PowerBuy: Samsung M86/M87 - Side 22

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0

Vis meningsmålingsresultat:

Velgere
0. Du kan ikke stemme i denne meningsmålingen
  • 0 0%
Side 22 av 34 FørsteFørste ... 2 12 18 19 20 21 22 23 24 25 26 32 ... SisteSiste
Viser resultater 421 til 440 av 673
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Kan ikke alle innlegg om hvor man finner laveste pris på denne tv-en flyttes til forumet for prisjakt? De har da lite med dette powerbuyet å gjøre?

Jeg skjønner godt at man syntes powerbuyet virket en del mer imponerende for ca en måned siden, da Hi-Fi Klubben sa de skulle ta inn denne tv-en til 23k (jeg spurte), men som jeg sa tidligere, jeg ser ingen grunn til å klage/avbestille så lenge jeg får en god pris.

For meg var hovedfordelen med powerbuyet at jeg faktisk kjøpte tv. Jeg vet at dersom jeg ikke hadde kastet meg med på dette ville jeg fortsatt gått rundt og lett etter beste pris, og ikke minst ventet på neste nye modell som alltid er rett rundt hjørnet. Slik gikk jeg i noen måneder, og hadde nok gjort det fortsatt.

Newcomer WebKnight sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    108
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lygren
    ..litt uti denne uken til vi får oversikt over hvor mange TVer som faktisk kommer i første batch..
    Vil det si at det kanskje kommer flere skjermer enn 15 eller var det MAX 15 stk som ville komme? Tror jeg er nummer 20-22 i køen...

Gleder meg som en unge til å få denne i hus!

Og når det gjelder pris på dette PB'et, nå er fortsatt 15 800,- det billigste jeg har sett denne skjermen til. At prisene begynner å nærme seg er greit nok, men så lenge prisen er billigere en den billigste netshop'en så synes jeg ikke folk skal klage. Er voldsomt mange om beinet i AV-markedet og at enkelte horer på pris skjer alltid.

PS - til dere som får skjermen nå, en i england har fått TV'en kalibrert av en proffesjonell, så ta en titt på DISSE innstillingene, da resultatet ble meget bra i følge forumbrukeren.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg kommer aldri til å avbestille denne tven jeg har kjøpt gjennom powerbuyet, jeg er med til the bitter end.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Går for 52"

Er klar til å kjøpe en 52" M86/m87

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av WebKnight
    PS - til dere som får skjermen nå, en i england har fått TV'en kalibrert av en proffesjonell, så ta en titt på DISSE innstillingene, da resultatet ble meget bra i følge forumbrukeren.
    Leser du flere poster i denne tråden vil du se at det advares sterkt mot å kalibrere skjermen etter disse innstillingene. Det skyldes at enkelte innstillinger må gjøres i servicemenyen. Disse innstillingene kan ikke kopieres fra skjerm til skjerm, må stilles inn for hver enkelt TV. Skriv i hverfall ned opprinnelige verdier før du begynner.

For øvrig er tråden bra, her finner du flere forslag til innstillinger. De fleste ser ut til å ha tatt utgangspunkt i HDTVtest sine innstillinger på Samsung LE40M86BD Settings.

Blir i nok heller ikke aktuelt for meg å avbestille TV'en. Er så heldig at jeg er blandt de 15 første...

Newcomer WebKnight sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    108
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Førtis
    Leser du flere poster i denne tråden vil du se at det advares sterkt mot å kalibrere skjermen etter disse innstillingene. Det skyldes at enkelte innstillinger må gjøres i servicemenyen. Disse innstillingene kan ikke kopieres fra skjerm til skjerm, må stilles inn for hver enkelt TV. Skriv i hverfall ned opprinnelige verdier før du begynner.
    Du har selvfølgelig helt rett i dette, og takk for at du påpeker det, noen sier også at garantien ikke gjelder lenger om man går i servicemenyen, uten at jeg helt kan skjønne hvorfor, så hvis man går inn der og endrer noe bør man holde tunga i den rette munnen. Men siden alle billedinnstillingene man har gjort før man endrer noe i servicemenyen forsvinner syntes jeg det var greit å nevne dette først som sist.

MEN, igjen som Førtis også nevner - Noter ned alle innstillingene som endres i tilfelle man må gå tilbake til dem..

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vi ber dere avvente til litt uti denne uken til vi får oversikt over hvor mange TVer som faktisk kommer i første batch, og vil da forsøke å la noen andre ta over PowerBuyet.

I så måte kan intesserte sende mail til powerbuy@avforum.no, det kan også de som ønsker å avbestille gjøre.

"og vil da forsøke å la noen andre ta over PowerBuyet." hva mener du med dette lygren?

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    ...med det mener jeg at noen andre kan da ta plassen til de som eventuelt måtte ønske å avbestille... Er jo flere her inne som har meldt sin interesse.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    131
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har fyndbørsen kommet med noen oppdatering anngående den første sendingen? De burde vel være sendt fra sverige nå om det skal være noe håp om å få de i morgen.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ...med det mener jeg at noen andre kan da ta plassen til de som eventuelt måtte ønske å avbestille... Er jo flere her inne som har meldt sin interesse.
    ah, da skjønner jeg, ble litt redd for om du mente at noen andre enn avforum bare kunne ta over powerbuyet, hehe.

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    De første 15 TVene er nå på vei fra Sverige og bør ankomme speditør i Oslo i morgen. Vi sender pakkenumre så snart disse foreligger, og gir beskjed om avhenting til de som har valgt dette...

Vi kommer også tilbake med mer info rundt de resterende 25 så snart dette foreligger!

Newcomer Ibizaonice sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    273
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så dvs at jeg kan hente på onsdag lygren :-D ?

edit: regner med at noen ringer også ?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    51
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer!

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Speditør vil si Alna? Da henter jeg gjerne i morgen hvis de kommer dit da...

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    538
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ..nå kribler det i mange mager her tenker jeg

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    216
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei..... ikke no særlig....

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Da har de første 15 TVene ankommet sentrallageret på Alnabru og hentekundene skal ha fått beskjed at de kan komme å hente TVen. De øvrige TVene distribueres også i dag, og vi sender pakkenumre så snart disse foreligger.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har de første 15 TVene ankommet sentrallageret på Alnabru og hentekundene skal ha fått beskjed at de kan komme å hente TVen. De øvrige TVene distribueres også i dag, og vi sender pakkenumre så snart disse foreligger.
    så bra for de 15 første hørt noe mere om de resterende lygren?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    131
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    siden jeg bor i vestfold kan jeg regne med at jeg får min i dag da eller?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er blant de 15 første men har ikke mottatt noen hentemail ennå (annet enn den vi feilaktig fikk i forrige uke). Må jeg vente på mailen før jeg kan hente TV-en? Hadde håpet å få hentet den i dag, og jeg ser at lageret stenger allerede 15.45.

Har noen av dere andre av de 15 fått hentemail?

PS: Vi snakker så mye om "de 15" her, høres ut som noe fra en tv-serie (ala the nine, the 4400, the others, etc)...

Side 22 av 34 FørsteFørste ... 2 12 18 19 20 21 22 23 24 25 26 32 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •