Oppli alternativ, noen utfordrere?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Active whitenr9 sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    482
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Oppli alternativ, noen utfordrere?

Da jeg etterhvert flytter inn i ny bolig, og ikke gidder drasse Oppli benken min med sørover så trenger jeg et nytt møbel. Sliter med å finne et jeg liker estetisk sett og som samtidig har plass til utstyret..

Er ute etter noe i ca samme størrelse som Oppli, 150 bred osv. Men gjerne med litt høyere finish, og ingen krise om jeg må ut med en litt høyere pris.

Skal ha plass til tv på toppen og 4 komponenter, der to er store og trenger minst 17-18 cm i høyden. De to andre er lavere og den høyeste der trenger en 10 cm i høyden.

Ellers så ser jeg for meg noe i en lys farge, hvit eller bøk f.eks. Men alt av interesse..

Håper noen kan hjelpe.

Newcomer stearic sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    260
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er på utkikk etter det samme faktisk, men har ikke klart å finne noe enda. Vurderer å bygge dette selv istedet, med hjelp fra svigerfar da han har litt mer peiling på møbelkonstruksjon enn det jeg har.

Si ifra hvis noen vet om noe Jeg så for meg at min gjerne skulle være i mørkebrun tre eller sort. Men alt funker!

Active whitenr9 sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    482
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fått inntrykk av at det er flere som er i samme situasjon her.. Er vel ikke for ingenting at Oppli og Lack har blitt så populært her på forumet. Det man finner på møbelbutikker er som oftest ubrukelig skal man ha plass til litt komponenter i det. Men sikkert glimrende hvis man har et alt i ett plast anlegg fra samsung..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •