Interesse for PowerBuy på Samsung 46M86 til 20.000? - Side 23

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 23 av 59 FørsteFørste ... 3 13 19 20 21 22 23 24 25 26 27 33 43 53 ... SisteSiste
Viser resultater 441 til 460 av 1168
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    106
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Lygren,

Skulle advokaten fra igår være tilstede idag?

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Nei, men de har visst sin egen advokat de rådfører seg med i så måte. Dette står og faller på Masterminds vilje til å løse opp i en svært kjedelig situasjon med potensielt en svært eksplosiv negativ omdømmespiral på den ene siden og tilbakebetaling på den andre. Her er altså signalet vi har fått entydig positiv i retning av at Masterminds ønsker å rydde opp i dette forholdet slik at ingen parter blir skadelidende.

Samtidig må de finne ut hvordan de løser tilbakebetalingene rent praktisk, samt utforme et informasjonsskriv rundt denne prosessen. Dette tar nok tid, så vi får fremdeles bare vente i spenning.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det bør vel komme noe snart. 4 1/2 time nå.

Newcomer LarsP sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er ikke akkurat et styrevedtak vedrørende fargen på toalettdørene eller hvorvidt de skal kjøpe inn nye vanndispensere til kantina. Det er snakk om ganske mye penger og en meget betent situasjon. Sånn tar tid. :-)

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Håper dette går i orden for dere folkens. Lygen har rett i det han sier, slike prosesser tar ofte lang tid og det går som regel bra, alternativet for Master IT er katastrofe i et allerede tilspisset marked.

Gå en tur og pust litt luft eller se en god film med venner.

Lars.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    56
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skulle du få tilbakemelding uansett idag Lygren? Selv om det viser seg de kanskje må ha lengre behandlingstid.

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Avtalen var at de skulle ta kontakt etter møtet, så jeg regner jo med å høre noe i løpet av kvelden.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    83
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå er klokken straks ni, kanskje på sin plass å ta en telefon før klokken blir for mye?

Lars

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Da har jeg snakket kort med Bård, og styret diskuterer fremdeles saken. Bård skulle gi meg beskjed så snart han hører noe, så vi får fortsatt bare krysse fingrene alle sammen...

Newcomer Njaal[NOR] sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lygren
    Da har jeg snakket kort med Bård, og styret diskuterer fremdeles saken. Bård skulle gi meg beskjed så snart han hører noe, så vi får fortsatt bare krysse fingrene alle sammen...
    Hmm ja mine fingre og tær er krysset, men med dette tempoet er det jo mulig vi må vente til i morgen før de blir ferdige med dette.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    56
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det slik da at Bård ikke er med i møte da?

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Bård er ikke med i styret i Masterminds Holding, men er oppført som daglig leder... Han har nå lagt fram saken og gitt sin instilling, så er det opp til styret å avgjøre.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bård er ikke med i styret i Masterminds Holding, men er oppført som daglig leder... Han har nå lagt fram saken og gitt sin instilling, så er det opp til styret å avgjøre.

og innstillingen er??

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    ...den er utvilsomt at pengene bør refunderes... Skal si de holder det gående, ja...

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke for å være paranoid Lygren, men hva er det som gjør at vi kan stole på Bård? Har vi noen som helst kontroll på hva han legger frem for styret ikveld, siden vi ikke har en mann innefor mener jeg...
    Hva om Ivar har alliert seg med Bård, er likevel mye penger til hver....

Dette er ikke ment som bensin på bålet, snarere tvert imot om vi får et overbevisende svar

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hsvindle
    Ikke for å være paranoid Lygren, men hva er det som gjør at vi kan stole på Bård? Har vi noen som helst kontroll på hva han legger frem for styret ikveld, siden vi ikke har en mann innefor mener jeg...
    Hva om Ivar har alliert seg med Bård, er likevel mye penger til hver....
    Og nå skal Bård prøve å overbevise styret om at de skal få lov å stikke av med
    pengene uten at holding-selskapet skal gjøre opp for de skadelidende? Right... :roll:

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    109
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vi har ikke noe som helst kontroll på hva Bård legger fram.
    Jeg er også overbevist om at uansett hvilke intensjoner Masterminds har i forhold til avsvarsspørsmålet i denne saken, så ville de opptrådt på akkurat samme måte som de gjorde over for lygren og advokaten i går.

Tror du virkelig at dersom de ikke hadde noen intensjoner om å tilbakebetale pengene, at de ville sagt det face to face med lygren og advokaten i går? Det er de jo ikke tjent på uansett. Det som ble sagt i går til lygren, ble enten sagt fordi det var sannheten, eller så ble det sagt for å holde tempereaturen i saken nede så lenge som mulig.
    Noe som forøverig minner om mønsteret i Master ITs bortforklaringer og løfter om levering, samt tilbud om veggfester osv.

Jeg tør nesten ikke tenke på hvor eksplosiv denne saken vil bli dersom det viser seg at Masterminds ikke tar noe ansvar...

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    83
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror vi er tjent med å roe ned det hele til vi får høre utfallet og heller ta det derfra.

Lars

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dagelig leder hadde vel blitt kalt inn på teppet i en sak som denne uansett vil jeg tro...
    Hvis han er på vår side, er jo det bare bra. Men skulle han være en medsammensvorende er det vel lett å pynte litt på fakta skulle man tro.

Blir ikke overrasket over noen verdens ting i denne saken for å si det sånn! :?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    80
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av warius
    Jeg tør nesten ikke tenke på hvor eksplosiv denne saken vil bli dersom det viser seg at Masterminds ikke tar noe ansvar...
    Uff, det kommer til å mildt sagt eksplodere isåfall ja. Tar ikke de ansvar, er det jo nærliggende å ta det videre med formidleren av PowerBuyet med tanke på hva som har vært sagt tidligere ang. betingelser for betaling etc.

Så lenge pengene har stoppet innom et annet firma på veien, som tar betalt for formidlingen, ligger det et juridisk økonomisk ansvar hos akkuratt disse.

Men nå er Masterminds et velkjent firma innen IT-sektoren, og disse har drevet på en god stund, og skarve 800.000 for disse er ikke verdens undergang. Problemet er om det viser seg at Master IT konsekvent har blitt underslått for mye større summer og det kommer flokkevis med sinte kreditorer som fremstiller krav.

Uansett, såvidt jeg forstår er AVforums brukere kommet rakst inn i situasjonen med tanke på møtet igår, og jeg har en gut-feeling på at dette kommer til å ordne seg uten noe videre, iallefall for de berørte av akkuratt dette prosjektet.

Side 23 av 59 FørsteFørste ... 3 13 19 20 21 22 23 24 25 26 27 33 43 53 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •