Interesse for PowerBuy på Samsung 46M86 til 20.000? - Side 27

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 27 av 59 FørsteFørste ... 7 17 23 24 25 26 27 28 29 30 31 37 47 57 ... SisteSiste
Viser resultater 521 til 540 av 1168
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    109
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Edit: Sitert tekst editert.

Vennligst slett denne posten tomle, ettersom hvem som helst nå med denne metoden kan få tak i informasjonen som jo er meningen å være privat!

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja da gikk de pengene jeg hadde spart til tv en god tid rett ut til ingen ting... Da får jeg kose meg med 27" en stund til til jeg får råd til å kjøpe en større. Blir iallefall ikke igjennom powerbuy! Første gang jeg er med på dette og iallefall siste gang!!!:twisted:

Oppgitt!!!

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er enig at vi må få diskutert mulighetene så fort som mulig. Dette er jo katastrofe. Hadde vel egentlig ikke regna med noe positivt utfall, men håpet var jo der....

-hg

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    109
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av magkarl
    Ja da gikk de pengene jeg hadde spart til tv en god tid rett ut til ingen ting... Da får jeg kose meg med 27" en stund til til jeg får råd til å kjøpe en større. Blir iallefall ikke igjennom powerbuy! Første gang jeg er med på dette og iallefall siste gang!!!:twisted:

Oppgitt!!!

Vurdert å bidra med noe i saken i stedet? Så kanskje du øker sjansen for at tven din forstørres litt fortere enn du tror? Bare en tanke..

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Edit: Oppfordring til vold skal vi IKKE ha på AVforum.

Akkurat nå syns jeg faktisk ikke tapet av pengene er det sureste, men det at Ivar har klart å lure oss... Klarer vi å få tatt denne patetiske mannen en gang for alle, hadde det smakt bedre enn 20k på konto.... Denne mannen skal legges i økonomisk ruin en gang for alle! :twisted:

Men jeg tror det er lurt at vi står sammen her, og ikke begynner å kjempe hver vår krig...

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    56
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvor er pengene da?

Ivar har vel kanskje brukt disse på betale annen gjeld. Vi kan jo bare håpe at Hells Angels eller noen er med på powerbuyet...

Er det noen måte vi kan finne ut om Ivar virkelig er anmeldt

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    83
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det noen flere enn meg som meldte seg på per e-post etter at fristen gikk ut? I såfall send meg en PM...

Lars

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hsvindle
    Edit: Oppfordring til vold skal vi IKKE ha på AVforum.

Akkurat nå syns jeg faktisk ikke tapet av pengene er det sureste, men det at Ivar har klart å lure oss... Klarer vi å få tatt denne patetiske mannen en gang for alle, hadde det smakt bedre enn 20k på konto.... Denne mannen skal legges i økonomisk ruin en gang for alle! :twisted:

Men jeg tror det er lurt at vi står sammen her, og ikke begynner å kjempe hver vår krig...
    Det er jo helt tragisk at det går ann å opprette så mange skandale bedrifter gang på gang uten at politiet kan RØD FLAGGE en person som dette. Helt utrolig ass.. Jeg er i skrivende stund så opgitt at jeg ikke har ord, og vil gjerne få info om hvor denne Ivar befinner seg hen.

Ingen svindler meg uten at det er noen form for konsekvenser.. DET MENER JEG...

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    54
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå sitter det 46? personer som har mistet enten surt oppsparte midler og eller feriepenger m.m.

Jeg vil på det STERKESTE ikke ha noen lynsje stemning ovenfor "Ivar B" eller andre - det er det dere selv som kun taper på - INGEN andre!

Å gjøre noe mot et menneske det være seg fysisk skade e.l. er noe man ALDRI unden noen omstendigheter skal gjøre!!!

Jeg har sendt en mail til de av dere som har lurt om råd og om de som ønsker det vil ha mitt neste råd, så råder jeg dere til å sende meg en mail eller PM.

MEN - NOK en gang - ALDRI under noen omstendigheter gjør noe fysisk / vold mot et menneske (Eller dyr for den saks skyld).

Kanskje noe kan reddes?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja hva gjør vi? Skal vi vente til mandag med å se hva som er i boet og hvordan de reagerer på det at TVene aldri var bestillt som Lygren sa?? er det noen av oss berørte som har en liten jurist i magen??.

En ting er ivertfall helt klart, og det er at vi må få vite om Ivar er anmeldt. Hvis ikke er det en skandale i seg selv. Han kan jo være hvor som helst nå om han ikke er det. Hva sier dere?

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Folkens. Vennligst prøv å holde dere rolige (i den grad det er mulig) til Lygren har kommet med en oppdatering av situasjonen.

Jeg har også editert mange innlegg som oppfordrer til ulovlige ting. Det er INGEN tjent med, så vennligst unngå flere slike poster.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    106
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg håper noen her er kompetente nok til å lage et forum der vi kjøpere kan diskutere dette i plenum utenfor offentligheten, og slippe å forholde oss til private eposter mellom noen få kjøpere.

Og er helt enig, lynsjestemning er unødvendig, her bør vi fokusere på et positivt resultat for oss privatpersoner.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    109
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Stiller meg bak Chinglings oppfordringer vedrørende hvilke grep vi nå bør gjøre.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    106
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Chinglings oppfordringer bør diskuteres grundig, før vi går til det steg. Håper vi kan få opp et forum der saken kan diskuteres konstruktivt.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er 46M87'n på vei i posten fra komplett.... Kostet bare i overkant av 40 000,- :-?

Sånn i ettertid, så ser jeg at det var noen lamper som burde ha blinket allerede i starten av denne prosessen. Priser meg bare lykkelig over at det "kun" var 20 000 som røyk.. Det ble en dyrkjøpt erfaring, men tross alt, ingen blir økonomisk ruin av en slik sum. Heldigvis :-D

Men blir en interessant prosess å følge videre!

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av warius
    Jeg føler i så måte ikke at noen har "lurt" meg. Ettersom jeg og alle andre her fikk bekreftet fra lygren at beløpet (på 880.000 kr!!!) ikke skulle overføres før vi sto med tvne i hånd.
    Tror du er inne på noe vesentlig her... Pengene ble vel overført til Avforums konto og, ikke master it? Hvem er ansvarlig her?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det som irriterer meg mest er at jeg har vært med på å "gi" 20 000 kr til en svindler... ikke det å ha tapt 20 000 kr.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av rontonic
    Tror du er inne på noe vesentlig her... Pengene ble vel overført til Avforums konto og, ikke master it? Hvem er ansvarlig her?

Ifølge betingelsene til powerbuy er ikke avforum ansvarlig, men i post nr 17 i denne tråden opplyser lygren at penger ikke blir overført til Master IT før tv'ene er levert.

Dersom ikke alle i powerbuyet har uttrykkelig akseptert overføring av penger før levering vil jeg tro at avforum må dekke tapet til deltagerne i powerbuyet.

Newcomer falcon64 sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    85
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det noen som har mulighet til å starte et privat forum et sted som kun vi kjøperene + hjelpere kan få tilgang til ?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja...jeg VIL VITE om Ivar er blitt politi anmeldt enda!!! Han skal ikke få slippe unna så lett!! Er det ingen man kan henvende seg til ang. dette....lygren har jo dratt på ferie.

Side 27 av 59 FørsteFørste ... 7 17 23 24 25 26 27 28 29 30 31 37 47 57 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •