Interesse for PowerBuy på Samsung 46M86 til 20.000? - Side 13

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 13 av 59 FørsteFørste ... 3 9 10 11 12 13 14 15 16 17 23 33 43 53 ... SisteSiste
Viser resultater 241 til 260 av 1168
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Blir nok skuffa idag og tenke eg. :cry:

Newcomer falcon64 sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    85
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Forventer ikke noe annet, blir overrasket hvis det kommer en positiv melding. Regner med at vi får en melding om at de kommer om X dager +++, slik det blir mer venting + usikkerhet. Vanskelig å være optimist vedrørende levering.

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Da har jeg snakket lenge med Bård, som har tatt over denne saken for Ivar. Bård er daglig leder for Masterminds og Master IT og virker som en meget oppegående og skikkelig kar.

Det viser seg at ordrene har blitt holdt tilbake grunnet problemer med å få bekreftet firmware av leverandør. Firmwareversjon er fremdeles ikke bekreftet, men ordren vil ikke legges før det er bekreftet at nyeste (eller i det minste tilstrekkelig ny, og det er vel egentlig bare siste som er ny nok...) firmware, og dermed støtte for PS3 er til stede... Master IT og leverandøren beklager på det sterkeste at dette ikke har vært mulig å løse tidligere, og forklarer dette med fellesferie der nøkkelpersoner ikke er til stede.

Det vi gjør da er som følger:

1. Alle som ønsker å avbestille (som selvsagt er full forståelig) sender en e-mail til powerbuy@avforum.no innen onsdag kl. 12.00. Pengene overføres deretter omgående tilbake. Har vi ikke innen denne tiden mottatt avbestillingen legges ordren mot leverandør.

2. Leveransetid fra onsdag av er da 2-3 uker (angitt av Master ITs leverandør).

Jeg må jo selvsagt bare få beklage at dette ikke har gått som planlagt, og forstår godt at mange er skuffet over denne meldingen... Samtidig skal vi jo kanskje være litt glad også for at ordren faktisk ble stoppet før Firmwaren kunne bekreftes, det hadde jo vært litt synd om en ikke kunne bruke Playstation3 fullt ut mot denne 1080P-TVen...

Denne meldingen sendes også ut direkte til alle kjøpere som har betalt.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette er da merkelig, da dette ikke har vært et krav fra min side angående Firmware. For meg høres dette ut som en tynn unnskyldning for at de har ikke tatt jobben alvorlig nok. Har faktisk ikke noen forståelse for at dette ikke kunne blitt tatt tak i før

Hva med å stille spørsmålet. Vil dere ha tven selvom firmware ikke kan bekreftes?

Går nå tenkeboksen angående ny tv. Hvordan vet vi at den kommer etter 2-3 uker nå da?:roll:

Dette går kun på Master It og ikke på avforum/powerbuy.

Det eneste jeg kunne tenkt meg er at vi kunne bedt om en dokumentasjon på at bestilligen har gått og at vi forsikrer oss at det er en person som er ansvarlig og tilgjengelig i den perioden powerbyet går. Dette ment som innspill til neste powerbuy.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    109
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Detter er latterlig. Helt latterlig. At det skal gå 5 uker før det kommer med noe info. og når den infoen enderlig kommer, så forteller de at de ikke har bestilt tvne engang. Jeg kan nesten ikke tro at det er mulig...

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    106
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da blir det avbestilling for min del. Takk for konkret svar lygren!

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sett på makan...
    Tror jeg dropper hele greia og venter på 52" PB... og da helst fra en annen leverandør..

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette er helt utrolig! 5 uker og masse mas om status og så får vi beskjed om at ingenting er bestillt og vi har betalt!!!! Dette er en skandale og skal seriøst vurdere å avbestille. Har lite lyst å handle med sånne amatører. Og Unnskyldningen deres hoder ikke i det hele tatt.:evil:

Aldri mer Master IT!

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    ...TVene har vært i bestilling, men blitt avbestilt da leverandøren ikke kunne bekrefte firmware. Da leverandøren ikke har klart å bekrefte firmware senere heller, har altså ikke bestillingen heller blitt lagt...

Uansett burde vi jo blitt langt bedre informert om dette, det er det ingen tvil om. Folk får bare gjøre seg opp en mening her, det er helt greit å avbestille nå selvsagt.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    106
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her synes jeg Master IT kan gå ned på pris, eventuelt slenge med noe ekstrautstyr som "plaster på såret".
    Nå har jeg ventet i over en måned, og sett at prisene på tilsvarende TV synker for hver uke som går. Mens jeg sitter uten TV.

Master IT utgår for min del for fremtidige private handler om de ikke gjør en innsats for å pynte på resultatet. Info har vært direkte feil. "De er på vei", og i tillegg forsinket. Setter pris på firmware, men oppdateringen burde vært bedre, og riktig.

Lygren, jeg vil tro Master IT vil kunne beholde flere kunder og muligens flere kjøpere på denne ordren om de viser vilje til å gjøre noe ekstra. Avforum har brukere som er en stor kundemasse, med kjøpekraft.
    Kan dette bringes videre, og gis tilbakemelding før avbestillingsfrist?

Sindre

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når de før helgen sa at de forventet TV-ene inn hos seg i dag,
    så var det bare rent oppspinn fra ende til annen, er det slik å forstå?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lygren
    ...TVene har vært i bestilling, men blitt avbestilt da leverandøren ikke kunne bekrefte firmware. Da leverandøren ikke har klart å bekrefte firmware senere heller, har altså ikke bestillingen heller blitt lagt...

Uansett burde vi jo blitt langt bedre informert om dette, det er det ingen tvil om. Folk får bare gjøre seg opp en mening her, det er helt greit å avbestille nå selvsagt.

Er de satt i bestilling nå da?? eller må vi eventuelt vente flere uker til før de får bekreftelse på firmware og iverksetter bestillingen?

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    ...jeg tror ikke de har noe særlig å gå på her, og jeg er helt enig i at informasjonen har vært mildt sagt avvikende og til syvende og sist feilaktig...

Synd at det skulle ende slik selvsagt...

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    ...de legges i bestilling til onsdag HVIS firmware er bekreftet innen da. Hvis ikke blir hele PowerBuyet kansellert i alle tilfelle, for det er jo opplest og vedtatt at tidligere firmwares har en del issues...

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Med så mange som nå er villige til å kjøpe så er det vel bare å dra igang en kjapp ringerunde til ulike leverandører og få pressa prisen ned..
    SHG.no selger denne tross alt for 20.590,- de har sikkert mer enn 590 kr å gå på..
    Samtidig så bør det vel også være interesse for ett PB på 52" også?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    106
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror Master IT har alt å tjene på å selge denne slik at de går i null. Så mye dårlig reklame skal du kjempe hardt for å bli kvitt.

Jeg er ute om det ikke skjer en forbedring i tilbudet.

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    SHG.no har vi vært i kontakt med allerede, og jeg fikk ikke helt den riktige "feelingen"... Helt sikkert en grei forhandler, men relativt treg på tilbakemeldinger (flere dager + purring), som ikke er et videre godt signal... Vi kommer til å tenke oss godt om rundt valg av leverandør fremover, av forståelige grunner...

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    80
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Fikk min fra PixMania

Hei,

Fikk min fra PixMania.se idag, De kjører pakkepris på TV'en + hdmikabel + den nye Samsung DVD spilleren (fin kombo) for ca 18.000 NOK (21.000 SEK).

Nyeste firmware og, PS3'en gir null problem!

Bestilte først hos SHG til 19.928 kr, men glad de ikke fikk inn TV'er da jeg tilfeldigvis kom over tilbudet på Pixmania.

*imma happy camper!*

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tedkj
    Hei,

Fikk min fra PixMania.se idag, De kjører pakkepris på TV'en + hdmikabel + den nye Samsung DVD spilleren (fin kombo) for ca 18.000 NOK (21.000 SEK).

Nyeste firmware og, PS3'en gir null problem!

Bestilte først hos SHG til 19.928 kr, men glad de ikke fikk inn TV'er da jeg tilfeldigvis kom over tilbudet på Pixmania.

*imma happy camper!*
    Hei.

Hvor lang tid tok det? Og hvordan fikk du vareren levert. Forsøker å registrere meg der men jeg kan ikke velge Norge som leveringsadresse

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Folkens, DEN diskusjonen får dere ta i en annen tråd takk...

Side 13 av 59 FørsteFørste ... 3 9 10 11 12 13 14 15 16 17 23 33 43 53 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •