Nytt PowerBuy: Panasonic PV70 42-toms plasma-TV - 12500.- - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5 SisteSiste
Viser resultater 41 til 60 av 100
    Intermediate Starman sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    3,152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Det som er vanlig hos de fleste andre nettbutikker jeg har handlet fra, er at man får et sporingsnummer når pakken sendes. Man får vel sporingsnummer fra AVshop også..?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Trodde også de var på lager hos AVSHOP, men det var vel for mye forlangt. Reagerer også på at de priser PV70 til 12999,- på nettsiden. Da var det ikke mye man sparte på å være med på Powerbuy.

Intermediate Baldrick sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    1,950
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BASE
    Trodde også de var på lager hos AVSHOP, men det var vel for mye forlangt. Reagerer også på at de priser PV70 til 12999,- på nettsiden. Da var det ikke mye man sparte på å være med på Powerbuy.
    Synes også det var dumt/dårlig at de ikke hadde den på lager, ikke minst når jeg lenger oppe i tråden fikk inntrykk av at alt dette var iorden! Enda dummere blir det når en ser nå at prisen ikke var på langt nær så bra som jeg (og sikkert mange andre trodde) siden andre nå selger den for adskillig lavere pris, billigste pris sålangt er vell 10.990.

Vi får ta litt skyld på meg/oss selv at vi ikke sjekket bedre opp i forkant med tanke på bl.a. levering og prøve å ikke irritere oss for mye over pris/forsinkelse og heller glede oss til å motta TVen

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg mener at det bør være avforum sitt ansvar å velge pålitelige samarbeidspartnere ved Powerbuy. Jeg er også en smule misfornøyd med at AVshop ennå ikke har klart å sende skjermene av gårde. Hadde jeg bestilt fra andre butikker, hadde skjermen antakelig vært i hus nå. Men prisen er vel fremdeles OK om en tar frakt og bordstativet med i betraktningen?

Uansett, sist gang jeg bestilte en HDMI-kabel fra avshop, brukte de to uker før jeg fikk svar på henvendelsen - det er for dårlig! Om det samme viser seg nå, er det siste gang jeg overhodet bestiller noe fra avshop.

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Nå begynner dette å bli litt usakelig, mener du at AVshop fremstår som useriøs fordi en leverandør har noen dagers forsinkelse på en større leveranse rett over påske? Nå synes jeg en ta en litt pust i bakken før en slenger rundt seg med kritikk, det har lite for seg.

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    515
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel, jeg er i allefall glad jeg ikke rakk dette powerbuyet nå. Har akkurat bestilt til ca. 1000,- billigere fra en annen nettbutikk. Blir levert på døra i kveld. Så gjenstår det å se hva som evt. er baksiden av medaljen... Kan det være at det er forskjell på 42PV70EH og 42PV70E?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, her har jo Seeker fått en god pris på PV70. Rart at vi ikke kunne se denne prisen ved et Powerbuy. Dette med leveringsdato er vel noe Avshop ikke styrer selv, så der må vi vel bare være tålmodige.

Intermediate shakudu sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,593
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når powerbuy ble lagt ut sjekket jeg andre butikker og da var prisen meget god. Som forhandler var innprisene våre godt over dette. At den selges billigere nå er helt urelevant...

Edit: Forhandler primært ikke AV-utstyr og har ingen forbindelser med powerbuy...

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Da har AVshop jobba ræva av seg, og har bl.a. byttet leverandør på en del av TVene... Samtlige TVer går da ut i dag, og folk får vel også sporingsnummer skulle en tro. TVene bør også være klare for henting fra lageret i løpet av morgendagen, dere får da beskjed så snart dette er i orden.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For litt over en uke siden sendte jeg en hyggelig mail til AVshop og lurte på om de hadde lyst til å gi de 20 nye kundene sine en liten påskeoverraskelse ved å senke prisen litt. De fikk jo tross alt inn dobbelt så mange bestillinger som powerbuy'et krevde, og dermed en kvart million rett inn på konto på èn bestilling...

Har ikke fått noe svar enda, så de er vel ikke så interesserte i oss.... :?

Hvor er det forresten dere finner PV70 til så lave priser nå?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lygren
    Da har AVshop jobba ræva av seg, og har bl.a. byttet leverandør på en del av TVene... Samtlige TVer går da ut i dag, og folk får vel også sporingsnummer skulle en tro. TVene bør også være klare for henting fra lageret i løpet av morgendagen, dere får da beskjed så snart dette er i orden.

Bra, dette er godt nytt! :-D

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bra! Da nytter det kanskje at vi klager litt her på forumet?

Intermediate Starman sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    3,152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk lygren, det høres veldig bra ut!

Intermediate tklev sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Seeker
    Vel, jeg er i allefall glad jeg ikke rakk dette powerbuyet nå. Har akkurat bestilt til ca. 1000,- billigere fra en annen nettbutikk. Blir levert på døra i kveld. Så gjenstår det å se hva som evt. er baksiden av medaljen... Kan det være at det er forskjell på 42PV70EH og 42PV70E?
    Sukk, må si at jeg synes den meldingen din er veldig lite produktiv. Du skriver ingenting om hvilken nettbutikk som har den prisen, og det virker på meg som om du stort sett er ute etter å "hisse" opp folk og få dem til å tro at de har gjort et dårlig kjøp.. Noe de slett ikke har gjort, et enkelt søk på Kelkoo eller Hardwareguiden kan bekrefte at Powerbuy-prisen fortsatt ligger minimum 1000,- unna billigste konkurrent..

Intermediate Baldrick sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    1,950
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er forsåvidt enig med Lygren at det å lage en stor prisdiskusjon rundt dette nå er dumt og selv om PV70 ble solgt nedi 11.000 hos Masterit har også de hevet prisen iløpet av dagen til "powerbuy nivå", dvs 12500.

Jeg kjøpte selv PV60 til 14.000 for 2 mnd siden og synes det var bra kjøp da, men har lært de siste 2 mnd at prisene på TVer synker ufattelig fort, så jeg håper og tror fortsatt vi vil bli fornøyd med PV70 12.500 selv om den har blitt solgt billigere andre steder.

Når det gjelder levering synes jeg det er bra/godkjent nå når den har blitt sendt idag (jeg har foresten ikke fått sendingsnummer, er det AV Shop jeg skal kontakte for å få dette?)

Det kanskje flere (inkl meg) reagerte litt på er at Tiger lenger oppe skrev "Nettdata har ikke satt endelig levering. Det har dette Powerbuyet". Dette tolket jeg slik at AVshop hadde TVene på lager for umiddelbar levering når Powerbuyet ble avsluttet. Og når det igår såg ut til å gå uti neste uke før de ble sendt så følte kanskje flere av oss litt "smålurt"? Men dette er nå tilgitt siden AVShop har ordnet opp med raskere levering, det var kjempegode nyheter på kvelden

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Det er bra det ser ut til at tvene skal være på plass i morgen, men jeg syns fremdeles det er litt dårlig at man først får beskjed om at de kommer til et gitt tidspunkt for deretter forskyve det hele med en uke.

Om det er litt baller på forhandleren bør de sende ut tvene kostnadsfritt til kjøper etter disse uutholdelige dagene.

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    INGEN har fortalt at TVene er på lager hos forhandler. Hvis forhandleren skulle tatt inn varene på lager i forkant faller jo mye av grunnlaget for nettopp prisrabatten bort. Hele poenget er jo at selger skal få lavere risiko ved å kunne bestille opp varer først når ordrene er et faktum. Varene bestilles normalt av forhandler ETTER alle innbetalingene er registrert. Det er VIKTIG at en leser betingelsene før en registrerer seg.

Selvsagt er hensikten å levere snarlig, men ihht betingelsene kan det gjerne gå 1-2 og opp til 3 uker før varene leveres. PowerBuys gjøres gjerne på store partier med varer, og disse tar litt mer tid å ordne med en enkeltbestillinger, både for selger og eventuelle leverandører. Det må en rett og slett leve med når en kjøper produkter via PowerBuy. Poenget er imidlertid at en skal kunne spare penger - og det får vi jo jobbe for at blir og er tilfelle i tiden som kommer.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Syns det er mange som er i overkant negative, personen som klarte å skaffe tv-en 1000 kr billigere enn dette powerbuyet må ha fått en særdeles god deal, jeg ser i hvert fall ingen som selger til den prisen. Jeg har hele tiden hatt inntrykket av at det i ihvert fall tok et par uker fra jeg betalte til tven var hjemme hos meg. Ser faktisk ut som at det går kjappere enn dette nå, bra jobbet AVSHOP. Som sagt av Lygren, dere som forventet å få tv-en dagen etter dere betalte kan umulig ha lest retningslinjene for powerbuy. Nå gleder vi oss uansett over at vi alle har snart har ny tv Noen som vil kjøpe en 10 år gammel crt skjerm :wink:

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tklev
    Sukk, må si at jeg synes den meldingen din er veldig lite produktiv. Du skriver ingenting om hvilken nettbutikk som har den prisen, og det virker på meg som om du stort sett er ute etter å "hisse" opp folk og få dem til å tro at de har gjort et dårlig kjøp.. Noe de slett ikke har gjort, et enkelt søk på Kelkoo eller Hardwareguiden kan bekrefte at Powerbuy-prisen fortsatt ligger minimum 1000,- unna billigste konkurrent..
    Den har gått opp 1000 kr i løpet av dagen på denne nettbutikken, så kan være her han har handlet...?
    MASTER-IT / PANASONIC 42" plasma TV TH-42PV70EH

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser det blir reagert på at det blir en prisdiskusjon. Syns igrunn det er meget relevant, ettersom man sparer 500,- ved å bli med på Powerbuyet. Syns 500 kr er penger jeg, men trodde ærlig talt det var mer jeg ville spare på dette. Da er det på en måte ikke så mye Power i det, selv om vi er en bunch som handler sammen. Da jeg meldte meg på var prisen forøvrig 13999. Det var da jeg tenkte det var kroner å spare, men prisen på televisjonsapparater faller fort på en uke gitt. Uansett er det hyggelig at det blir oppgradering fra NAD 29" reisetv, til endelig SORT Panasonic.

Morten78.....år?

Side 3 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •