Interesse for PowerBuy på Samsung 46M86 til 20.000? - Side 16

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 16 av 59 FørsteFørste ... 6 12 13 14 15 16 17 18 19 20 26 36 46 56 ... SisteSiste
Viser resultater 301 til 320 av 1168
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av warius
    Men er det nå slik å forstå at Master IT ikke vil besittle skjermene før siste firmware blir bekreftet fra Samsung?

Jeg er rimelig sikker på at det er siste programvare som blir levert nå. Det er mange allerede som har fått 2000 versjonen så jeg hadde vært mer enn overrasket om vi ikke også får det.

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    ...det er også bekreftet at det et siste tilgjengelige software (2000-versjonen) som leveres nå, så det trenger en ikke bekymre seg over...

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    286
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ...da er jeg også ute for denne gangen. Stoler dessverre ikke nok på Master IT lenger til at jeg ønsker å kjøpe en TV til tjue laken av dem.

Ønsker dere andre lykke til, dog. May the force be with you.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    109
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

I kontakt med Samsung Nordic:

EDIT: Dette blir for spekulativt, vi kan ikke ha denne type konspirasjonsteorier liggende her ute, dette blir på grensen til hysterisk. Disse TVene er som du sier mest sannsynlig ikke noe som kommer via Samsung Nordic, da hadde ikke prisene vært som de er, men samtidig kan en altså levere inn apparatene til Samsungs serviceapparat, det har jo Samsung selv bekreftet til deg nå.

Uansett, nå drar du dette ALT for langt warius, vennligst forhold denne tråden saklig heretter.

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    ...det du tar opp er jo egentlig relativt interessant for øvrig, du bare blander kortene litt... "Gråimport" som det så fint heter er jo et hett tema hos de ulike importører og produsent-representanter. På den ene siden er det jo selvsagt en fordel at de ulike merker er representert lokalt. Samtidig bærer jo dette med seg kostnader, og det er klart; importlekkasjer blir stadig mer vanlig fremover. Ikke minst fordi det er helt fullstendig lovlig og ikke minst det faktum at produsentene selv jo er presset på pris og dermed i stadig større grad indirekte åpner for denne type lekkasjer.

"Gråimport" vs. "offisiell" kanaldistribusjon er for øvrig et spennende tema, men ikke noe denne tråden bør ta for seg, men det er kanskje verdt å merke seg at selv store aktører som Komplett.no bedriver denne type aktiviteter uten at det er noe videre muffins med det...

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    109
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Wow! Her ofrer jeg mye av min fritid på vegne av usikre kunder som har vært offer for meget dårlig, og direkte mistenkelig behandling av Master IT. Jeg har vært i kontakt med Samsung Support som har henvist meg til et ikke offentlig telefonnummer hos Samsung Nordic. Jeg har så sittet i en lengre telefonsamtale med en meget behjelpelig person hos Samsung, og alt jeg i etterkant har gjort er å formidle det jeg ble fortalt.

Så påstår du at jeg prøver å bevise eller påstå at dette er snakk om svindel, lygren? Det har jeg overhode ikke gjort. I mine øyne er Master IT uskyldige til det motsatte er bevist. Og jeg har på ingen måte prøvd å bevise det. Kun opplyse mine usikre og tvilende likemenn i denne situasjonen.

Lygren, hva er det som er så vanskelig med å be om en bestillingsbekreftelse fra Master IT, etter alt vi har opplevd hittil? Og hva skader deg deg at de andre rammede i denne saken får tilgang til opplysningene jeg ble tildelt av Samsung Nordic?

Alt jeg i praksis ba om var en bestillingsbekreftelse, slik at vi eventuelt kan ta fatt på nye uker med venting i den beroligende visshet om at tvene faktisk er på vei denne gangen.

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    "Opplysningene" du fikk tildelt har jo blitt formidlet her, warius, der Samsung Nordig sier at TVene ikke er bestilt derfra. Det er jo ingen stor overraskelse, som nevnt hadde jo ikke prisen vært det den er om TVene hadde gått via det nordiske kontoret. Det som jo er viktig er at Samsung Nordic nettopp bekrefter det Master IT og leverandøre til Master IT har sagt; nemlig at TVene kan leveres inn til service her i Norden.

Jeg kan selvsagt be om en bestillingsbekreftelse, men Master IT ønsker neppe å gå ut med hvilken leverandør de benytter av flere grunner.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    56
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lygren, har du fått noen tilbakemeldinger på når de har tenkt å betale pengene våre tilbake for de som har trukket seg? Jeg har et annet tilbud stående som jeg vil slå til på men kan ikke akkurat legge ut for den summen engang til.

Det burde ikke ta så veldig lang tid dette, jeg har purret de på mail men ikke fått noe response.

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Overføringen vil skje snarlig, men ettersom folk har anledning til å velge å ikke trekke seg allikevel er det mest hensiktsmessig at de betaler ut etter kl. 12.00 i dag. I løpet av uka bør de fleste ha fått pengene i retur med andre ord...

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    56
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for rask tilbakemelding, du gjør en meget god jobb Lygren.

Men da regner jeg med at de sender en bekreftelse i løpet av dagen om at transaksjonen er utført, slik at vi kan få fortgang i sakene.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    109
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Flott lygren. Dersom jeg har ditt ord på at du vil motta en bestillingsbekreftelse, så blir jeg med videre. Er ikke mer som skal til. De nye 3 ukene kommer nemlig til å gå langt fortere dersom jeg har den tryggheten i bakhodet

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    106
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg merker at jeg synes service pålitelighet er verdt noen kroner når jeg kjøper TV.
    Så jeg melder meg ut.

Lygren: Misunner deg ikke ansvaret for å måtte følge opp Master IT, godt jobbet.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    80
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lygren
    Ganske sikker på at disse TVene kan sendes inn via Samsungs vanlige serviceapparat, men jeg skal høre med MasterIT.
    InfoCare som er Samsung sin servicepartner i Norge tar ikke imot TV'er som ikke kommer fra Samsung Nordic. Hadde en *******s runde med de om dette for 2 mnd'er siden. De legger ut om at TV'ene må sendes tilbake til Tyskland for egen regning etc, og skylder på gråimport. Dog, du kan med loven i hånd -kreve- at de tar service i Norge så lenge de har en representat her.

De prøver selvsagt det de kan for å unngå den kostnaden, men bare vær bestemt så skal det ikke være noen problemer (det gikk tilslutt etter litt amper tone i tlf).

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    109
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde vært fint om du kunne bekrefte at du vil motta en bestillingsbekreftelse, lygren.

Fint om du også ber Master IT om å gjøre sin kontaktinformasjon mer tilgjengelig.
    Sier dette med tanke på at det i Powerbuy betingelsene står at dersom det skulle være noe feil ved produktet så skal ikke powerbuy, men leverandør kontaktes. Noe som blir litt vanskelig når følgende melding møter deg under kontaktsidene på masterit.no:

Under Konstruskjon !

mer info kommer om litt !
    Og når de tydeligvis heller ikke svarer folk på forumet på mailadresser de har.

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    ...websidene leveres av en tredjepart som er skyld i at de er nede...

Jeg har bedt Master IT om en leveransebekreftelse, men så langt ikke fått OK på det, så det får du nesten vurdere selv om er så viktig at du ønsker å heller avbestille. Minner om at fristen nå har gått ut, så en ev. avbestilling bør komme omgående da ordren går videre om noen minutter.

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Da er ordren sendt, og vi endte opp med 23 påmeldte totalt. Jeg skal gi en oppdatering rundt bestillingsbekreftelsen som jeg har bedt om snarlig.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    109
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dersom det er i powerbuys intensjon å levere god service, så synes jeg virkelig det må kunne gå ann å utsette fristen til dette blir bekreftet, lygren.
    Og det bør jo ikke ta lang til å få et Ok på det?

Intermediate r0ver2 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    933
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fordelen er at man fortsatt har (minst) 14 dagers returrett

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Ordren er sendt, vi må holde oss til oppgitte frister fra vår side i det minste. Jeg har som nevnt bedt om en slik ordrebekreftelse, så får vi regne med at den kommer. Nå er uansett ordren lagt, så får vi avvente oppdatering fra Master IT rundt både selve ordren og ikke minst tilbakebetalingen av de som har kansellert.

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    ...ja, angreretten har en selvsagt i behold, men ihht til våre retningslinjer må altså TVen da først leveres (ordren kan ikke stoppes nå), da det i motsatt fall vil være helt umulig for selger å forholde seg til angitte salgsantall.

Side 16 av 59 FørsteFørste ... 6 12 13 14 15 16 17 18 19 20 26 36 46 56 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •