Kontakte Play.com - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 3 FørsteFørste 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 42
  1. #21
    Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Lar seg ikke løse nei, lakt inn kortinfo på nytt men fremdeles ikke noe godkjenning hos play.com.

    Da må en vel finne et sted som det faktisk går ann og handle.

  2. #22
    Intermediate gonigogo sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    2,253
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av CavaleraRules
    Hvor står dette nå, at de kun kan levere til England hvis du velger GBP?
    Jeg husker at jeg før har måttet velge EUR, men har i det siste kjøpt masse i GBP igjen. Det lønner seg en del. Virker som de har åpnet for det igjen..
    Ja man kan vel handle i GBP nå, men da svaret mitt ble skrevet for 1 år siden kunne man ikke det.

  3. #23
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har også samme problemet som "harman/kardon".
    Får bare "Your account has been declined", uansett pokker hva jeg gjør.
    Har et VISA-kort som fungerer på alle andre sider, men ikke hos Play.com.
    Har prøvd å forandre alt fra "From date" til "Telephone number" - til ingen nytte.
    Sendte de en mail for en uke siden (til: support@play.com), uten å få noe svar.

    Noen som vet hva problemet kan være? Best måte å kontakte de?
    Synes jeg så et internasjonalt tlf.nr. en gang, men finner det ikke nå - ikke akkurat support-vennlige disse play.com-sidene, imho.

  4. #24
    Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Mere om Play.

    Man kan ikke slette en brukerkonto, ei heller fjerne et kredittkort. Man må kontakte Play for dette - noe jeg gjorde for å sjekke servicenivået.
    Her er svaret:

    Thank you for your email.

    We are very sorry to hear that you have requested for your account to
    be closed. We would very much like to discuss this further with you
    and rectify any problems you may have experienced.

    In addition your account cannot be closed without speaking with you
    directly.

    If you have any further queries please consult the FAQ section of our
    Help pages. Alternatively you can contact our Customer Support Team on
    0845 800 1020 (UK only) or +44 (0)1534 877 595 (outside UK). Our
    opening hours are 9am - 8pm Monday to Friday and 9am - 5pm Saturday
    and Sunday.

    Please accept our sincere apologies for any inconvenience this may
    have caused you and thank you for your patience and valued custom.

    Kind Regards,
    Play


    Javel, så jeg må ringe til UK for å få slettet en egen brukerkonto eller kredittkortet.
    Hva om kortet blir stjålet og jeg vil slette det fra profilen......
    Dette er ikke godt nok, Play!

  5. #25
    Intermediate gonigogo sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    2,253
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Dårlig at man ikke kan slette kontoen på noen måte utenom å ringe til play... forferdelig tungvindt.
    Men det går kanskje å ta en edit av kortet og legge inn feil sikkerhetskode feks, hvis man ikke vil bruke kontoen mere.

  6. #26
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    support@play.com fungerer

  7. #27
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

    Your account has been declined

    Denne meldingen (Your account has been declined) fikk jeg også da jeg prøvde å bestille fra Play. Sist jeg bestilte derfra var i slutten av november og da gikk alt smertefritt. Nå på nyåret virker det som mange som sliter med akuratt dette. Jeg har også prøvd å skifte all personlig info, men til ingen nytte. Lurer på hva som er galt?

  8. #28
    Intermediate mg_martin sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    1,333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    skal returnere en film til play. Har fått sånn retur mail osv, men jeg skjønner ikke helt hvordan jeg skal returnere den..

    "We request that you return the item to us in secure packaging using
    recorded delivery. If you are mailing from outside of the UK please use
    an equivalent insured service."

    Hva i alle dager er "recorded delivery" ? :S:S:S

  9. #29
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    121
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Rekomandert brev, med andre ord at de må signere for å motta pakken din.
    Sendte for 3 uker siden Hancock Blu-ray i retur da jeg fikk 2 bonusdisker isteden for en

    Sendte med vanlig luftpost kosta 40kr(rekomandert koster 110kr!!!! Mer enn filmen), ikke hørt et pip, samme skjedde en annen gang. Lurer nesten på om postmennene eller de ansatte hos play bare tar alt som man ikke kan bevise at er levert :evil:

    Noen her som har opplevd en suksessfull retur?

  10. #30
    Intermediate mg_martin sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    1,333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    står at play skal betale for retur.. har man kvittering hjelper sikkert det en del..

  11. #31
    Intermediate Lil-H sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,388
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hatt en sak pågående med play de 3 siste månedene.
    Sende en t-skjorte tilbake og betalte i underkant av 300 for en carry on cash-pakke. Dette skulle blitt refundert til min konto, men har ennå ikke sett noe!
    Typisk play at de ikke svarer på mail, og heller ikke telefon.

    Har dermed tapt 400kr (£10 for t-skjorta), og den eneste måten å få pengene mine tilbake, slik jeg ser det, er å si at de nesten pakkene jeg bestilte aldri kom frem, og krever derfor refund til konto.

    Ekstremt skittent, men de bygger opp til det med så elendig kundeservice.

  12. #32
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    121
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av mg_martin
    står at play skal betale for retur.. har man kvittering hjelper sikkert det en del..
    Det tilsvarende det koster å sende fra UK. Ikke mye altså er fortsatt interessert i om noen har fått gjort en retur uten problemer?

  13. #33
    Intermediate mg_martin sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    1,333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Angrer jo nå på at jeg ikke bare sa at jeg aldri fikk den..

  14. #34
    Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Er litt skaptisk til play.com nå ja. Det er komplett umulig å finne en epostadresse til de på hjemmesiden og nå er de i ferd med å dobbeltsende en film som jeg har mottatt for lenge siden uten at jeg får gjort noe med de. Og det at det ikke går an å slette hverken konto eller kredittkortinfo er litt skremmende. Noen som vet om en epostadresse som det går an å få svar på?

  15. #35
    Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har kontakta playusa.com og forklart problemet med å få tak i play.com. De har epostadresser info@playusa.com og support@playusa.com.

  16. #36
    Newcomer runnis sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg fikk en epost fra info@play.com om at de hadde sendt ut to eksemplarer av en bluray jeg bestilte, og noen dager senere kom begge i postkassa (med en dags mellomrom).

    Fikk forespørsel om å sende den tilbake til en "freepost"-adresse i Jersey, men må betale ca 40,- for å returnere den.. Prøvde forgjeves å kontakte play for evt. å få en reduksjon på neste bestilling, men den nevnte e-postadressa var "unattended"..

  17. #37
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

    Feilordre hos Play.com

    Hei!

    Jeg bestilte Las Vegas sesong 4 og 5 i julegave til en kompis. Etter at jeg hadde fått ordrebekreftelsen, så fikk jeg plutselig opp at kortet mitt ble avslått og at jeg måtte prøve på nytt. Jeg la inn en ny ordre på samme produkter, også ser jeg på nettbanken min at de har trukket meg 2 ganger. Å når jeg går inn på "my account" på play.com står det at jeg har bestilt 2 av hver sesong. Jeg har skrevet mail til den playusa adressen og forklart at jeg bare skulle ha en av hver sesong og at jeg gjerne vil ha pengene tilbake(pengene tilbake på de 2 ordrene som var doblet).

    Ser det mørkt ut?
    Noen andre som har erfaringer med dette?

  18. #38
    Intermediate cdrom sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    891
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har handlet x-hundre ganger på play. Alltid betalt i GBP.

    Men min siste ordre går ikke gjennom.
    Får ikke godkjent betalingen, som flere andre skriver.

  19. #39
    Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Handlet på Play tidligere i dag, gikk greit.
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

  20. #40
    Intermediate zeezar sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    2,442
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av kiwitrond
    Henvendelse på denne adressa fungerer, ja. Kan bekrefte at jeg fikk svar på mail som ble sendt i går.

    "We are sorry to hear that you have not yet received your order. A
    replacement has been ordered and will be dispatched as soon as possible."
    Så spørs det hva "a replacement" betyr, en helt annen CD, kanskje? Har ved tre (av 1200) tilfeller fått en helt annen CD enn den bestilte.

Side 2 av 3 FørsteFørste 1 2 3 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •