Nytt PowerBuy: Panasonic PV70 42-toms plasma-TV - 12500.- - Side 5

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 5 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5
Viser resultater 81 til 100 av 100
    Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Ring Tollpost og hør du...

Newcomer Børni sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    281
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg bestilte dessuten 2 stk tver,men det står bare 1 kolli på sporingssiden:

Avsenders referanse: -
    Avsender: NOREK
    ØSTRE KULLERØD
    NO 3241 SANDEFJORD
    Mottaker: FRANK BERNHARD WIKAN
    KAPTEIN KAALDSVEG 1
    NO 7041 TRONDHEIM
    Utlevert Dato: (beregnet) 2007-04-16 Ant.kolli: 0
    Produkt: Tollpost Stykkgods
    Varestrøm/
    Enhet: Samlast

Må vel ringe i morra å sjekke ut tenker jeg.

Intermediate Baldrick sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    1,950
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Børni
    Sjekket sporingsnummeret mitt nå når jeg kom hjem fra jobb nå nettopp.Den har kommet på lager her i Trondheim kl 4 idag ca,men har ikke hørt noe fra tollpost.Står:"Advisering sendt til kunden" bak den linja der det står at den er kommet på lager Trondheim.Hva betyr det?
    Hos meg sto det tilsvarende på fredag og den ble som sagt levert idag, så jeg vil tippe du får den imorgen!

Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    281
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Sitat Opprinnelig postet av lygren
    Ring Tollpost og hør du...
    Her kommer svarene raskt gitt

Skal ringe i morra,men håper hvertfall begge tvene er kommet å ikke bare en!

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Børni
    Sjekket sporingsnummeret mitt nå når jeg kom hjem fra jobb nå nettopp.Den har kommet på lager her i Trondheim kl 4 idag ca,men har ikke hørt noe fra tollpost.Står:"Advisering sendt til kunden" bak den linja der det står at den er kommet på lager Trondheim.Hva betyr det?
    Jeg tror det betyr at det er sendt hentelapp til deg, men er noe usikker ettersom den kommer via Tollpost. Trodde de kontaktet deg direkte....

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Morten78
    Jeg tror det betyr at det er sendt hentelapp til deg, men er noe usikker ettersom den kommer via Tollpost. Trodde de kontaktet deg direkte....

Jeg ringte Tollpost idag, og avtalte at de skulle levere panna'n imorgen

Har ikke tolmodighet til å vente på noen lapp, som sier jeg skal ringe de

Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    1,950
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har ihvertfall fortsatt ikke fått noen hentelapp så ville ikke bassert meg på å vente på den nei :twisted:

Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    281
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg hentet min tv hos Tollpost,men som fryktet var bare en av to tver ankommet Ringte av-shop nå nettopp å de har oppdaget feilen å sender den siste tven så fort som mulig.
    Eks kona mi som skal ha den andre tven går sikkert på veggen snart Fikk henne nemlig til å bytte inn pv 60 for å kjøpe pv 70(30 dagers returrett expert) Hun hadde nemlig blitt så bortskjemt med stort å flott bilde at hun maser hull i hodet på meg nå

Men jeg har heldigvis fått min nye!!

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ringte Tollpost og tv-en blir levert hjem til meg i kveld. Er litt spent på hvor stort 42" egentlig er, Håper min 28" crt skjerm blir liten

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jaja, med det nye powerbuyet på pv70 har vi i hvert fall fått bekreftet at prisen fra avshop ikke var så fryktelig bra allikevel... Sistemann har jo knapt fått tv'n over dørstokken før en annen butikk kliner til med en pris som ligger 1000 kr under avshop sin... :cry:

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Prisen på forrige runde var jo meget bra den også, husk også at denne nye runden er på "P"-modellen, og som kjent går polske "varer" litt rimeligere enn andre... Fra spøk til revolver; jeg tror absolutt ikke en skal være misfornøyd med forrige runde, den var jo helt klart i det laveste sjiktet slik prisbildet var da, og i denne verden endrer ting seg som kjent radig.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg tror absolutt ikke en skal være misfornøyd med forrige runde, den var jo helt klart i det laveste sjiktet slik prisbildet var da, og i denne verden endrer ting seg som kjent radig.
    Enig! Jeg var var en av dem som byttet ut Pioneer 507xa med PV70 under dette felleskjøpet, og er godt fornøyd med prisen på 12500. Som alltid vil prisen synke på et produkt etter hvert (det var jeg selvsagt klar over), men dersom en skal utsette et kjøp i påvente av en fremtidig prisnedgang, kan du være sikker på (om du venter lenge nok) at det dukker opp en annen modell eller konkurrerende merke som er enda billigere og bedre i mellomtiden....

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Syns også vi har fått en pris som er noe høy på forrige Powerbuy. Man må selvfølgelig forstå og godta at prisene synker på slike produkter, men som nevn lenger opp, så har vi jo akkurat fått de inn døra. Tror derfor Avshop fint kunne gitt oss en bedre pris. Vi var jo tross alt 20 stykker som slo til ved forrige runde. Det til side, så vil jeg jo si at denne skjermen er meget bra. Har dårlige analoge signaler, men vil si at bildet er bedre enn det var på min gamle 29" Nad. En annen ting er jo utseende som er meget bra.

Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    1,950
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    NÅ i etterkant vil jeg si 12500 som vi betalte er en mye bedre pris enn 14.000 som jeg betalte for PV60 for 2-3 mnd siden (selv om jeg på kjøpstidspunkt synes 14' var billig for PV60) Men... tenk på de som før jul kjøpte Samung 40M71 til godt over 20.000 med tanke på at den nå har blitt solgt til under 10.000! Eller BenQ 8720 som nærmest over natta sank fra 56.000 til 15.000. Når jeg kjøpte PV60en ble det sagt at PV70 skulle starte på rundt 20.000 ellers hadde jeg selvsagt ventet på PV70 også jeg. Og hvem av de som har kjøpt M71 til +- 20.000 siste mndene hadde betalt det hadde de visst at M86 nå selges for 15-16.000? Er alltid surt når prisen går nedover like etter en har handlet men slik er det desverre (eller heldigvis) i denne AV verden vi lever i

Eneste jeg har å utsette på PV70 (som jeg på dette Powerbuyet kjøpte til mine foreldre) er på mange måter det samme som er den store fordelen med PV70 framfor PV60. Den blanke, svarte ramme er kjempeflott og utorlig mye lekrere enn sølvramma på PV60, MEN den reflekterer sollys noe hinsides, rett og slett til det irriterende når sola gløtter fram.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking

Du kan jo matte den ned med 80 papir.

Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    1,950
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, tror ikke jeg begir meg ut på det, da lakkerer jeg heller min PV60 i matt svart Men med tanke på at denne karen pusser en Bugatti til 10-15 mill med pussepapir så burde jeg kanskje ikke vært så skeptisk på å gjort noe tilsvarende med en TV til 10-15.000

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prisen på forrige runde var jo meget bra den også, husk også at denne nye runden er på "P"-modellen, og som kjent går polske "varer" litt rimeligere enn andre... Fra spøk til revolver; jeg tror absolutt ikke en skal være misfornøyd med forrige runde, den var jo helt klart i det laveste sjiktet slik prisbildet var da, og i denne verden endrer ting seg som kjent radig.
    Ettersom jeg var en av de som fikk "p" modell regner jeg med prisen min blir korrigert!?!?!? Det var ikke den modellen jeg bestilte mener jeg.

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Hva som står etter modellnavnet har jo ingen verdens ting å si (TVene er 100% identiske), og AVshop har ikke tjent en krone på disse TVene, så noen kompensasjon kan du ikke regne med.

Folk må nesten holde seg litt i skinnet her, hvis ikke må vi bare slutte med disse PowerBuyene. Å klage over at prisene endrer seg i markedet blir helt håpløst, og da får en lese betingelsene. Hvis selgeren skal begynne å regne med denne type vanskelige kunder gidder de ikke lenger å levere til AVforums medlemmer.

Når P og E er eksakt samme TV blir det altså bare tull å klage, dette blir da mer en sutring over at prisen har gått ned i markedet, og det må en som nevnt bare leve med.

Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    281
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er så typisk at noen aldri blir fornøyd!!Prisen da den ble lagt ut for salg var veldig bra,syns fortsatt det er billig for denne tvn.Ta innover dere det som Lygren skriver at vi med klaging kan skremme leverandører til fremtidige Powerbuy!!!
    Prisene synker på nesten alt utenom bolig,selv betalte jeg 50 tusen for Action model one bare for at den uker etterpå gikk ned med 20 tusen
    Vær heller fornøyd med at noen gidder å jobbe frem fine tilbud til oss!!

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva som står etter modellnavnet har jo ingen verdens ting å si (TVene er 100% identiske), og AVshop har ikke tjent en krone på disse TVene, så noen kompensasjon kan du ikke regne med.

Folk må nesten holde seg litt i skinnet her, hvis ikke må vi bare slutte med disse PowerBuyene. Å klage over at prisene endrer seg i markedet blir helt håpløst, og da får en lese betingelsene. Hvis selgeren skal begynne å regne med denne type vanskelige kunder gidder de ikke lenger å levere til AVforums medlemmer.

Når P og E er eksakt samme TV blir det altså bare tull å klage, dette blir da mer en sutring over at prisen har gått ned i markedet, og det må en som nevnt bare leve med.
    Ironi Lygren, ironi.

Men, stiller meg likevel undrende til at jeg har hatt tven i stua i 2 dager så er prisen gått ned med kr. 1000,-. Nok om det. Tv er i hus, jeg har kjempe bilde og det virker som et kjempe tv. Hvertfall til mitt bruk!

Side 5 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •