Interesse for PowerBuy på Samsung 46M86 til 20.000? - Side 15

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 15 av 59 FørsteFørste ... 5 11 12 13 14 15 16 17 18 19 25 35 45 55 ... SisteSiste
Viser resultater 281 til 300 av 1168
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av KoKo_
    Slenger vel med en eller annen HDMI-kabel, da er jeg ute, og vel så det.
    hva annet kan de evt gi med da?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    106
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av skhaheim
    hva annet kan de evt gi med da?
    Det er jeg veldig spent på, HDMI-kabler regner jeg med mange av oss har nok av fra før.
    For min del så er 1000,- i rabatt eller noe som er tilsvarende bra/bedre hva jeg forventer for å fortsatt henge med.

Hadde jeg vært leder i Master IT, ville jeg i hvert fall gjort hva jeg kunne for å pynte på dette.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kr 1.000,- i rabatt høres rimelig ut. Når kommer info om godtepåsan? Henger med hvis det blir sukret nok.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    1000 i rabatt så blir jeg vel med jeg og tenker jeg...

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    109
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvor blir det av denne infoen egentlig? Dersom vi skal bestemme oss innen klokken 12.00 i morgen så bør den nesten komme nå?

En prisreduksjon på minimum 1000 kr ville absolutt vært på sin plass, og er også avgjørende for min videre deltakelse.
    Ikke bare har det noe for seg i form av den faktiske rabatten, men også fordi det ville hevet våres inntrykk og økt vår tillitt til Master IT, noe som ville gjort at vi ville sittet med en mye bedre magefølelse gjennom 3 nye uker med venting. Dette selvfølgelig forutsatt av avslaget blir tilbakeført umiddelbart.

Og en annen ting, skal vi bli enige om at Master IT kan legge bestillingen selv om de ikke får bekreftet siste firmware? Sansynligheten for at de kommer med siste firmware er meget stor på en bestilling som går så sent som dette. Jeg har hørt fler eksempler med folk som fikk tvn sin for en god stund siden, med siste firmware. Dessuten er jo kompatibilitetsproblemet med Playstation 3 ute av verden ettersom Sony i går lanserte ny PS3 firmware som løser saken, uavhengig av hvilken firmware vi sitter med på våre tver.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    106
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Info om eventuell skadebegrensing fra Master IT bør snart være klart, om fristen skal overholdes 12.00 i morgen. Jeg betaler gladelig et par tusen ekstra hos noen med god service.

Newcomer AdrenalineX sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette har egentlig ikke vært noen hastesak for meg før nå, men hvis jeg skal vente 2-3 uker til, forventer jeg å få en slags kompensasjon! Markedet er jo annerledes nå, så en pris reduksjon burde jo være mulig? Tusen kroner høres fornuftig ut!

Jeg ble litt bekymret når jeg ikke fikk noe svar på e-postene sendte til powerbuy@avforum.no forrige uke, men fikk jo svar på det jeg lurte på da jeg tilfeldigvis fant denne tråden i går. Jeg syntes nok du kunne ha sendt ut en status rapport til alle vi som har betalt, slik at vi hadde sluppet å bli helt paranoide, men skjønner at du har hatt nok å gjøre.

Jeg blir med videre om du kan bekrefte at firmwaren er oppdatert og vi får en form for kompensasjon! Hvis ikke kan jeg jo heller kjøpe den et annet sted for omtrent samme pris!

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja Lygren. Har de et plaster på såret å komme med i dag???

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Da er svaret klart, og Master IT beklager at det har tatt tid (de ønsket denne gangen å være sikre i sin sak før de svarte oss... ). De tilbyr et gratis veggbrakett til alle som lar bestillingen stå. Dette er av type universalt, og passer alle andre TVen en måtte finne på å erstatte denne med når den tid kommer. Normal pris på et slikt stativ er rundt 1000.-.

Håper dette er et lite plaster på såret i det minste, jeg tror Master IT ved sjefen Bård, er veldig lei seg for disse forsinkelsene og ikke minst det faktum at vi har blitt informert om leveranser som ikke har vært tilfelle.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    109
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hm.. Mulig å få noen link til dette produktet?

En annen ting; hvorfor kan ikke bare Bård få seg en bruker på forumet så vi slipper å kommunisere gjennom deg hele tiden, lygren?

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Forhandlere har ikke tilgang til forumet, dette er en praksis vi har fulgt helt siden starten i 2001 og fungerer meget bra sammenlignet med andre fora der dette tillates. Vi tillater imidlertid produsenter innom. Forhandlere har selvsagt en rekke verktøy de kan benytte seg av, både AVnytt og annonsering, men direkte kommunikasjon over forumet ønsker vi ikke... Derfor...

Jeg har ingen link til produktet, men det kan nok skaffes. De er imidlertid stort sett helt like disse veggbrakettene, men dette som da følger med er jo selvsagt dimensjonert for å tåle en såpass stor TV som dette.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    109
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, det forklarer jo saken.

Er veggbrakett det samme som vanlig veggfeste eller?

Og vil vi du denne gangen få se noen bestillingsbekreftelse fra Samsung, lygren? Alt annet ville egentlig vært urimelig ettersom vi har vært gjennom 5 uker med meningsløs venting.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde vert greit dette hadde det ikke vert for at jeg allerede har kjøpt (og hengt opp) mitt veggfeste. Hva med en HDMI kabel av god kvalitet eller prisavslag?? Er det ikke heller mulig å la oss velge noe slikt siden jeg ikke trenger 2 veggfester?.

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    ...du klarer sikkert å selge veggfestet her på AVtorget, qwerty, er mange som trenger et slikt et...

Når det gjelder bestillingsbekreftelse har nå Bård, som er sjefen for både Masterminds og Master IT AS tatt over ballen, så jeg tror ikke lenger det er noe vi skal være redd for. Jeg ber selvsagt om en bekreftelse på at ting er i rute denne gangen, og jeg har til info snakket med Bård en 5-6 ganger bare i dag så nå er kommunikasjonen en helt annen.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke meningen å være vanskelig, så jeg skal nok bli kvitt det ja. håper som du sier at Bård er mer til å stole på, og takk for innsatsen du har lagt ned så lang Lygren.

Håper på mindre vanskeligheter ved neste powerbuy. Det er vel flere som har lært en lekse som en kan ta lærdom av.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det mulighet for at vi f.eks. kan kjøpe en DVD spiller eller ett annet produkt til redusert pris fra Master IT ?

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Jeg tror nok mye av grunnlaget for dette "plasteret" forsvinner hvis mange ønsker å bytte ut til noe annet, da det vil medføre mye ekstraarbeid. Dette er jo uansett et universalprodukt det bør være svært enkelt å selge videre ved behov!

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er ok for meg! Jeg er med videre! Jeg er stort sett på ferie de neste ukene....
    Dere skulle visst hvordan det er å følge med på hva som skjer her via min QTEK S200 på ferie :-)
    Litt stress kan man si ....
    Har vi en ca. leveringstid nå da eller ?

Stå på lygren!

Peter

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    45
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lygren
    Selger opplyser at Samsungs landsdekkende serviceapparat kan benyttes ved garanti/reklamasjon på begge disse TVene.
    Med tanke på tidligere feilinformasjon synes jeg det hadde vært fint å få bekreftet (igjen) at disse TV'ene er beregnet for det norske markedet. Er det mulig, lygren?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    109
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men er det nå slik å forstå at Master IT ikke vil besittle skjermene før siste firmware blir bekreftet fra Samsung?

Side 15 av 59 FørsteFørste ... 5 11 12 13 14 15 16 17 18 19 25 35 45 55 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •