PowerBuy: Samsung M86/M87 - Side 20

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0

Vis meningsmålingsresultat:

Velgere
0. Du kan ikke stemme i denne meningsmålingen
  • 0 0%
Side 20 av 34 FørsteFørste ... 10 16 17 18 19 20 21 22 23 24 30 ... SisteSiste
Viser resultater 381 til 400 av 673
    Newcomer WebKnight sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    108
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Håper ikke fyndbørsen sitter å ruger med skjermer på lager når vi er 40 TV-sultne nordmenn som venter :twisted:

I følge deres HJEMMESIDE så har de skjermen på lager iaffall. Kan jo være deres status ikke har blitt oppdatert og at det derfor ser ut som de har på lager mens de i virkeligheten har sendt alt vestover.

Havent selv utenfor topp 15, så får vel ikke skjermen med første forsendelse, men håper og tror at det nå ikke tar så mange dagene før man mottar en gla'mail fra PowerBuy

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    131
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har det kommet noen bekreftelse fra fyndbørsen at det er 15 tv'er på vei?

Newcomer Ibizaonice sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    273
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har jeg fått mail her:
    :-D

Hei

På vegne av selger ønsker vi igjen å beklage forsinkelsen på leveransen av denne TVen.

Selger har valgt å dele leveransen i to for å kunne levere så tidlig som mulig til de som bestilte først, der første levering på 15 TVer nå har kommet på lager i Sverige og sendes videre førstkommende mandag. Det er dessverre helligdag også i Sverige i morgen, og fraktselskapet klarte derfor ikke å ordne med dette før mandag. Disse TVene bør være på sentrallager i Oslo i løpet av onsdag neste uke, og sendes deretter videre.

I første omgang er det kjøpere med ordrenummer mellom 161 og 175 som får levert.

Resten av leveransen (25 stk) jobbes det også på spreng med å få levert. Fyndbørsen er en stor aktør på TV i Sverige, og vil være svært tydelig prioritert også på nye leveranser.

Vi gir beskjed så snart vi hører noe mer og takker på vegne av selger for tålmodigheten!

Hilsen PowerBuy
    En del av AVforum.no

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    51
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har fått tre mailer her. en som nevnt over, en der jeg får "motatt sentrallager" og en "beklager feil melding motak lager".

Det vil vel si at jeg ikke er av de 15 heldige, men at dere bare teazer meg litt? :P

Hell og lykke til dere 15 iallefall Enjoy!

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    273
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hmm jeg har 164, 3 snikere foran meg :twisted:

ohh man nå gleder jeg meg !!

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    51
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    haha, gjett hvem som er #16

Newcomer XanaX sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    61
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Power?

Jeg syns ikke det er noe særlig til "tilbud" - med tanke på at man ikke får norsk garanti...mangler litt "power" synes jeg...Men lykke til, dere blir sikkert fornøyde med TV`n!

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    273
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bandittlars
    haha, gjett hvem som er #16
    nei fy å kjipt :neutral: Får satse på at de skaffer resten til de resterende kjapt..

Tv blir det uansett :-D

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av XanaX
    Jeg syns ikke det er noe særlig til "tilbud" - med tanke på at man ikke får norsk garanti...mangler litt "power" synes jeg...Men lykke til, dere blir sikkert fornøyde med TV`n!
    Man får samme *GARANTI* som man får i Norge, denne er identisk over hele skandinavia såvidt jeg vet. Det man ikke får er den kjøpslovsfestede 5 års *REKLAMASJONSRETT* som man ville ha fått i norge. Sistnevnte gjelder kun for feil som skyldes fabrikasjonsfeil.

Personlig har jeg vanskeligheter med å se for meg hva slags fabrikasjonsfeil det skulle forekomme på et elektronisk produkt som skulle dukke opp først etter 3 års garanti har gått ut. Det er nok langt mer vanlig på så gamle produkter at man opplever svikt som følge av slitasje, men dette får man ikke dekket med annet enn garanti uansett hvilket land den er kjøpt fra.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    216
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gjett hvem som er aaaaaler sist....:twisted:

Så vidt jeg vet iajffal :P
    Men jeg gleder meg som en liten unge
    Jeg mangler bare TVn på rommet før det begynner å komme skikkelig på stell så glem prikken over "I"en.... dett blir mere som "W"n i HOLYWOOD

Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    61
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hagfors
    Man får samme *GARANTI* som man får i Norge, denne er identisk over hele skandinavia såvidt jeg vet. Det man ikke får er den kjøpslovsfestede 5 års *REKLAMASJONSRETT* som man ville ha fått i norge. Sistnevnte gjelder kun for feil som skyldes fabrikasjonsfeil.

Personlig har jeg vanskeligheter med å se for meg hva slags fabrikasjonsfeil det skulle forekomme på et elektronisk produkt som skulle dukke opp først etter 3 års garanti har gått ut. Det er nok langt mer vanlig på så gamle produkter at man opplever svikt som følge av slitasje, men dette får man ikke dekket med annet enn garanti uansett hvilket land den er kjøpt fra.

Whatever...Jeg syns ikke det er noe særlig "tilbud" uansett...:-D

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    538
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Helt enig egentlig... her bestilles det 40 tv'er og rabatten lyder på en 1000lapp pluss at leveringstiden er altfor lang...

Intermediate tklev sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Personlig synes jeg 1000,- er ganske mye penger, og det er tross alt snakk om 1000,- mindre enn *allerede* billigste aktør. For mange er jo Elkjøp eller Expert nærmeste alternativ, og da blir det fort vesentlig større prisforskjell.

Greit nok at en må vente litt, men det var en jo klar over da en gikk inn i avtalen. Skulle det vise seg at prisene på TVen skulle gå ned mot powerbuy prisen før den leveres, så er jeg enig i at det er snakk om et dårlig kjøp. Men enn så lenge så synes jeg det fortsatt virker som et knakende bra tilbud.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tklev
    det er tross alt snakk om 1000,- mindre enn *allerede* billigste aktør..
    Det er ikke 1000kr billigere enn billigste aktør, det er 400 billigere.
    Jeg må innrømme at heller ikke jeg syntes det er et bra tilbud lenger. Når jeg meldte meg på var tvèn en god del dyrere. Jeg syntes det er dorlig av fyndbørsen. Det virker som om de har hatt tilgang på tvèn men heller har valgt og selge den dyrere i butikken enn å sende oss vår bestilling:???:

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Billigste jeg kan finne denne TVen hos forhandlere som har eller har hatt den på lager er 17978,- hos papyrus. De billige som ligger opp mot PB pris har ikke denne på lager, og har en tendens til å flytte leveringsdato tilbake med jevne mellomrom. Det at en annen leverandør som heller ikke klarer å levere TVen "bare" er 1000kr dyrere tar jeg derfor med knusende ro. Dog skal det sies at hadde jeg vist at det skulle ta så lang tid som dette så hadde jeg nok heller bladd opp 2-3000 ekstra og handlet TVen fra butikker lokalt som har den inne.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hagfors
    Billigste jeg kan finne denne TVen hos forhandlere som har eller har hatt den på lager er 17978,- hos papyrus. De billige som ligger opp mot PB pris har ikke denne på lager, og har en tendens til å flytte leveringsdato tilbake med jevne mellomrom. Det at en annen leverandør som heller ikke klarer å levere TVen "bare" er 1000kr dyrere tar jeg derfor med knusende ro. Dog skal det sies at hadde jeg vist at det skulle ta så lang tid som dette så hadde jeg nok heller bladd opp 2-3000 ekstra og handlet TVen fra butikker lokalt som har den inne.

akkurat, og det er ikke første gang jeg ser at shg.no har populære ting billigere enn de fleste, men de får det omtrent ikke på lager.

Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    61
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var innom en hifi-sjappe her om dagen i Oslo. Her sa han at 10% avslag skulle de kunne ordne - uten å blunke engang....Veldig hyggelig fyr forresten...!!!:-D
    Derfor synes jeg dette blir for dårlig...

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hi-fi sjapper er ikke de billigste akkurat.. så om de selger den for 22k så kan han seff slå av 10%. Du må nesten komme med noe skriftlig også, og ikke han kar i en lokal hi-fi sjappe som du ikke kan navnet på, hehe.

Nå er uansett powerbuyet gjennomført, og du klarer ikke få meg til å tro at dette var et dårlig kjøp

Tven skulle uansett inn i mitt hus, så at den kommer billig er ikke negativt.

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    XanaX, avataren din alene gjør det vel verdt å lese meldingene dine, men nå har du vel fått ytret din formening i tilstrekkelig grad skulle en tro... Det hadde selvsagt vært best om TVene ble levert tidligere, der har du helt rett, men prisen er noe en subjektivt må vurdere om en synes er "bryet verdt" å vente litt på. Selv om du ikke synes en tusenlapp eller fem er noe å ta på vei for er selvsagt ikke det noe du kan hevde at andre ikke hensyntar... Jeg er for eksempel en gjerrigknark så det holder, og ingen skal komme her å fortelle meg hvordan sparte penger verdsettes!

Når det er sagt er jeg også enig med tklev at dealen jo selvsagt ikke blir langt fra like god hvis prisen i markedet for øvrig har sunket til PB-nivå innen TVene leveres... DET får vi jo imidlertid håpe at ikke blir tilfelle da!

For øvrig er det ikke umulig at distribusjonen av de første 15 TVene skjer tirsdag allerede, speditøren i Oslo er på bittet og har høy prioritet på denne leveransen. Husk å følge med på telefonen når det ringes fra fraktselskapet!

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    51
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Med fare for å vedlikehodle den grumpye tonen i tråden her, men høy prioritet er vel blitt et noe utvannet begrep her etterhvert

Side 20 av 34 FørsteFørste ... 10 16 17 18 19 20 21 22 23 24 30 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •