Stemning for PowerBuy på LG 37LB2R til ca. 11500? - Side 5

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 5 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5
Viser resultater 81 til 98 av 98
    Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Ja, det er Atlas som organiserer leveransene, ja, så da får vi regne med at ting kommer på plass.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Bekreftet at TV leveres i morgen! :-D

Gleder meg sykt nå

Active
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    389
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    michel: hvor i landet bor du?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2003
    Sted
    Skedsmokorset
    Poster
    107
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Får TV i dag kl. 15:30! (bor i Oslo sentrum)
    Nå har jeg like stort smil som lygren sin avatar

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bor 2-3 mil utenfor Oslo.

stratcast: Gratulerer! Du får gi en tilbakemelding på TV'n og evt innstillinger du anbefaler. Har hørt at den gjerne må kalibreres litt for å få utnyttet den ordentlig.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    TV er nå mottatt, Flott sak første tv i leiligheten etter innflytting men noen stor bildeopplevelse på analogt signal ble det ikke. signalet er antageligvis dårlig pga splittet kabel(han som bodde der før har lagt opp antenneuttak i hvert enkelt rom...ja badet også) Blir nok telefon til Get...

En ting jeg ikke fant og det var kvitteringen, Spurte forøvrig budet som antok at den lå i boksen. Det gjorde den dessverre ikke. Er det Fyndbörsen's policy å ettersende denne i posten eller er det rett og slett en forglemmelse?

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Antar fyndbørsen ettersender, skal gi dem beskjed...

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    48
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når sendte dere avsted tvene som skal sendes med posten til oss som ikke bor i oslo og omeng?

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Gikk vel i forigårs antar jeg... Bør ikke være langt unna med andre ord.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2003
    Sted
    Skedsmokorset
    Poster
    107
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tv'en fungerer bra!

Satte først opp 1360x768 i Windows og fikk ikke opp bilde uansett hz setting, men etter installasjon av Powerstrip kom det opp perfekt 1:1 bilde (uten ytterligere endringer i oppfriskingshastighet osv.). Den dropper vel 3 rader med piksler på hver side med dette oppsettet, men det synes jeg er helt greit.

TV ser jeg aldri på selv, men sjekket raskt innom noen kanaler og var helt for jævlig bilde (anologt signal, GET).
    Jaja, greit nok for gjester på besøk osv. men har selv blitt bortskjemt med 720/1080 torrents 100hz ble forøvrig slått av, da bildet med dette på ikke var noe for meg... synes det ble "fake".

Jeg bruker forøvrig 6m Monster hdmi->dvi - veldig fornøyd med "byggekvaliteten" og bildet gjennom denne.

Så siste episode av 24 og Cold Case i 720p, nydelige farger selv før kalibrering. Eneste jeg er noe skuffet over er sortnivået i veldig mørke scener, der mesteparten av skjermen skal vise sort.

"Onboard" høyttalere ble disablet med en gang, og kjører både HTPC og tv-audio rett inn i Krell ampen, så kan ikke si noe om høyttalernes kvalitet. Mao. en ulempe for meg at høyttalerne ikke er avtagbare, slik at chassiet utseendemessig hadde blitt noe lignende Pioneer plasma. Synd man ikke kan låse volumet på 100/100 så man kun benytter seg av ekstern forsterkers volumkontroll (gjester lager vel fuckup ASAP).

Fjernkontrollen ser ut som noe fra 80-tallet, med ca. 30 knapper mer enn du trenger til daglig, men kanalskifte osv går MYE raskere enn Toshiba.

Alt i alt veldig fornøyd med kjøpet grunnet pris, men ville ikke kjøpt denne tven for fullpris (14-15.5k?) da det finnes alternativer som Sharp 42" XD1 for 17-18k, og man får full hd og noen tommer ekstra.

Blir nok kos å se 24, Prison Break, Lost, Heroes, CSI, CSI Miami, CSI New York, Cold Case, Without A Trace, Mythbusters og NatGeo/Discovery dokumentarer fremover i 720p

Jeg har ikke tid/lyst til å kalibrere nå, så skriv gjerne innstillinger dere anbefaler. Mulig jeg får tid til å gjøre det i helgen, og da gir jeg tilbakemelding her

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Da var TV'n i hus og jeg har fått rigga den opp og testa litt. Bildet er supert men på min dårlige kabeltv så fikk jeg bedre bilde ved å skru av XD engine og skru skarphet ned til bunn. Fjernet endel støy som var på kabeltv signalet og subjektivt sett synes jeg det faktisk ble noe bedre enn min gamle Panasonic CRT.

Ellers på film så er jeg godt fornøyd så langt. Endel vil nok gjerne skru av TrueMotion (100hz) på filmer regner jeg med. Blir ett nesten unaturlig bilde.

Høytalerne gir overraskende god lyd og er absolutt noe av det bedre jeg har hatt når det gjelder TV høytalere (og ikke tilkoblet anlegg).

Alt i alt meget godt fornøyd men blir nok noen timer med tuning av innstillinger etterhvert.

Xbox 360 så forøvrig super ut på TV'n.

-Michel

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Flott at den begynner å dukke opp, så får vi håpe kjøperne i resten av landet får den snarlig også...

For øvrig hadde det vært YPPERLIG om dere også la ut brukeromtalene på AVnytt under korresponderende produkt, så får resten av forumet glede av disse spennende tilbakemeldingene!

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    48
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har også jeg mottat LGen Har enda ikke åpnet den, men regner med at det skjer ganske kjapt Hadde vært fint om vi kunne laget en egen tråd om denne skjermen der vi kunne delt råd og erfaringer.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2003
    Sted
    Skedsmokorset
    Poster
    107
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er skjermen flyttet fra stuen til der jeg egentlig kjøpte den inn for; soverommet. Bildet virket stort i stua, men nå virker det enda større Har tven 40cm fra sengefoten (200cm seng), mao. 230cm seeravstand - fortsatt HTPC som signalkilde for musikk + film/serier. Sjansen for å ende opp i et seriøst forhold er mao. eliminert 100% pga. ekstremt lav WAF

Vurderer å skaffe Bose Acoustimass 6 Series III 5.1 til soverommet, da høyttalerne MÅ veggmonteres pga. dør der høyre fronthøyttaler skal være.
    Aldri for for sent i prosessen for å ta hensyn til WAF heller, men AV/Hifi får 1. prioritet her i hjemmet

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Regner med at det er forsent nå. Men jeg er i stemning for LGen. Blir det en runde 2? eller er det mulig å få folka på gli og årne en til?

Andersk

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    48
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lygren: Har du snakket med fyndbørsen ang. kvittering? Har heller ikke mottatt noen kvittering og føler at det er litt ugunstig i forhold til evt. fremtidige reklamasjoner.

Ellers så fungerer tven utmerket både på digital tv, oppskalert DVD og HTPC. Blir bare mere og mere fornøyd med denne tven etterhvert som jeg bruker den :-D

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Ta kontakt med Fyndbørsen for dette (faktura er selgers ansvar); info@fyndborsen.se.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen flere erfaringer å lese et annet sted? Har søkt litt i forumet, men finner ikke så altfor mye. JEg tror jeg kan skaffe 42" versjonen for 14000. Det må vel være et greit kjøp?

Side 5 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •