FELLESKJØP: 5 stk XTZ 8.16 8" subwoofer

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 4 1 2 3 4 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 69
    Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)

FELLESKJØP: 5 stk XTZ 8.16 8" subwoofer

Vi har registrert at AVforums mer tilfeldige felleskjøp har gått over all forventning den siste tiden. Vi er snart 20.000 svært kjøpesterke medlemmer her inne, og det skulle derfor bare mangle at vi sammen skal kunne presse priser på de mest spennende AV-produktene. Vi har luftet dette for noen av våre samarbeidspartnere og kommet frem til noen svært hyggelige varer til en del felleskjøp i tiden fremover.

Det som er viktig å understreke er at AVforum KUN er formidler av denne tjenesten, vi har INGEN produktansvar, det være seg f.eks. garanti/reklamasjon/support-ansvar. Brukeren forholder seg ene og alene til den forhandler vi velger for det konkrete felleskjøpet.

AVforum tar en liten avgift for å gjennomføre disse felleskjøpene av forhandleren som leverer varene. Denne avgiften skal primært dekke direkte kostnader forbundet til tidsforbruk og håndtering samt kostnader til forbedring av systemet for felleskjøp.

Videre er felleskjøpet 100% bindende i det en har meldt seg på. En forplikter med andre ord å gjennomføre kjøpet i det en har meldt seg på. Vi lar påmeldingsfasen gå maksimalt en uke om gangen eller frem til vi har tilstrekkelig antall påmeldte. Får vi ikke tilstrekkelig antall påmeldte innen en uke starter vi på nytt, enten med samme eller et nytt produkt. Din påmelding vil i tilfeller der vi ikke har fått inn tilstrekkelig antall påmeldte bli kansellert, og du må melde deg på på nytt ved neste runde.

Vi vil bruke erfaringen vi får på disse første felleskjøpene til å utarbeide et bedre rammeverk for denne type transaksjoner, så her gjelder det å være konstruktive og komme med innspill til forbedringer hele tiden - det vil vi garantert ha behov for!

PRODUKTET:

Dette felleskjøpet gjelder subwooferen XTZ W8.16, en virkelig flott subb til prisen!

Type: subwoofer
    Farge: pianosort finish
    Effekt forsterker: 100W@4Ohm
    Element: 8"
    Veil. pris: 1.790.-

Antall tilgjengelig er 5 stk.

PRIS ER KR. 1.250.- LEVERT PÅ ALNABRU OSLO.

Det vil også være mulig å avtale levering hjem, dette vil ligge på kr. 300.- og må betales på forhånd (klok av skade... )

Subwooferne ligger på lager klar til avhenting.

Link til produktet på AVnytt: http://avforum.no/avnytt/showproduct.php/product/1194.

Da er det bare å melde seg på, noe som gjøres rett i tråden her. Førstemann til mølla gjelder, og påmeldte i tråden har prioritet etter når de la inn påmeldingen, men får vi ikke omgående innbetaling mister en plassen, da disse må ut fra lageret (feilsending fra forrige runde) ASAP.

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Ingen?

Expert Scrooge sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    6,002
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Kanskje fordi den er litt for "snill", mtp frekvensomfang / effekt?
    Men prisen er jo svært så snill den også!
    Men i disse julepresangtider.......:?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    268
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jepp, for min del blir 8" sub hakket for smått.
    10" eller 12" derimot er interessant.

-J

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Ja, vart stille rundt disse... Kunne blitt en feit PC-subb da!

Expert Scrooge sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    6,002
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det, er jo sant!
    Hadde jeg ikke allerede hatt et Klipsch 4-1 oppsett her, så hadde jeg nok vurdert det. ;-)

Newcomer Temple sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    51
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

2*xtz 99 W8.16

Hei, jeg lurer på å kjøpe 2 stk. av disse. Ble litt usikker på prisen, i tråden her står det 1250, men under annonsen sto det 1150,- ??
    Ved kjøp av 2 skal jeg registrere meg på skjemaet 2 ganger eller er det nok å nevne det under denne tråden???
    Riktig god jul..
    Mvh Øystein

Intermediate Beemer sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    693
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    synd det ikke er 12" 8" er jo litt for lite trøkk i

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Det er 1150.- som gjelder nå, og skal du ha 2 stk må du pr. dato legge inn to identiske bestillinger. Gi gjerne beskjed i bestilling nr. 2 at du faktisk ønsker begge bestillingene. Pga noe trøbbel med påmeldingssystemet er det deaktivert, du får følge med, så dukker det snart opp igjen.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    248
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jacjan
    Jepp, for min del blir 8" sub hakket for smått.
    10" eller 12" derimot er interessant.

-J
    Sitat Opprinnelig postet av Beemer
    synd det ikke er 12" 8" er jo litt for lite trøkk i

Støtter 12" forslaget! Er på vei å kjøpe en om ikke alt for lenge, så ett tilbud hadde gjort seg:-D

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Nå er påmeldingsboksen oppe igjen, Temple (venstre på AVstart), så da er det bare å melde seg på (2 ganger hvis du ønsker 2 stk). 12" hadde helt klart vært morsomt å prøve om ikke alt for lenge, ja...

Newcomer Temple sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    51
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er bestillingen gjort, håper det er flere som benytter seg av tilbudet. Tror disse subbene kan gi litt ekstra punch koblet til -bak eller -senter pre. out evt. brukes til PC. Blir spennende. På sikt blir det nok innkjøp av subens storbrødre med 10" eller 12". :-D

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Får en feilmelding når en prøver å melde seg på ...

Not Found

The requested URL /avtorget/forum/pwb_paamelding.php was not found on this server.

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Ja, der er det noe feil, ja... Funker hvis du melder deg på fra AVstart... Deaktiverer de boksene inntil videre.

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser ut som en morsom liten sak, men har den noe å komme med i anlegget? Personlig har jeg ikke sub for tida, går i 2 x 6,5" i hver fronthøyttaler (Cobalt 816S). Sliter litt med plassen, så større enn 10" har jeg ikke rom for uansett. Stopper der, før jeg går altfor mye OT. Noen som har en link til en test av denne?

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har ikke sett noen test av denne enda, men jeg vil tro man får det man betaler for, og litt til. Ihvertfall om denne saken holder samme kvalitet som storebror med 12".

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    609
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Må bare si at jeg har dennne selv, og bruker den sammen med forholdsvis billige høytalere og reciever. Den tredobler verdien og gleden av anlegget mitt!! Det er en fryd å se film, og det gav god hjelp til musikk.

Har du ikke anlegg til 50 000+ så vil du være meget fornøyd med denne. Det er selvfølgelig bedre med en sub til 5000 fra SVS, men til vel en tusenlapp får du utrolig mye for pengene.

Beste kjøpet jeg har gjort på lange tider og når jeg skal skifte den til en større modell, er den solgt på en dag til de som har hørt den hos meg, som ikke har SVS.

Value = 12 av 10 poeng

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tenker jeg prøver en da, men bare lurer på et par ting først:

Påmelding er 100% bindende, og du forplikter deg etter påmelding å innbetale avtalt beløp til oppgitt kontonummer innen 24 timer ETTER du får beskjed om å foreta innbetalingen. Vi ber KUN om innbetaling hvis det foreligger tilstrekkelig antall påmeldte (innen påmeldingsfristen), noe som betyr at du MÅ ha pengene klar på konto for omgående overføring når du melder deg på. Du skal altså IKKE betale inn beløpet ved påmelding, men vente til du får beskjed av PowerBuy om å betale inn pengene.
    Hvordan får man oppgitt dette kontonummeret? Epost eller somlepost? Kort frist, så om det er sistenevnte, og man da skulle være bortreist eller glemmer å hente posten blir det jo fort litt problematisk.

Og; Alnabru er stort, er det mulig å få en mer spesifikk adresse? For min del, som ikke har bil, er det greit å kunne planlegge litt hvordan jeg skal komme meg dit. Buss går for det meste fint, men å bære 16 kg en kilometer eller så blir fort slitsomt.

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Du skal ha fått mail med nødvendig info fra powerbuy@avforum.no, sjekk om ev. denne mailen kan ha gått i spamfilteret eller noe... Så snart du har betalt for varen får du info med adresse osv.

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    ...og til fristen kan den ikke være noe lengere, så en kan altså ikke melde seg på PowerBuy hvis en skal reise bort i løpet av påmeldingsperioden (aldri mer enn 10 dager)...

Side 1 av 4 1 2 3 4 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •