PowerBuy: Samsung M86/M87 - Side 34

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0

Vis meningsmålingsresultat:

Velgere
0. Du kan ikke stemme i denne meningsmålingen
  • 0 0%
Side 34 av 34 FørsteFørste ... 4 14 24 30 31 32 33 34
Viser resultater 661 til 673 av 673
    Newcomer AdrenalineX sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Usending/levering av 46" og tv signal?

Jeg var med på forrige powerbuy av Samsung 46M86 og betalte i midten av juni, men har ikke hørt noe abgående utsending/henting enda. Det haster ikke veldig, men lurer på hva som skjer?

Da jeg for tiden bygger hus, ønsker jeg også å legge opp et kablet nettverk som kan kjøre både tv, telefon og internett. Man kan jo få alle tre via bredbånd nå, men jeg er usikker på om satellitt, kabel eller det nye bakkenettet gir bedre tv signaler? Syntes bredbånd virker mest fornuftig, da man slipper forskjellige kabler, men vet veldig lite om dette. Hva trenger jeg av utstyr, hva må jeg passe på og hvem bør jeg kontakte?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AdrenalineX
    Jeg var med på forrige powerbuy av Samsung 46M86 og betalte i midten av juni, men har ikke hørt noe abgående utsending/henting enda. Det haster ikke veldig, men lurer på hva som skjer?

Da jeg for tiden bygger hus, ønsker jeg også å legge opp et kablet nettverk som kan kjøre både tv, telefon og internett. Man kan jo få alle tre via bredbånd nå, men jeg er usikker på om satellitt, kabel eller det nye bakkenettet gir bedre tv signaler? Syntes bredbånd virker mest fornuftig, da man slipper forskjellige kabler, men vet veldig lite om dette. Hva trenger jeg av utstyr, hva må jeg passe på og hvem bør jeg kontakte?
    Det kommer jo helt ann på pris og kvalitet. Alternativene er mange og varierer utifra kompleksiteten. Å satse på tv over bredbånd ville jeg ventet en god stund med. Fordelen med kabeltv er at du trenger kun et abonnement for å se TV3 og TV2, over satelitt må du ha to abonnement (Viasat og Canal Digital) for å se alle kanalene. Internett kan overføres over kabelnettet, men satts på internett over telefoni også skaff deg ip-telefon. Men det kommer litt ann på hva du vil betale også. Har ikke mye erfaring med kabel-internett så...
    HD-tv kan du se langt etter en god stund til. Det har kommet noen prøvekanaler, men de sender stort sett de samme filmene om og om igjen. HD-kanaler kommer ikke før om et par år. At tv-signalene blir digitale vil dermed ikke si at de får hd kvalitet, langt ifra... men de overføres med 1'ere og 0'ere og ikke analoge bølger. Håper du fikk svar på litt av det du var ute etter, men jeg trur du har postet spørsmålet ditt i en helt feil tråd. Lykke til!

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    sitter med tv fra lyse ("bredbånds tv") jeg, helt glimrende bilder fra hdtv boksen, klart jeg kan klare meg uten de hdtv kanalene, er jo ikke noe å se på sånn sett. vanlig kanaler ble faktisk bedre etter at jeg fikk hdtv boksen også. sitter med tv3, tv2, tvnorge og nrk osv, osv i grunnpakka.. jeg kan helt klart iallefall anbefalle tv fra lyse og de partnerne de har.

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for info og er nok enig i at denne tråden passer et annet sted på forumet ja...lager en ny en...

Ser uansett fram til å få en leverings/hente dato for 46".

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er med på 40" M86.

Hvordan fungere foresten dette? holder det at jeg melder interesse her, og så er jeg med? Når får vi vite noe om pris og hvordan blir det med bestillinger av tv?

Ny i gamet!

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

40m86

Jeg er med på 40" M86.

Hvordan fungere foresten dette? holder det at jeg melder interesse her, og så er jeg med? Når får vi vite noe om pris og hvordan blir det med bestillinger av tv?

Ny i gamet!

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    slettet

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

utsending/henting

Nå er det over en måned siden jeg betalte for tv'en (powerbuy på 46") og har enda ikke fått noe informasjon angående utsending/henting! Jeg vet det er midt i fellesferien, men ønsker fremdeles å få en forklaring på hva som skjer?!?

Newcomer falcon64 sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    85
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    106
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av fish
    Jeg er med på 40" M86.

Ny i gamet!
    Det har vært en runde med powerbuy på 40M86, men det var kun 3-4 stykk som meldte seg på slik at det ble avlyst.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    216
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

øøøøøøøøø

litt merkli: Jeg har fått mail fra fyndbørsen om at TVn min er sendt IDAG! TVn har stått på romet mitt i et halvt års tid. Og da synes jeg det er ltt pussi at TVn min kan være sendt OG stå her samtidig Ærn to steder p¨åp en gang. Jeg var med på det første PB på denna TVn.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    67
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er med på Samsung 40M86/87 hvis prisen blir bra, og hvis vi får sinnsyk god pris på 46" er jeg med på den, men 52 blir for stort. Helst god pris på 40", trenger ikke større.

Men hvilken pris snakker vi om her da? Iogmed at Samsungen ikke koster mer enn 12-13.000kr for tiden. Klarer vi å pushe den nesten 10-11.000? Får jeg samsung 40M86/87 til 10.000 slår jeg til på dagen!

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lygren
    HER er liste over godkjente servicesteder i Norge... Bredt representert, altså.

Betyr dette at vi som kjøpte Samsungen gjennom Powerbuy kan dra til et av disse stedene for å få oppgradert den? Har bestilt ny tuner fra CD, og leser at jeg ikke får lyd gjennom HDMI kabel før jeg har oppgradert TVen.

Side 34 av 34 FørsteFørste ... 4 14 24 30 31 32 33 34

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •