PowerBuy: Samsung M86/M87 - Side 21

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0

Vis meningsmålingsresultat:

Velgere
0. Du kan ikke stemme i denne meningsmålingen
  • 0 0%
Side 21 av 34 FørsteFørste ... 11 17 18 19 20 21 22 23 24 25 31 ... SisteSiste
Viser resultater 401 til 420 av 673
    Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    ...en kan ha høy prioritet selv om varene er forsinket, hr. banditt....og ja...du bidrar ikke med det innlegget til å redusere den noe ampre tonen her inne...

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Kan jeg bare skyte inn her at jeg synes prisen er finfin (så den sist til 21k+ på expert, smilte litt da...) og at jeg (som ca nr 13 på lista) ikke har noe problemer med at den antatte leveringstiden på 2-3 uker utvidet seg? Jeg burde sikkert surmule om at jeg ikke fikk mulighet til å kjøpe en (antagelig ikke Samsung-importert) tv fra norsk nettbutikk som hevdet å ha den på lager (eller i alle fall snart, worst case om noen uker, kommer snart, lover). Men jeg velger altså å fokusere på at dette powerbuyet fikk meg til å kjøpe en tv (og det etter å ha lett i flere måneder) og at det nå ser ut til at jeg kan nyte sesongavslutningen av Heroes på full HD over 40".

Så, kanskje er det bare meg, men jeg er altså en smilende powerbuyer. Kjente ikke til powerbuy-konseptet før jeg kom over denne tv-en. Takk til avforum.no v/lygren.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    slenger meg på stemningen johnarne lager her, jeg er kjempe fornøyd, jeg ser tven PÅ LAGER til rundt 17000 kr, og de 1200+ kr jeg sparer er mye for meg, så jeg er kjempe fornøyd med å vente litt til.

*edit*
    17978 kr er det billigste jeg finner, der de har det på lager, computercity som opererer med 17200 kr har den IKKE på lager. så over 2000 kr spart, det er penger for meg iallefall. pluss at jeg ikke betaler for noe frakt, jeg bor såpass nærme oslo at jeg henter den selv på sentrallager. noen hundre spart der også.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    538
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Expert er fint å dra til om en vil smile litt. Det er jo kanskje den dyreste av alle kjedene vi har..

Håper det blir mere å spare om det kommer et PB på 46" eller 52" da (helst 52") differansen blir jo større så sjangsen for bedre avslag er jo der... men er litt kritisk til fyndbørsen nå når det gjelder PB...

Uansett, når dere endelig har tv'ene i hus regner jeg med at alle klagene blir til store smil 24-timer i døgnet de neste kommende månedene

Grattis folkens!
    TV'en er det ingenting å si på hvertfall, noe av det råeste du får til dags dato... !!

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kom på en enda bedre ting med powerbuyet, iallefall for meg. Ettersom det er min første tv så har ikke jeg noen NR-KÅ lisens i mitt navn. Når da pakken kommer putrende over fra Sverige så slipper jeg at de rapporterer

Gleden blir nok bare i et par måneder da jeg skal ha canal + til høsten. Da får jo NRK lukten av penger med engang.. heh

Flytter inn i ny leilighet i helga så gleder meg til ny tv nå..

.. Ettersom det er så mange som er med på Powerbuyet, er det mulighet for powerbuy på det motoriserte hengefestet? Hadde jo vært kos å vinkla tven bort mot spisebordet når det var viktig CL-kamp på tv feks, heh

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    47
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gojira7
    Ettersom det er så mange som er med på Powerbuyet, er det mulighet for powerbuy på det motoriserte hengefestet? Hadde jo vært kos å vinkla tven bort mot spisebordet når det var viktig CL-kamp på tv feks, heh
    WORD! En knakenes god ide, faktisk! Jeg kan være interessert i det

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    516
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    tvene kommer i store antall inn til varehus i norge nå hvertfall. både 37, 40, 46 og 52 er på lager flere steder.

Newcomer zedarix sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har fulgt med på denne tråden fra sidelinja fra starten og var veldig sugen på å melde meg med på PB, men turte ikke:cry: . Jeg hadde jo ikke sett tvn. Men nå har jeg sett den og vil da bare si at jeg er veldig med, hvis det blir en ny runde PB på 40". Vet det er mange som vil ha andre størrelser, men lar ikke det seg kombinere? Kan man bare ha PB på én størrelse om gangen? Uansett, jeg ser shg.no nå tar 16200,- for 40M86, dog pluss frakt og de venter den inn 1. juni(les: langt utpå sommer'n). Men med 16200 som utgangspunkt, burde det vel være mulighet for en fin PB-pris?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    16200 + moms vel å merke.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    45
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    "16200 + moms"

Prisen er inkl. dansk moms på 25%, som da skal trekkes fra. Norsk moms kommer itillegg.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av palad
    "16200 + moms"

Prisen er inkl. dansk moms på 25%, som da skal trekkes fra. Norsk moms kommer itillegg.

nei, nei... NOK 16.223,00....du handler fra shg.no som om du skulle handlet fra norge..

fra shg.no sine:
    "shg.no A/S - Salgsbetingelser
    Alle priser er inkl. 25 % moms og i Norske kroner hvor ikke annet nevnes.

Prisene er kun gjeldende innen Norges grenser."

Om så shg.no hadde vært basert i USA, så hadde det vært shg.no sitt problem, de reklamer i norge, de har norsk domene, de selger til norske kunder, så for kundene så kjøper de en vare i norge, om shg.no må fortolle og styre med sånt, er det dems problem, dessuten nevner de ikke dette spesifikt heller, da prisene de da opererer med på sidene sine er ugyldig og derfor rett og slett ulovlig, hvis det du sier palad er riktig.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking powerbuy

Jeg er med på 40" til samsung .. m86 en :-D

Sitat Opprinnelig postet av Blaa
    Lager denne tråden på oppfordring fra Lygren.

De som kunne tenke seg et PowerBuy på denne modellen kan ikke dere legge dere til i denne tråden, slik at vi får loddet stemningen..

Jeg personlig er ute etter 46" tommeren.. Men ser også at andre vil ha 40"..
    Hvordan løser vi dette??? Dersom en ikke kan velge 40 eller 46 i selve PowerBuyet må vi ha en liten vote...

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av stianfp
    nei, nei... NOK 16.223,00....du handler fra shg.no som om du skulle handlet fra norge..

fra shg.no sine:
    "shg.no A/S - Salgsbetingelser
    Alle priser er inkl. 25 % moms og i Norske kroner hvor ikke annet nevnes.

Prisene er kun gjeldende innen Norges grenser."

Om så shg.no hadde vært basert i USA, så hadde det vært shg.no sitt problem, de reklamer i norge, de har norsk domene, de selger til norske kunder, så for kundene så kjøper de en vare i norge, om shg.no må fortolle og styre med sånt, er det dems problem, dessuten nevner de ikke dette spesifikt heller, da prisene de da opererer med på sidene sine er ugyldig og derfor rett og slett ulovlig, hvis det du sier palad er riktig.
    Men hvis du går inn på den aktuelle skjermen og legger den i handlekurven så ser du at det legges til 3244 kr. i moms. Så momsen dukker lur som de er ikke opp før det.

Medlem siden
    May 2007
    Poster
    118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av qwerty
    Men hvis du går inn på den aktuelle skjermen og legger den i handlekurven så ser du at det legges til 3244 kr. i moms. Så momsen dukker lur som de er ikke opp før det.
    Nei nei. Prisen er og blir 16223,- inkl. moms. De bare presiserer at 3244,60 av dette går i statskassa.
    Øverste linja står det: Varebeløp inkl. moms: NOK 16223,-

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hos Hifiklubben koster den 17 190,00 og de har den på lager!!!

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av zedarix
    Nei nei. Prisen er og blir 16223,- inkl. moms. De bare presiserer at 3244,60 av dette går i statskassa.
    Øverste linja står det: Varebeløp inkl. moms: NOK 16223,-
    Jeg har bestilt denne og betalte kr. 16953,-. Det er da inkludert frakt.

Skulle visst sende ut 29. mai, men vi får se..

Medlem siden
    May 2007
    Poster
    118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ysoligard
    Hos Hifiklubben koster den 17 190,00 og de har den på lager!!!
    Ja, har du sett! Nå begynner det å bli moro . Men hvis prisen synker i dette tempoet, når skal man slå til og handle? NÅ!!! Dette er jo uansett en kjempepris.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av qwerty
    Det er i dette tilfellet andelen av totalbeløpet (16223) som er moms, ikke moms som kommer i tillegg. Det er jo vanlig å spesifisere moms delen siden enkelte kunder har fradrag på denne.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lygren
    Jf. våre betingelser må en forvente noen ukers leveransetid på disse PowerBuyene, og på dette PowerBuyet ble det informert spesifikt om leveransetid. Etter midten av mai åpner vi imidlertid for at folk kan avbestille hvis en føler for det, vi har uansett et godt stykke ned til min. antallet. Det krever imidlertid en del administrasjon å kansellere, vi må bl.a. tilbakeføre beløpet manuelt, så vi prøver selvsagt å unngå dette.
    Er det muligheter for avbestilling nå?

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Vi ber dere avvente til litt uti denne uken til vi får oversikt over hvor mange TVer som faktisk kommer i første batch, og vil da forsøke å la noen andre ta over PowerBuyet.

I så måte kan intesserte sende mail til powerbuy@avforum.no, det kan også de som ønsker å avbestille gjøre.

Side 21 av 34 FørsteFørste ... 11 17 18 19 20 21 22 23 24 25 31 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •