Interesse for PowerBuy på Samsung 46M86 til 20.000? - Side 21

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 21 av 59 FørsteFørste ... 11 17 18 19 20 21 22 23 24 25 31 41 51 ... SisteSiste
Viser resultater 401 til 420 av 1168
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    286
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Lygren
    Ettersom det er Masterminds Holding AS som trolig må dekke hele dette beløpet er det altså kun for å vise markedet og de involverte parter hvilken seriøsitet Masterminds innehar de løser denne saken. Det er altså et rent tapsprosjekt for Masterminds Holding AS, eller en god porsjon positiv markedsføring, for å se det fra den riktige vinkelen.
    Betyr dette at Master IT faktisk er konkurs? Evt. insolvent?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    106
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bra jobbet lygren.

Har full tillit til at Avforum gjør alt som er mulig i denne saken, og setter pris på at vi står sammen som en stor kunde.

Tusen takk til andre brukere som bruker tid og kunnskap på dette! Og ikke minst advokat!

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Utkommet av Master IT blir det opp til styret å vurdere, jeg har ingen kommentar utover at selskapet har blitt tappet i så stor grad at det ikke foreligger midler til å gjøre opp for seg mot kjøperne av denne TVen. Endelig beslutning samt detaljer vil uansett foreligge i morgen, derfor er all informasjon tentativ inntil videre.

Intermediate Razortec sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,679
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Uffameg, jeg har ikke bestillt TV, men det var nære på at jeg også bestillte.
    Synes synd på de som har betalt, og på Lygren som har stått for Powerbuyet.
    Det er mange i samme bås, så en vil stå sterkere av den grunn vil jeg tro.

LYkke til alle sammen. Håper dette får en lykkelig slutt.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for god innsats Lygren og takk også til OXX for anskaffelsen av advokat. Vi får håpe på at vi er en glad gjeng i morgen på denne tiden,
    med surt oppsparte penger på vei tilbake på konto.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    111
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av qwerty
    Takk for god innsats Lygren og takk også til OXX for anskaffelsen av advokat. Vi får håpe på at vi er en glad gjeng i morgen på denne tiden,
    med surt oppsparte penger på vei tilbake på konto.
    Brukernavnet er OXO

Jeg syntes det var greit å ha noen med jusskompetanse inne tidlig i prosessen, da det kan være steg man bør ta tidlig som jurister kan mye om men som lekfolk kan desto mindre om.

Må bare berømme Lygren for solid innsats i noe som er en kjedelig sak.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    56
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bra jobba...

Jeg tok kanskje litt av i mine spekulasjoner, men man blir bare litt varm i hode når man har over 80000kr i andre sine hender.

Ta krysser vi fingrene for at ting går i orden

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette skulle bli en fin dag...sola skinte og jeg tor noen timer fri fra jobben for å komme meg ut i skogen en tur...
    Kommer hjem å så leser dette!! legger meg nesten ned for å gråte her nå...
    Håper dette ordner seg da...Hvis moderselskapet her ordner opp så bør vi kanskje også stå inne med bestillingen for å vise litt velvilje tilbake? Kanskje vi har bedre muligheter da?

Stå på Lygren og takk til han advokaten som stilte opp også...

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er kanskje en ide at Master IT leverer TV`ene istedet for å refundere pengene ! På den måten kan de redusere tapet for jeg regner med at de har minst 2-3 tusen i avanse......
    Jeg er villig til det for å "hjelpe" Master IT litt ut av knipa samt øke sjansen for at vi ikke taper allt !!

Peter

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Slik situasjonen er nå tror jeg nok det mest hensiktsmessige er at vi får pengene refundert og heller prøver å få fatt på et godt tilbud på TVen fra en annen forhandler, enten samlet eller individuelt. Masterminds har mer enn nok å ta tak i rundt denne saken i tiden fremover. Tror det er det beste for mange nervøse sjelers grunn...

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    286
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Slutter meg til den. Vil ha pengene refundert, ja!

Håper virkelig Ivar blir politianmeldt herfra og til glade jul. Dæven døtte hvor han må ha løyet deg huden full, Lygren...

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    106
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lygren
    Slik situasjonen er nå tror jeg nok det mest hensiktsmessige er at vi får pengene refundert og heller prøver å få fatt på et godt tilbud på TVen fra en annen forhandler, enten samlet eller individuelt. Masterminds har mer enn nok å ta tak i rundt denne saken i tiden fremover. Tror det er det beste for mange nervøse sjelers grunn...
    Absolutt.

Jeg er en av de nervøse sjelene. Får ikke ro i kroppen før jeg har pengene mine tilbake på konto...

Glad jeg ikke har ferie, for da hadde den definitivt vært ødelagt. :-|

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    64
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må bare si at pulsen har steget og ble stresset av å lese dette. Er ikke med på dette powerbuyet selv, men jeg føler med dere.

Lykke til folkens, håper det går bra !

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bra jobba Lygren, og takk for innsatsen så langt!
    Får satse på at det ordner seg til slutt

Idag kom tapeten på stueveggen, kjenner det må komme en TV og snart...

Til slutt må jeg bare applaudere denne Ivar-figuren, jeg tror du kødda med feil folk denne gangen...
    Virker som om det sitter en del ressurssteke personer bak dette 43-tallet. Og jeg snakker neppe kun på egne vegner når jeg sier at jeg tror du kommer til å angre på at du tok ut litt for mye feriepenger iår
    Du kommer til å bli plagd livet av fremover!

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    109
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Masterminds posisjon...

Det som mange kanskje ser på som en kjedelig situasjon for Masterminds, kan med rett vinkling sees på som en unik situasjon.
    Dersom Masterminds har ballene, og kompetansen til å spille kortene riktig her, så ligger det faktisk et enormt markedsføringspotensiale i saken.
    Jeg tror at dersom Masterminds ikke har noe juridisk ansvar for tilbakebetalingen av den tapte summen, men faktisk allikevel velger å tre inn å ta ansvaret, så kan resultatet av dette, samt riktig håndtering av medier, som etter all sansynlighet snart får kloa i denne saken, resultere i et markedsføringsstunt som bringer resultater som lett overgår det økonomiske tapet.

Det handler om å se det positive i det negative og sett fokus på nettopp det, slik kan man snu det hele på hodet.

Sier ikke at dette er en lett sak for Masterminds, men har de ballene, så tror jeg at de her har muligheten til å sette et aldri så lite spor i historien for alternativ markedsføring.

Det er i det minste en tanke

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av warius
    .....Det er i det minste en tanke
    jo da... det er lov å drømme..

Newcomer Njaal[NOR] sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Først: Takk til alle medkjøpere som hjelper til når saken nå har endt slik den har.
    Jeg må også si at jeg er villig til å gå langt for å få mine penger tilbake om MasterMinds velger å ikke gi de tilbake.
    Så å venter jeg bare spent på svaret til MasterMinds.
    Kan det være lurt å tipse VG eller andre medier?

Njaal

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    ...det er jo overstående scenario Masterminds på møtet i dag har skissert, noe som også er holdningen til majoriteten av eierne i Masterminds Holding etter hva vi har blitt informert om, warius.

Jeg er helt enig i at denne situasjonen har iboende to relativt ekstreme ytterpunkter, der den på den ene siden kan gi en ekstremt negativ strøm av PR via en rekke nettkanaler (jeg kan garantere at AVforum ikke blir den eneste kanalen som tar opp dette hvis 43 kjøpere taper sine hardt oppsparte midler), men også i motsatt fall kunne oppfattes som svært positivt og seriøst via det samme nettverk.

Jeg håper og tror Masterminds Holding på sitt styremøte i morgen velger å gå den positive ruten for alles vedkommende, da har de faktisk, som du også påpeker, valgt å "kjøpe" goodwill i en sak jeg tror effekten av hver krone langt overgår enhver annen form for markedsføring. Jeg er jo også utdannet innen faget med en master i marketing, og har i så måte visse profesjonelle betraktninger i saken...

Vi får vente i spenning på morgendagens beslutning!

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    ...jeg tror ingen av oss er tjent med førstesiden på VG før styret har fått gjennomgå saken og tatt sin beslutning i morgen, Njaal... Husk at bakgrunnen for å refundere disse pengene primært ligger i et ønske om å hindre negativ PR for selskapet, et incentament som reduseres kraftig hvis selskapet omtales negativt nærmest irreversibelt i en landsdekkende avis før de har fått anledning til å foreta denne beslutningen!

Nå må vi alle sammen holde oss i skinnet her - vi er ALLE tjent med at vi sammen får løst denne saken til det beste for alle parter!

Newcomer Njaal[NOR] sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lygren
    ...jeg tror ingen av oss er tjent med førstesiden på VG før styret har fått gjennomgå saken og tatt sin beslutning i morgen, Njaal... Husk at bakgrunnen for å refundere disse pengene primært ligger i et ønske om å hindre negativ PR for selskapet, et incentament som reduseres kraftig hvis selskapet omtales negativt nærmest irreversibelt i en landsdekkende avis før de har fått anledning til å foreta denne beslutningen!

Nå må vi alle sammen holde oss i skinnet her - vi er ALLE tjent med at vi sammen får løst denne saken til det beste for alle parter!
    Ja vi får jo vite mer i morgen. Sov godt

Side 21 av 59 FørsteFørste ... 11 17 18 19 20 21 22 23 24 25 31 41 51 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •