Interesse for PowerBuy på Samsung 46M86 til 20.000? - Side 14

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 14 av 59 FørsteFørste ... 4 10 11 12 13 14 15 16 17 18 24 34 44 54 ... SisteSiste
Viser resultater 261 til 280 av 1168
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    80
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Sunbernt
    Hei.

Hvor lang tid tok det? Og hvordan fikk du vareren levert. Forsøker å registrere meg der men jeg kan ikke velge Norge som leveringsadresse
    4 dager. De har startet i Norge akkuratt, og de har for tiden kun avtale med Posten Norge (og de frakter ikke skjermer over 37" pga størrelse), så inntil de får en avtale med UPS, DHL eller.no for levering til norge husstander, så er utvalget på Pixmania.no mht. TV'er elendig.

Du kan ikke velge Norge som leveransested, men slike ting kan man ordne på andre måter.

Uansett - hadde det ikke vært en idé å kjøre dette gjennom Pix? De er sikkert keene på en jumbobestilling - spesielt med tanke på at de allerede selger TV'en langt billigere enn SHG og andre lavpris butikker som kjøper fra tyske Samsung.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå blei jeg så skuffa at jeg har ikke ord!

At det går an å behandle kunder på den måten. Blir ikke flere kjøp fra MasterIT i fremtiden for min del. I tillegg kommer selvfølgelig erfaringen til å videreformidles til flest mulig kjente.

Når det er sagt veit jeg ikke om jeg orker å forske noe mer på hverken TV-modell eller forhandler, så jeg blir nok mest sannsynlig sittende i bestillingen. Ved ytterligere villeding lukter det sabotasjeaksjon med omfattende sverting i diverse fora/prisbarometre/etc. Og det er det som plager meg; hvis man er med videre kan man jo lure på om man i det hele tatt får noen TV...

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    109
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Alle sammen!:

Jeg har et forslag, og foreslår at lygren umiddelbart krever summen på 860.000 kr tilbakebetalt til kontoen den kom fra. På den måten kan de som eventuelt ønsker å fortsatt være med få gjennomført et powerbuy fra grunn av, på skikkelig måte uten at hele kjøpssummen blir overført med en gang. Eksempelvis kan deler av kjøpssummen overføres ved bestilling, og resten ved levering.

Jeg klarer ikke ta stilling til om jeg vil være med på dette lenger, for alt jeg tenker på er at pengene mine befinner seg i hendene på Master IT.

Jeg ville heller ikke orker å være med på 2-3 ukers ventetid, dersom jeg vet at alle pengene fortsatt befinner seg hos Master IT.

Dersom vi gjør det på denne måten kan vi i hvertfall gå gjennom nye uker med ventetid med normal hvilepuls.

Hva synes dere om dette forslaget folkens?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    83
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette er for dårlig! Bare svada informasjon viser det seg og masse bortkastet tid...

Hvis ikke Master IT gjør grep for å sukre pillen så er jeg ute ihvertfall.

Lars

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    ...jeg tror de prøver å komme opp med noe "sukker" nå, Master IT er jo fullstendig klar over at informasjonen både har vært mangelfull og etterhvert også feilaktig (og da henviser jeg til angitt leveransedato).

Jeg kommer tilbake til dette snarlig...

Når det gjelder tilbakebetaling av beløpet til AVforum har det lite for seg, da har uansett ikke Master IT mulighet til å gjennomføre PowerBuyet. Hvis en føler en stor grad av usikkerhet rundt Master IT som sådan er nok det beste at en bare avbestiller og får pengene refundert omgående.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    100
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mistankene var dessverre berettighet... Med slike vage tilbakemeldinger måtte det være noe som ikke stemte.. Men det bekrefter jo at de har løyet også. Dette svaret hadde jo ikke vært noe problem om de bare hadde sagt det tidligere og vært åpne med mulighetene.

Tenker litt på om jeg skal ta sjansen på at dukker opp noe om 2-3 uker eller ikke...

Prisene har jo gått litt ned i det siste også, og en 46M87 ligger nå på 19.400 hos SHG f.eks, pluss 1000 i frakt da..

Men, kommer til å ta en runde i morgen i noen butikker for å høre hva som kan være mulig å prute. Hvis andre gjør noe lignende kunne dere evt oppdatert denne tråden under f.eks? Veldig interessant hvis det er i Oslo-Drammens området. Var det ikke noen her som nevnte at de fikk et tilbud på 52M87 til 25.000 hos Expert?

http://avforum.no/forum/produkt-pris...87-serien.html

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    286
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var undertegnede, ja.

Stedet var Expert på Alnabru, og selgeren kom med tilbudet etter at jeg nevnte at jeg kunne få 46' for 20.000,-

Var vel for tre uker siden eller noe sånt.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Snakket med Expert i Bergen og de ville ikke gå lavere enn 27000, så det er uaktuelt.:cry:

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    109
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lygren
    ...jeg tror de prøver å komme opp med noe "sukker" nå, Master IT er jo fullstendig klar over at informasjonen både har vært mangelfull og etterhvert også feilaktig (og da henviser jeg til angitt leveransedato).

Jeg kommer tilbake til dette snarlig...
    Ja, håper det blir snart, for det blir avgjørende for min videre deltakelse i dette kjøpet.

Når det gjelder forslaget mitt, var tanken at først hele beløpet ble tilbakebetalt. Så at vi finner ut hvor mange som fortsatt vil være med, la oss si det er 20 som fortsatt ønsker det;
    Så kan eksempelvis først 300.000 kr (15.000 x 20) overføres, og de resterende 100.000 kr (5.000 x 20) først når varene er levert.

Er ikke dette en mer skikkelig måte å gjøre det på?
    Lygren, du sier dere jobber på spreng for å forbedre powerbuy systemet. Dette er vel det minste dere kan gjøre i retning av en forbedring?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kommer de ikke opp med noe i løpet av dagen så tror jeg at jeg kommer til å trekke meg.

Skal sjekke flere butikker (fysiske) i morgen og klarer noen å levere i løpet av en uke innenfor 23-24000 så slår jeg til på det. Orker ikke vente mer. Veggfestet henger ensomt på veggen allerede.

Newcomer falcon64 sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    85
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg foreslår at vi fortsetter prisjakten på LE46M86/LE46M87 på denne tråden så slipper Lygren å gi beskjed om dette for hver posting angående alternativer fremover:

Prisjakten forsetter her: http://avforum.no/forum/produkt-pris...6-le46m87.html

Newcomer Njaal[NOR] sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om man velger å avbestille, hvor lang tid må man beregne før man får tilbake pengene?

Njaal

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Vi satser på at pengene skal kunne returneres snarlig, i det minste i løpet av denne uka...

Newcomer Njaal[NOR] sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lygren
    Vi satser på at pengene skal kunne returneres snarlig, i det minste i løpet av denne uka...
    Og dette er du sikker på? Har Master IT bekreftet dette?
    (Beklager om jeg virker litt tverr, men etter alt som har hendt med denne bestillingen så "må" jeg ha en dobbel bekreftelse på dette)

Njaal

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Master IT har jo selvsagt ikke anledning til å sitte på dine penger lenger enn høyst nødvendig. Jeg har også diskutert dette med Bård direkte, og han har selv sagt at han skulle overføre beløpene omgående etter avbestillingene kom inn...

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    109
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå blir det virkelig spennede, og ikke minst avgjørende å se hva Master IT kan tilby som plaster på såret, ettersom Elkjøp har sagt at de kan gå under prisen til komplett.no på 21995kr (i følge Falcon i prisjakt tråden) http://avforum.no/forum/produkt-pris...6-le46m87.html

Betaler uten tvil samme pris eller ett laken mer for den kundeservicen som elkjøp tilbyr, som jeg med bakrunn i dagens og forrige ukes hendelser ser for meg at ligger et par lysår foran Master IT sin.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    109
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Litt salt i såret.

Litt ironisk salt i såret..

Selv om jeg har opplevd denne sitasjonen meget frustrerende så kan jeg ikke gjøre annet enn å le litt nå, for jeg leste nettopp at det i dag er annonsert at Sony adder forced 24frames1080p til siste firmware av ps3, noe som i praksis betyr intet mindre enn at uansett hvilken firmware vi ville fått tvn levert med, så ville den funger smertefritt med PS3. Dette var jo en av hovedgrunnene til at bestillingen ble holdt tilbake, og enda ikke er utført.

Jaja.. da var i hvertfall den bekymringen ute av verden, selv om det finnes nok av andre

edid: glemte linken, men her er den:PS3 firmware v1.90 adds (forced) 1080p24, expands AVCHD support - Engadget HD

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Ja, det er mulig denne firmware-saken har blitt litt hypet... Master IT hadde visstnok fått en del henvendelser fra kjøpere her om at noe annet enn siste firmware ville være helt krise, så de ble vel nervøse da... Uansett; vi er fremdeles nesten 30 påmeldte etter kveldens avbestillingsrush, og det er jo ikke så alt får dårlig det heller. Blir vi 20 etter morgendagen er jo heller ikke det så alt for gærent. Vi får bare knytte oss de erfaringer vi kan, og i dette tilfellet er vel fellesferie et viktig stikkord... Kanskje også type TV, det burde jo ærlig talt ikke vært behov for 2-3 firmware-oppgraderinger innen 3-4 uker etter lansering, da har Samsung vært for raske på banen.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg også snakket med Ivar, og de kunne melde at shipmenten var noe forsinket, men at denne var ventet inn i løpet av mandagen til Master IT.
    Etter denne tilbakemeldingen, en av få, på overtid fra Master IT, om at shipmenten var ventet i løpet av mandag, noe som er utrolig i seg selv om tv'ene ikke var bestilt (da bestilling ikke ville gjøres før FW var bekreftet), synes jeg det er ganske utrolig at noen av dere fortsatt "hangs in there" og vil gjennomføre kjøpet...

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    106
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av rontonic
    Etter denne tilbakemeldingen, en av få, på overtid fra Master IT, om at shipmenten var ventet i løpet av mandag, noe som er utrolig i seg selv om tv'ene ikke var bestilt (da bestilling ikke ville gjøres før FW var bekreftet), synes jeg det er ganske utrolig at noen av dere fortsatt "hangs in there" og vil gjennomføre kjøpet...
    Er sikkert flere som meg, som avventer hva Master IT vil prøve å smøre på kjøpet, men jeg tviler på at de klarer å blidgjøre meg.
    Slenger vel med en eller annen HDMI-kabel, da er jeg ute, og vel så det.

Side 14 av 59 FørsteFørste ... 4 10 11 12 13 14 15 16 17 18 24 34 44 54 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •