Interesse for PowerBuy på Samsung 46M86 til 20.000? - Side 30

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 30 av 59 FørsteFørste ... 10 20 26 27 28 29 30 31 32 33 34 40 50 ... SisteSiste
Viser resultater 581 til 600 av 1168
    Newcomer Njaal[NOR] sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Ak
    .....
    Jeg forstår frustrasjonen til alle her, men prøv også å forstå at AVforum virkelig strekker seg langt ved å tilby økonomisk kompansasjon. Dette er heller ikke penger AVforum har tilgjengelig.
    Det forstår jeg, og er virkelig glad for at dere prøver å gi kompensasjon. 10000,- er mer enn ingenting, og hjelper meg på vei mot å kjøpe en ny TV.
    Det er heller ikke ønskelig fra min side å kjøre avforum(eller selskapet bak dette) konkurs.

Men jeg skjønner at folk er frustrert(jeg er nesten på gråten), fordi 20k er MYE penger for folk flest.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ak, har jeg forstått det riktig: For 7 500 kr får vi den samme tv'en?

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    54
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke glem at AVforum OGSÅ er svindlet her.

Det har absolutt ingen ting med saken å gjøre! Dere kan ha blitt svindlet herfra til månen uten at det har noe med saken å gjøre!

Det eneste som har med saken å gjøre er at ett eller annet selskap / enhet i AV sfæren har tatt i mot en god del penger! Penger som IKKE skulle bli utbetalt til Master IT e.l.

Jeg synes virkelig ikke et sekund synd på dere - De eneste jeg synes virkelig synd på er det som har betalt inn penger til dere - som skulle gått til skjermer / TVer -> Disse menneskene er det synd på! MANGE (det virker slik på tilbakemeldingene jeg har fått) hadde spart både lenge og utsatt både ferier m.m. for å kjøpe seg et slikt produkt!

Så blir man møtt med en faktisk meget simpel holdning fra AVForum - som atpåtill får ROS og "SKRYT" for god instats etc.

AT DET GÅR ANN

Så å komme å si at det kommer en "kompensasjon" - det er ikke snakk om noe annet enn at man har prøvd å "lure" mange ved å fraskrive seg det faktiske ansvaret. De som har betalt penger inn skal også få fult utbetalt av de som de har betalt penger inn til - UTEN noen former for avkorting e.l.

Det får være måte på med bortforklaringer og missinformasjon!

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ved søk her på avforum ser det ut til at kontonummer 60840631888 brukes ved powerbuy. Dette nummeret tilhører Nordea.

I min nettbank dukker ikke kontoeier opp, men en som har konto i Nordea vil sikkert få dette opp ved innlegging av regning/overføring.

Dersom kontoen tilhører PC Performance vil jeg si at det er større sjanse for å få hele beløpet tilbake siden dette foretaket er et ansvarlig selskap med 2 deltagere med fullt ansvar som sikkert ikke er interessert i å bli slått personlig konkurs...

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    54
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    PS. Skal bli svært gøy å se hvor mye av dette som blir redigert bort i løpet av kvelden :-?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    106
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror vi skal roe litt ned, få satt opp hvordan ting er.
    Hvem som etter loven har ansvaret. Så får den part som sitter med ansvaret komme med en løsning.

Første steg blir å få konkludert hvem som har ansvaret (Ikke bare med sitater fra advokater med forbehold, men med fakta og papir).
    Deretter rette krav på en saklig og ryddig måte.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    80
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke glem at AVforum OGSÅ er svindlet her.
    Korreksjon - det er AVforum, og -kun- AVforum som har blitt svindlet. De påmeldte på PowerBuyet er på det nåværende øyeblikk, rent juridisk sett, kun kreditorer med et krav mot AVforum.

Viser det seg i tillegg at dette er administrert via PC Performance, som er et ANS (Ansvarlig selskap), så vil Lygren stilles personlig ansvarlig for det økonomiske.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    106
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    OXO hadde en advokat, om andre har andre advokater som kan ta dette så er det bra.

Vi må få opp oversikten over hvem som er berørt, og få bekreftet advokatspleising om nødvendig.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    80
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Chingling
    PS. Skal bli svært gøy å se hvor mye av dette som blir redigert bort i løpet av kvelden :-?
    Å begynne å sensurere eller fjerne poster som inneholder ikke annet enn konkret og fornuftig debattering og informasjon, ville vært svært uheldig. Å fjerne hysterie innlegg og skriking derimot burde selvsagt skje uavkortet iht. normale regler på forumet.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    54
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tedkj
    Å begynne å sensurere eller fjerne poster som inneholder ikke annet enn konkret og fornuftig debattering og informasjon, ville vært svært uheldig. Å fjerne hysterie innlegg og skriking derimot burde selvsagt skje uavkortet iht. normale regler på forumet.

Er slik tilfelle så skal jeg smile fra øre til øre!:-D

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    106
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg bruker DNBNor. Dette er det jeg finner under arkiverte betalinger i nettbanken min:

Fra konto xxxx xx xxxxx Til konto 6084 06 31888
    Kontoeier Martin Thoresen Mottaker AVforum.no - PC Performance
    Oppdragsdato 14.06.2007 Utført dato 14.06.2007
    Melding
    Ordre nr. xxx Beløp 20.450,00

Det som står i fet skrift kom opp av seg selv da jeg tastet inn kontonummer.

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det forstår jeg, og er virkelig glad for at dere prøver å gi kompensasjon. 10000,- er mer enn ingenting, og hjelper meg på vei mot å kjøpe en ny TV.
    Det er heller ikke ønskelig fra min side å kjøre avforum(eller selskapet bak dette) konkurs.

Men jeg skjønner at folk er frustrert(jeg er nesten på gråten), fordi 20k er MYE penger for folk flest.
    Det er HELT forståelig at folk er frustrerte, og INGEN ønsket denne situasjonen.

ak, har jeg forstått det riktig: For 7 500 kr får vi den samme tv'en?
    Ja, det stemmer.

Korreksjon - det er AVforum, og -kun- AVforum som har blitt svindlet. De påmeldte på PowerBuyet er på det nåværende øyeblikk, rent juridisk sett, kun kreditorer med et krav mot AVforum.

Viser det seg i tillegg at dette er administrert via PC Performance, som er et ANS (Ansvarlig selskap), så vil Lygren stilles personlig ansvarlig for det økonomiske.
    Jeg er livredd for å tråkke feil, og kan nesten ingenting om juss. Ansvarsforholdet vil jeg derfor helst ikke kommentere videre. Ei heller andre aspekter av saken. Slik det står nå, har ihvertfall AVforum kommet med et forslag til løsning.

Lygren får ta dette videre. I mellomtiden vil jeg vil moderere poster med personangrep, og poster som ikke har relevanse.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    54
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er HELT forståelig at folk er frustrerte, og INGEN ønsket denne situasjonen.

Ja, det stemmer.

Jeg er livredd for å tråkke feil, og kan nesten ingenting om juss. Ansvarsforholdet vil jeg derfor helst ikke kommentere videre. Ei heller andre aspekter av saken. Slik det står nå, har ihvertfall AVforum kommet med et forslag til løsning.

Lygren får ta dette videre. I mellomtiden vil jeg vil moderere poster med personangrep, og poster som ikke har relevanse.
    1. De som har allerede betalt 20K for en TV skal betale 7.5K for en TV for å kunne få sin TV, har jeg da forstått det riktig?

2. Jeg skal ikke komme med noen person angrep e.l. (eneste jeg gjorde det var når jeg sa hva jeg mente om Ivar B).

Eneste jeg ønsker er at man ikke fraskriver seg sitt ansvar, forleder brukere og kommer med feilinformasjon.

Personen eller selskapet som har mottatt alle disse pengene er ene og alene ansvarlig for dette - hverken Master IT e.l. skal blandes inn i dette.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    80
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Martin Thoresen
    Jeg bruker DNBNor. Dette er det jeg finner under arkiverte betalinger i nettbanken min:

Fra konto xxxx xx xxxxx Til konto 6084 06 31888
    Kontoeier Martin Thoresen Mottaker AVforum.no - PC Performance
    Oppdragsdato 14.06.2007 Utført dato 14.06.2007
    Melding
    Ordre nr. xxx Beløp 20.450,00

Det som står i fet skrift kom opp av seg selv da jeg tastet inn kontonummer.
    Da er det faktisk Lygren som kan stilles personlig ansvarlig. Forhåpentligvis er det midler igjen i boet til Master IT, slik at man unngår å bite fra seg 860.000 fra PC Performance sine registrerte eiere.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tomle
    Har fått inn 11 på en liste over deltakere på powerbuyet. Prøver fortsatt å sette opp en mailliste slik at folk kan få kontakt utenfor forumet her.

Send en privat melding med mailadressen din så skal jeg distribuere den i kveld eller i morgen tidlig, og evt oppdatere etterhvert. MERK at mail adressene vil bli vasket etterhvert for å forsikre seg 100% om at bare deltakere er med.
    Hvordan har du tenkt å få til dette? Det er vel kun AVForum som sitter på
    den komplette listen over deltakere -- og hvis de gir oss en slik liste så har
    vi ingen garantier for at det ikke ligger noen ekstra der.

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    1. De som har allerede betalt 20K for en TV skal betale 7.5K for en TV for å kunne få sin TV, har jeg da forstått det riktig?
    Ja.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    109
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Til Ak:

Disse kompansasjonsforslagene du kommer med. Er dette noe lygren har gitt deg? Eller er du over lygren i "systemet"? Eller hvordan fungerer dette egentlig?

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Til Ak:

Disse kompansasjonsforslagene du kommer med. Er dette noe lygren har gitt deg? Eller er du over lygren i "systemet"? Eller hvordan fungerer dette egentlig?
    Lygren er over meg i "systemet", men jeg har vært i kontakt med han flere ganger før han gikk på flyet. Kompansasjonen "kommer" fra han.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    54
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja.

Dvs. at de må ut med faktisk 20.5 + 7.5K? totalt 28K for en TV som kostet i starten 20.5K?

Om pengen er kommet inn til PC Performance, så er det Lygren & Co. som er ansvarlig for deres beløp.

Det er i så tilfelle han som er den parten dere må forholde dere til med tanke på å få pengene tilbake!

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det høres bra ut.

Sender dere ut tv'en da, også betaler vi når vi har fått den. Jeg er iallefall lite villig til å forhåndsbetale en krone til... iallefall til avforum.no

Side 30 av 59 FørsteFørste ... 10 20 26 27 28 29 30 31 32 33 34 40 50 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •