Logitech Harmony 1000? - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 14 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 13 ... SisteSiste
Viser resultater 41 til 60 av 261
    Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Jens123
    Jeg vet godt hva du sier
    Nettdata hadde satt prisen på kontrollen til 2998kr rett før PowerBuyet startet. Noen timer senere setter de ned prisen for og matche PowerBuyet. At du har fått ned prisen noen kroner er bra. Men synd det ikke går an og få til en bedre deal når det er snakk om et felleskjøp.
    Innlegget mitt oppforbi var på ingen måte frekt ment... Er uten tvil et bra tiltak fra AVForum og iverksette PowerBuy på både tv`er, kontroller, elementer og hva nå en det måtte være. Så lenge interessen er tilsede og man får nok påmeldte.
    Takk for mange flotte PowerBuy, som både har vært og vil komme! Selv om det denne gang bare er snakk om 90kr, så er penger spart - penger tjent:-D
    Synd at du kaller det ett "dårlig" tilbud. Nettdata hadde nok ikke satt ned prisen såpass hvis det ikke var for PowerBuy.

Hvis de setter prisen oppigjen når PB er slutt, så er det jo ikke penger spart i lengden uansett. Faktum er at med eller uten porto se er dette tilbudet fra Netshop beste tilbud til dags dato. Selv om det kun er snakk om 90,- rent praktisk. Samt at personlig så har jeg nok større tillit til Netshop som butikk enn Nettdata, da jeg aldri har hørt noe særlig av dem, positivt eller negativt.

Og når man klager på prisen er satt ned så lite, tatt i betrakning at den er såpass "billig" til å begynne med så er nedsettingen nokså bra. Enkelte TVer til over 10000,- som jeg har sett på PB har jo kun vært satt ned med ca 500,-.

Bare se på Panasonic Tilbudet som ligger under Harmony. Netshop er 498,- dyrere, mens Fyndbørsen er 20,- billigere.

Newcomer Ammatør sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    289
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Glimrende

Ja da har ivertfall jeg satt meg på listen på powerbuy av Harmony 1000:-D

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,786
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndersT2
    Synd at du kaller det ett "dårlig" tilbud.
    Det kan da ikke kalles noe annet...

Nettdata hadde nok ikke satt ned prisen såpass hvis det ikke var for PowerBuy.
    Helt klart!
    Sa jo dette selv... Men når vi går sammen med minst 15 stk så bør vi kunne få ned prisen litt mer en det nettdata får til... Dog, jeg skal jo ikke ha kontrollen. Så bryr meg egentlig ikke noe særlig...

Hvis de setter prisen oppigjen når PB er slutt, så er det jo ikke penger spart i lengden uansett. Faktum er at med eller uten porto se er dette tilbudet fra Netshop beste tilbud til dags dato.
    Har vel aldri sakt noe annet jeg? Alt jeg sier er at med et felleskjøp bør det være mulig og få til en bedre deal en 90kr avslag kontra andre nettsteder...

Selv om det kun er snakk om 90,- rent praktisk. Samt at personlig så har jeg nok større tillit til Netshop som butikk enn Nettdata, da jeg aldri har hørt noe særlig av dem, positivt eller negativt.
    Selv har jeg mye større tillit til Nettdata. Da jeg selv bor ca 20min fra deres butikk føler jeg meg mye tryggere og handle derfra, en og handle fra f.eks Netshop...

Og når man klager på prisen er satt ned så lite, tatt i betrakning at den er såpass "billig" til å begynne med så er nedsettingen nokså bra.
    Dagens...! 90kr er ikke rare summen... Men mtp at den før lå på 3k, så kan man vel kanskje si det slik. Dog, flere nettsteder selger den jo langt under. Så nei, jeg synes ikke man kan si nedsettingen er nokså bra...

Enkelte TVer til over 10000,- som jeg har sett på PB har jo kun vært satt ned med ca 500,-. Bare se på Panasonic Tilbudet som ligger under Harmony. Netshop er 498,- dyrere, mens Fyndbørsen er 20,- billigere.
    Nå er det ikke snakk om TVer, som jeg faktisk har full forståelse for... Men et ikke så alt for bra tilbud på en fjernkontroll... Fyndbørsen er forøvrig en svensk butikk...

Om du synes dette er et så utrolig bra tilbud, så må du bestille så mange du bare vil for min del! Jeg kunne ikke bryd meg mindre... Synes bare 90 kr er litt vel lite for et PB... Ser ikke rare vitsen med og kjøre igang noe slikt i det hele tatt. Nå skal det jo sies at Nettdata`s tilbud kom etter PB startet. Så sånnsett så er det jo ikke sikkert vi hadde fått den like billg om PB ikke hadde tatt for seg denne kontrollen. jaja... Så lenge folk er villig til og vente noen uker, for og spare 90kr, så velbekomme;-)

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva skulle liksom prisen vært for at dette skulle vært ett bra tilbud?

Hvorfor kan jeg ikke sammenligne dette opp i mot tilbudene som er på TVer? Regnet i % så er dette bedre enn mange av de andre tilbudene som har vært på PB, og da ser jeg bort i fra at Nettdata har satt ned prisen etter at dette tilbudet kom på bordet, siden tilbudet ble gitt etter hva som var laveste pris på produktet der og da. Netshop har gitt ca 16-17% avslag, noe jeg syntes er greit nok.

Og hvis butikkene har såpass mye å gå på som det høres ut som du tror, hvorfor satte ikke Nettdata sitt tilbud som det billigste? Det hadde jo bare vært å sett prisen til 2540,- i stedet for 2590,- (før PB ble satt yteligere ned).

Jeg tipper Netshop har snakket med Logitech og fått litt bedre pris så de kunne gi dette tilbudet, mens Nettdata ikke har. Husk at Nettdata tok nesten 300,- mer enn Netshop, og var en av landets dyreste på varen (ifølge prisguide.no Hardware.no - Prisguide - Fjernkontroller - Logitech Harmony 1000)

Slutt heller å klage, og la oss som har lyst på den kjøpe den hvor vi vil, selv om det ikke er din favoritt butikk vi handler i fra.

Active Bj-h sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    369
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    *Skuff*

Hadde jeg sett Nettdata sitt tilbud, hadde jeg nok kjøpt derifra.. Men nå har jeg jo meldt meg på PB.. Mulig å trekke seg derifra?

Liker helst å kjøpe fra fysisk butikk..da det tar 10 min å kjøre til nettdata...

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,786
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva skulle liksom prisen vært for at dette skulle vært ett bra tilbud?
    Noen hundrelapper lavere

Hvorfor kan jeg ikke sammenligne dette opp i mot tilbudene som er på TVer?
    Buttikenes kalkyle på skjermer er minimal...

Regnet i % så er dette bedre enn mange av de andre tilbudene som har vært på PB, og da ser jeg bort i fra at Nettdata har satt ned prisen etter at dette tilbudet kom på bordet, siden tilbudet ble gitt etter hva som var laveste pris på produktet der og da. Netshop har gitt ca 16-17% avslag, noe jeg syntes er greit nok.
    Men som det er nå, så får man bare 3.6% kontra Nettdata...som jo ikke er så utrolig mye og roppe hurra for... Jeg ser poenget ditt klarer en du tror, vil jeg tro. Prøver bare og få frem at akuratt dette powerbuyet har minimalt med "gevinst" slik det er

Og hvis butikkene har såpass mye å gå på som det høres ut som du tror, hvorfor satte ikke Nettdata sitt tilbud som det billigste? Det hadde jo bare vært å sett prisen til 2540,- i stedet for 2590,- (før PB ble satt yteligere ned).
    Jeg vet veldig godt hva butikken selv sitter igjen med. På det meste... Innen lyd&bilde vel og merke
    Nettdata tjener null og niks på og selge kontrollen til prisen de har satt. Mulig de tilogmed tapper noen kroner. Nå vet ikke jeg nøyatig hva de blir kjøpt inn for. Men det de sitter igjen med er veldig lite når de selger til prisen de har satt. Det jeg prøver og få frem(!) er jo at ved et felleskjøp bør det virkelig kunne gå an og få til en bedre avtale...!

Jeg tipper Netshop har snakket med Logitech og fått litt bedre pris så de kunne gi dette tilbudet, mens Nettdata ikke har. Husk at Nettdata tok nesten 300,- mer enn Netshop, og var en av landets dyreste på varen (ifølge prisguide.no Hardware.no - Prisguide - Fjernkontroller - Logitech Harmony 1000)
    Alle nettbutikker prøver så godt de kan på og holde prisen nede - på alle produkter. Da nettopp slike søk i prisguider er veldig viktig for alle nettbutikker. Har man lave priser kommer man øverst på listen. De fleste kunder som er litt inni nettbutikker tar alltid slike søk før de handler. Dermed ønsker de aller fleste butikker og være blannt topp 3 på prisguide listene.
    At Nettdata ikke har kontaktet Logitech har jeg liten tro på. Nettdata ønsker selvsagt og sitte igjen med noen kroner etter å ha satt ned prisen så mye.

Slutt heller å klage, og la oss som har lyst på den kjøpe den hvor vi vil, selv om det ikke er din favoritt butikk vi handler i fra.
    Den er grei;-)

Intermediate tklev sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Jens123
    Jeg vet veldig godt hva butikken selv sitter igjen med. På det meste... Innen lyd&bilde vel og merke
    Nettdata tjener null og niks på og selge kontrollen til prisen de har satt. Mulig de tilogmed tapper noen kroner. Nå vet ikke jeg nøyatig hva de blir kjøpt inn for. Men det de sitter igjen med er veldig lite når de selger til prisen de har satt. Det jeg prøver og få frem(!) er jo at ved et felleskjøp bør det virkelig kunne gå an og få til en bedre avtale...!
    .. Det er litt vanskelig å følge logikken din. Mener du at Netshop skal selge med tap for at felleskjøpet skal være et godt tilbud?

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,786
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tklev
    .. Det er litt vanskelig å følge logikken din. Mener du at Netshop skal selge med tap for at felleskjøpet skal være et godt tilbud?
    Nå ser jeg det etter hvert er mange som ikke helt fatter poenget med PowerBuy

Jeg skal la vær og diskutere noe videre utover denne Logitechen. Men for og svare på spørsmålet ditt - Nei, det ville jo vært helt på trynet. Det jeg mener er at den nettbutikken som sier ja til og gi oss et bra tilbud, som slår de andre nettbutikken, klarer og gi oss et tilbud vi fatisk tjener noe på. ( det er jo hele vitsen med PB) 90kroner er ikke nok...
    Du har muligens ikke fattet meg helt. Nettdata er de som tjener lite, da de sannsynligvis ikke har en like god deal som Netshop. Men det har ikke så utrolig mye med saken og gjøre...

Edit: litt redigering

Edit 2! : Vil bare si at den nettbutikken som da sier ja til og fikse en god pris til oss, har jo da selvsagt fikset seg selv en god avtale med importør - slik at også de sitter igjen med noe. Dette er jo en selvfølge. Men kanskje ikke for alle...;-)

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    EDIT: Dobbelt post

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jens: Du har noen poenger.

Men alt i alt så er dette Netshop som kommer med tilbudet, og de er helle ikke importør av produktet. Jeg tipper hvis vi hadde fått det tilbudet direkte med Logitech så hadde det kanskje vært billigere.

Ingen av oss vet hva nettbutikkene betaler i innkjøp, men alle vet at de uansett vil tjene penger på produktene. Samme om Nettdata selger 1, eller Netshop 15.

Litt kjedelig at du "disser" denne PB fordi Nettdata har valgt å matche prisen. Men dette tilbudet fra Netshop dukker ikke opp på noen prislister, kun denne siden. Og Nettdata virker som om de vil utnytte det for å tjene (Noe som er greit.)

Men det høres nesten ut som om du har litt sterkere linker til dem en å være kunde. Og prøver å praie over noen kunder.

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    ...la oss konkludere denne diskusjonem med at påmelding til PB er frivillig og at nevnte nettbutikk har gjort det bra i å tiltrekke seg oppmerksomhet...

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,786
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jens: Du har noen poenger.

Men alt i alt så er dette Netshop som kommer med tilbudet, og de er helle ikke importør av produktet. Jeg tipper hvis vi hadde fått det tilbudet direkte med Logitech så hadde det kanskje vært billigere.

Ingen av oss vet hva nettbutikkene betaler i innkjøp, men alle vet at de uansett vil tjene penger på produktene. Samme om Nettdata selger 1, eller Netshop 15.

Litt kjedelig at du "disser" denne PB fordi Nettdata har valgt å matche prisen. Men dette tilbudet fra Netshop dukker ikke opp på noen prislister, kun denne siden. Og Nettdata virker som om de vil utnytte det for å tjene (Noe som er greit.)

Men det høres nesten ut som om du har litt sterkere linker til dem en å være kunde. Og prøver å praie over noen kunder.
    Hva har jeg igjen for og praie over noen kunder til en nettbutikk jeg selv ikke har noe med og gjøre?
    Det synes jeg er litt drøyt sakt. Og om det er slik du ser det har du jo mistet hele poenget mitt...:???:
    Jeg prøver jo enkelt og greit bare å hjelpe... Hadde ikke jeg sakt fra at Nettdata hadde satt ned prisen, så er det mulig dere måtte betalt 50kr mer;-)
    PB er genialt! Og jeg ønsker på ingen måte og sitte å "disse" PB. Jeg blir i grunn litt sjokert over hva jeg nå blir sett på som...
    Jeg har hele tiden vært med på at når dette PowerBuyet er over, så vil prisen hos Nettdata fyke opp igjen. Dermed kan det være lurt og handle den inn via PB nå som muligheten er der. Lygren har fått til en litt bedre avtale en den som vi så først. Og alt i alt har man spart noen få kroner. Så det er jo noen kroner og hente på og henge seg med.
    Jeg vil ikke diskutere dette lenger (som jeg alt har sakt) da det virker som om få virkelig ser hva jeg mener...

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,786
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lygren
    ...la oss konkludere denne diskusjonem med at påmelding til PB er frivillig og at nevnte nettbutikk har gjort det bra i å tiltrekke seg oppmerksomhet...
    Flott!
    Da sier vi takk til den diskusjonen

Intermediate Mr. Gadget Man sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    660
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei....

Er det jeg som bommer her nå eller? På nettdata sidene koster da virkelig fjernkontrollen 90,- mer en på PB. Har ikke diskusjonen vinklet seg dit at en kan spare på kjøp fra nettdata?

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Ja, det stemmer Mr. Gagdet Man (at en sparer 90.- på PB på laveste nettpris vi har klart å finne frem til så langt... Noen mener imidlertid at besparelsen blir for liten, men det er altså nå en avsluttet diskusjon... Nå er det altså opp til enhver å melde seg på hvis en føler for det, vi må opp i 15 påmeldinger totalt hvis dette skal bli noe av!

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr. Gadget Man
    Hei....

Er det jeg som bommer her nå eller? På nettdata sidene koster da virkelig fjernkontrollen 90,- mer en på PB. Har ikke diskusjonen vinklet seg dit at en kan spare på kjøp fra nettdata?
    Nei, diskusjonen går på at vi kun sparer 90,- på PB.

Men enig med Jens, vi avslutter nå.

Billigst er uansett PB, selv om Nettdata satte ned når, og mest sannsynlig setter oppigjen når PB tilbudet er over.

Intermediate Hoffa sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    736
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er mitt eksemplar bestillt..:-D

Active Bj-h sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    369
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skulle egentlig kjøpe kontrollen via PW selv.. men ble nødt til å vente litt til neste lønning.
    Men uansett, har lygren kontaktet nettdata om pris?
    Så nå nettopp at de har satt ned prisen til 2490,-..
    Virker som han er litt avforum gira.. Kanskje vi skal prøve nettdata til neste runde?

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    538
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe, utrolig bra... det som alltid føkker billigpriser er jo postens idiotfraktpris.. arrgh..

Nettdata virker jo ganske potensiellt ved framtidige PW om de kan presse prisene sånn

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Folk får nesten velge selv hvor de ønsker å bestille...

PB er i et tidlig stadie pr. dato, visse produkter, som f.eks. dette, er det tydelig lite å hente på felleskjøp.

Side 3 av 14 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 13 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •