Logitech Harmony 1000? - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 14 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 ... SisteSiste
Viser resultater 61 til 80 av 261
    Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Da er PB-prisen 2460... NÅ tror jeg ingen klarer slå prisen...

Intermediate Hoffa sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    736
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    2460,-...god pris.
    Vi var 8 men nå har vi blitt 7!!?

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Ja, var en feilbestilling som måtte fjernes...

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    736
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    OK!
    Da er det bare å bestille folkens, ikke noe å vente på:-D

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Jeg tror for øvrig generelt at problemet her et at vi har for små antall til at det blir noen nevneverdig volumbesparelse hos selger. Jeg tror vi lett må opp i 100 stk av denne kontrollen før det virkelig monner på felleskjøp.

Vi får bare fortsette å jobbe inn PowerBuy, etterhvert vil vi jo forhåpentligvis klare å samle enda flere rundt felleskjøp og dermed også øke besparelsen for selger = lavere priser!

Nå er uansett 2460.- en relativt grei pris på dette produktet, men det skal jo ikke være mulig for å liten forhandler å møte disse prisene, da er antallene for lave...

Intermediate Razortec sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,679
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som vet om denne greier å kontrollere satelitttuneren fra canal digital?
    Har prøvd diverse fjernkontroller, men det er desverre bare den originale jeg får brukt til dette Vet det er flere som klundrer med det samme, vet ikke hvorfor det skal være så vanskelig :?

Er forresten interessert, men vet ikke helt hva min bedre halvdel sier til at jeg kjøper en fjernkontroll til 2500,- :-D

Intermediate DrErling sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,087
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Razortec
    Noen som vet om denne greier å kontrollere satelitttuneren fra canal digital?
    Har prøvd diverse fjernkontroller, men det er desverre bare den originale jeg får brukt til dette Vet det er flere som klundrer med det samme, vet ikke hvorfor det skal være så vanskelig :?

Er forresten interessert, men vet ikke helt hva min bedre halvdel sier til at jeg kjøper en fjernkontroll til 2500,- :-D
    Hva heter satelitt-tuneren du mener? Det kan godt hende den ligger i listen allerede, men hvis ikke så klarer sikkert Harmonyen å lære kodene. Jeg har hatt problemer med å lære opp en SRC-3000 fjernkontroll til å kontrollere XTZ-forsterkeren min, men med Harmonyen var det no problem. Det lå også klare koder til denne forsterkeren i harmonyprogrammvaren.

Når det gjelder "kone-kompatibilitet" så er Logitech Harmony 895 og 1000 meget gode, pga de enkle aktivitetene du kan sette opp. F.eks "se tv" inneholder en makro som slår på tv, slår på tuner, slår på forsterker, velger input på tv, velger input på forsterker, dimmer eventuelle lys (som er kompatible med harmonyen) osv.

Jeg har laget en "se tv" knapp, med undermeny som har direktevalg til kanalene samboeren min bruker (sortert etter hennes preferanser, altså slik at bla Hotell Cesar er lett tilgjengelig :twisted

Det krever altså minimum èn knapp for å få alt i gang for å se tv + eventuelt to knappetrykk til for å finne rett kanal... --> Konevennlig!

ett tips til: Gjør deg 100% ferdig med programmeringen og test alt før du lar din bedre halvdel bruke den. Fungerer den ikke 100% første gang så har du akkurat kjøpt deg et problem... Det skal mye til for å få henne til å gidde å bruke den hvis førsteinntrykket er labert!

DrE

Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,679
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for bra svar. :-D

Mottakeren min heter forresten CDC-7000ST

Intermediate DrErling sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,087
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for bra svar. :-D

Mottakeren min heter forresten CDC-7000ST
    Nøyaktig CDC-7000ST fant jeg ikke i lista, men Harmony programmvaren foreslo følgende erstatninger:

Navnene tilsier vel at fjernkontroll-signalene er like. Uansett, dersom de ikke skulle være det så er det fortsatt mulig å manuelt lære opp Harmonyen via fjernkontrollen du har til CDC-7000 boksen.

Intermediate tklev sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er jo selvsagt et reklametriks det Nettdata holder på med, de får jo masse gratis reklame av at de er med på presse prisen ned på et Powerbuy. Problemet med mange slike powerbuy er at det stort sett blir gjort med forhandler, og ikke direkte med importør. Marginene som Netshop har, er mest sansynlig ikke noe stort bedre enn Nettdata. Da sier det seg jo selv at det er mulig for en PR-kåt nettbutikk å matche PB-prisen, t.o.m. om de selger med tap så er det jo en veldig billig måte å skape litt blest om sin egen butikk..

Uansett har jo dette PBet i det minste bevist en ting: Det fungerer! Prisene blir presset, og det kommer jo oss kunder til gode! Problemet blir bare at dersom dette PBet ikke går igjennom pga. for få kjøpere, så kan det bli vanskeligere å gjennomføre tilsvarende PB seinere. Jo flere som er med på PBet, jo sterkere står vi..

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    538
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er vel flere som meg som ser ann til siste slutt
    fortsatt rundt 3døgn igjen

Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,679
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tiiim
    Jepp, men må også vite om jeg får styrt min satelittuner via harmony 1000, det er helt avgjørende. Jeg må vite og ikke tro. Håper det er noen her som har denne tuneren levert av Canaldigital som kan svare meg. Jeg vet ikke hvilket merke det egentlig er, jeg tror kansje CDC-7000ST er et navn som CD har satt på den. Jeg har prøvd andre multifjernkontroller uten hell.

Newcomer Ammatør sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    289
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    :-D
    jo,jo men nå må en ikke vente så leng at det ikke blir noe kjøp

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    538
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ganske enig der Razortec. Fjernkontrollen er ikke akkurat like universal da.
    Men regner vel med at den kan styre denne. Hvis ikke kan du jo bare sende en request til logitech om å legge den inn i basen (via oppdatering) og forklare at ganske mange (særlig i norge) bruker denne turneren...

Uansett, denne styrer så og si alt

...regner med at Ammatøren har vist sin interesse hvertfall...
    hehe.. venter maks 2døgn til. Er nok en 4-5stk som slenger inn sin bestilling de siste timene.
    Men akkurat nå så har jeg ikke peil på hvordan det ender. Men ser jo ut til at det blir et PowerBuy

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    736
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jepp, men må også vite om jeg får styrt min satelittuner via harmony 1000, det er helt avgjørende. Jeg må vite og ikke tro. Håper det er noen her som har denne tuneren levert av Canaldigital som kan svare meg. Jeg vet ikke hvilket merke det egentlig er, jeg tror kansje CDC-7000ST er et navn som CD har satt på den. Jeg har prøvd andre multifjernkontroller uten hell.
    Rart om ikke Harmony 1000 takler denne. Så vidt jeg har forstått er
    CDC-7000ST et Grundig produkt. Så kanskje en må lete etter Grundig tunere.

Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,679
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Endelig fant jeg den, Grundig DSR 6452 heter den. Sånn da er det vel kansje noen som kan svare på om den ligger i lista til Harmony. Takk for all hjelp så langt.

Intermediate tklev sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Endelig fant jeg den, Grundig DSR 6452 heter den. Sånn da er det vel kansje noen som kan svare på om den ligger i lista til Harmony. Takk for all hjelp så langt.
    Den ligger i lista til Logitech ja, skulle ikke være noe problem å styre den.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    538
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Meldte du deg på razortec?!? hehe.. ser det er 8stk nå

Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,679
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Meldte du deg på razortec?!? hehe.. ser det er 8stk nå
    Nei, ikke enda. Er fortsatt litt bekymret for den tuneren, leste på et annet forum at Grundig DSR 6452 og CDC-7000ST er like, men de ser forskjellige ut :???:
    Jeg får bearbeide min bedre halvdel og kansje ta sjansen på at den virker på tuneren. Håper for gudsskyld at hun ikke ser eller finner ut hvor mye fjernkontrollen koster :twisted:

Newcomer Ammatør sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    289
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ganske enig der Razortec. Fjernkontrollen er ikke akkurat like universal da.
    Men regner vel med at den kan styre denne. Hvis ikke kan du jo bare sende en request til logitech om å legge den inn i basen (via oppdatering) og forklare at ganske mange (særlig i norge) bruker denne turneren...

Uansett, denne styrer så og si alt

...regner med at Ammatøren har vist sin interesse hvertfall...
    hehe.. venter maks 2døgn til. Er nok en 4-5stk som slenger inn sin bestilling de siste timene.
    Men akkurat nå så har jeg ikke peil på hvordan det ender. Men ser jo ut til at det blir et PowerBuy
    Joda, min bestilling er registrert:-D

Side 4 av 14 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •