Interesse for PowerBuy på Samsung 46M86 til 20.000? - Side 22

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 22 av 59 FørsteFørste ... 2 12 18 19 20 21 22 23 24 25 26 32 42 52 ... SisteSiste
Viser resultater 421 til 440 av 1168
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    286
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av lygren
    ...jeg tror ingen av oss er tjent med førstesiden på VG før styret har fått gjennomgå saken og tatt sin beslutning i morgen, Njaal... Husk at bakgrunnen for å refundere disse pengene primært ligger i et ønske om å hindre negativ PR for selskapet, et incentament som reduseres kraftig hvis selskapet omtales negativt nærmest irreversibelt i en landsdekkende avis før de har fått anledning til å foreta denne beslutningen!
    Enig i dette. La oss få en avklaring før noen fyrer opp Akersgata. Tror for så vidt ikke vi får førstesida i VG sånn uten videre, heller. Jobber innen media selv, så jeg har også noen profesjonelle betraktninger vedrørende denne saken...

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må bare si følgende etter å ha lest dette: Takk spesielt til Lygren som virkelig har stått på. Stor takk også til OXO og andre som har hjulpet til for å forsøke å få en god løsning på denne utrolige situasjonen så tidlig som mulig. Min bedrift har benyttet Masterminds som kursholder gjentatte ganger og vi har opplevd dem som veldig seriøse. La oss håpe de ønsker å beholde et godt navn og rykte.

Intermediate poppiuz sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    874
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Selvfølgelig kjipt for de involverte. Men dette blir som å kjøpe bil hos "Ærlige Harrys Biler"..

Trenger bare se på navnet (hadde ikke hørt om det før denne saken engang, og det sier mye!), websiden og ikke minst nøkkeltall.

Selv om Mastermind er 100% aksjonær står Master IT AS oppført som eget aksjeselskap. Med 100.000 i egenkapital og driftsinntekter på 484 000 i 2005, samt en gjeld på 557 000.. Trenger ikke gått høyskole for å skjønne at det skurrer her.

Må vel være smartere å forholde seg til nettbutikker som omsetter i 30mill(+) klassen, eller større kjeder.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    54
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eller å kjøpe skjermen til full pris i en butikk / nettbutikk og få varen levert i oppkrav / kontakt...

Ta en titt på Brønnøysundregistrene - er ikke bare MasterITs DL, som har avgått...

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Selvfølgelig kjipt for de involverte. Men dette blir som å kjøpe bil hos "Ærlige Harrys Biler"..

Trenger bare se på navnet (hadde ikke hørt om det før denne saken engang, og det sier mye!), websiden og ikke minst nøkkeltall.

Selv om Mastermind er 100% aksjonær står Master IT AS oppført som eget aksjeselskap. Med 100.000 i egenkapital og driftsinntekter på 484 000 i 2005, samt en gjeld på 557 000.. Trenger ikke gått høyskole for å skjønne at det skurrer her.

Må vel være smartere å forholde seg til nettbutikker som omsetter i 30mill(+) klassen, eller større kjeder.
    Eller å kjøpe skjermen til full pris i en butikk / nettbutikk og få varen levert i oppkrav / kontakt...

Ta en titt på Brønnøysundregistrene - er ikke bare MasterITs DL, som har avgått...
    Som det er nevnt mange ganger tidligere i tråden, har Master IT allerede levert TV'er til 2 powerbuy tidligere. Det burde være nok til å annse firmaet som seriøst. Gjort er gjort, og spist er spist. La denne diskusjonen ligge, så får vi håpe at denne saken løser til til det beste for alle involverte.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ksele
    Vi får vel avvente å høre hva som skjer i møte.

Men hvordan blir planen videre dersom lite kommer ut av dette.

Er det forbrukerrådet?
    TV2 hjelper deg?
    Må det gjøres noe skritt i mot Masterminds?
    Må flere levere inn politianmeldese på Ivar/Master IT?

Har fri, nå er ferien ødelagt så nå skal det jobbes med denne saken.
    ...hvor er Espen Lie?

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    54
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå nærmer klokken seg 15.00 - skal bli gøy å se hva utfallet blir!

Newcomer falcon64 sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    85
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er ikke så gøy for oss med nervene i høygir :-(

Forskjellen for oss involverte er stor.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    54
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skjønner jeg godt!

Men det er tross alt bare penger! Se det fra den siden. (Har man penger til å kjøpe en "dyr" TV og heller prioritert det kontra f.eks. husleier etc., så er det kun snakk om prioriteringer)

Men ville ikke ha hatt all verdens forhåpninger! Se det heller som en positiv overraskelse om det skulle komme noe godt ut av dette! Du / dere er i allefall en erfaring rikere.

Men det er helt horibelt at man skal kunne få lov til å gjøre slikt i Norge, gang på gang... Tenk på alle de som taper på dette. OK - hadde dette kun gått ut over et stort "upersonlig" selskap så hadde jeg ikke brydd meg i det hele tatt, men når det går utover vanlige mennesker, som helst burde vært foruten dette tapet, så synes jeg det er drøyt.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    109
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    lygren, går ut i fra at du blir oppdatert så fort utfallet er klart?

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Ja, jeg blir kontaktet, men møtet kan gjerne vare noen timer, så det er bare å smøre seg med enda noe mer tålmodighet... HUSK - signalene på møtet i går var altså svært positive mht å finne en løsning her, så selv om jeg heller ikke synes dette er en hyggelig situasjon for alle de involverte har jeg liksom en god følelse... Vi får bare se, dere hører fra meg!

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    286
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For å si det sånn: Hvis Masterminds rydder opp her, tror jeg de har 43 venner for livet...

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    44...

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    106
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men det må vel være flere kunder som har krav opp mot Master IT, er vel ikke bare vi som har bestilt noe fra dem og venter på varer?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    97
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg føler virkelig med dere, og krysser fingrene for at alt skal gå i orden.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    56
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    *spent*

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    109
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lover ikke godt dette. Man bruker vel ikke så lang tid på denne agjørelsen dersom det hadde vært bred enighet i selskapet om å ta ansvar.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    56
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sikkert ikke bare vår situasjon som skal diskuteres

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    109
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er uansett veldig nervøs nå. Tar ingen gleder på forskudd i denne saken. 20.000 kr er mye penger for en fattig student.

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    ...nei, dette møtet forstod jeg skulle ta for seg en rekke aspekter, jeg tror nok godt det kan drøye en god stund. Det er en del rent praktiske aspekter som må diskuteres også i forhold til tilbakeføringen av disse midlene... Vi får bare vente i spenning folkens, og sammen krysse fingrene og be til de makter vi måtte tro på at dette går i orden! Igjen, så snart jeg hører noe får dere vite det.

Side 22 av 59 FørsteFørste ... 2 12 18 19 20 21 22 23 24 25 26 32 42 52 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •