meg alle sidene.

Side 31 av 59 FørsteFørste ... 11 21 27 28 29 30 31 32 33 34 35 41 51 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •