Hvilke produkter til felleskjøp!? - Side 7

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 7 av 11 FørsteFørste ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 SisteSiste
Viser resultater 121 til 140 av 205
    Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av vertigo
    Så forresten en link til den Danske siden som hadde noen felleskjøp. De hadde ordnet det slik at pris var fremforhandlet, og man kunne legge inn ordre direkte hos leverandør med god pris og fortløpende bestilling og levering. Det hadde jo vært en behagelig måte for alle involverte å gjøre dette på.

Det kunne jo gjøres slik som når vi bestiller DVD fra utlandet, at man taster "bonus koder" eller rett og slett sender en mail til nettbutikken og viser til fremforhandlet tilbud.

Jeg for min del er gjerne med på Oppo spiller.

En pakke med lydtrykksmåler og kalibrerings dvd mener jeg er midt i blinken for avforum. Dette er ting som mannen i gate ikke vet noenting om før man forviller seg inn på dette forumet, og etter kort tid er man meget moden for innkjøp av dette.

Dette kan vel sammenlignes med å kjøre rundt med en bil som man hur luft i dekkene på , men ikke vet hvor mye det er i noen av dekkene. Helt ok til man finner ut av at man har alt for lite luft, og en liten justering så er alt så mye bedre. Man får da en merkbar forbedring med liten innsats.
    Ja, det fungerer det gitt at vi kun skal forhandle oss frem til "medlems-rabatter". Jeg mener at dette tilbudet vil ha langt mer for seg hvis vi faktisk kan slå i bordet og BESTILLE de antallene vi samler inn ordrer på. Da får vi større rabatter og blir tatt mer seriøst i markedet. Det gir også forhandleren anledning til å kun selge mindre partier til spesialpris, som ofte er ønskelig for å få en innovativ gruppe kjøpere (oss) til å teste og benytte produktene tidlig.

På de fleste av produktene vi kommer til å ha fokus på, AV-utstyr i diverse prisklasser, men generelt av høy kvalitet, er antall bestilte varer et helt vesentlig moment i forhold til å kunne gi de nødvendige pristilbud.

Det er fullt mulig vi allikevel kan gjøre noe dealer av den typen du viser til der, men vi har nok langt større tro på et system som garanterer antallene til forhandler, for da klarer de jo nesten ikke å si nei...

Uansett må vi sette dette i et fungerende system, og nettopp det jobber vi med å tenke ut en plan rundt om dagen...

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    49
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Helios x3000

Lygren: Mulig du misfortstod, men jeg har pr i dag ikke noe erfaring med dette produktet. Det ligger en tråd her på forumet som har en del info om dette. Virker veldig positivt det jeg har hørt.

Se tråd: http://avforum.no/forum/av-prosessor...ia-player.html

Når det gjelder pris, så er det mulig å få denne spilleren fra neodigits.com ferdig levert på døren i norge til under 3000 kr.

Har liten erfaring med hva det evnt er å spare ved å kjøpe 10 + fra inline, men når komplett selger den til 3995 kr, skal det vel litt til å få dette produktet noe særlig billigere. Fordelen kan jo være de som vegrer seg for å kjøpe det fra utlandet.

Tror nok jeg satser på å bestille dette fra neodigits.com, da blir jeg jo en erfaring rikere på hvordan det fungerer. Men jeg deler gjerne mine erfaringer med produktet da jeg får satt det opp å fungerer hos meg.

---------------------------------------------------------------------

Hva med å sette opp en liten rutine på hva som skal til for å anbefale produkter til felleskjøp. Vet dere jobber med det nå for tiden, så skal ikke mase for mye, men det virker som om det er en del produkter som bare blir slengt ut her i denne tråden som det er flere som ønsker, men ingen som tar ansvar for å følge opp. Liker veldig godt ideen bak dette og det bør være mulig å få folk interessert i dette. Hvis det er noe avforum ønsker å satse på videre.

Her kommer et lite forslag:

Legg opp en avstemmingsmulighet (et eller annet sted på avforum, helst under felleskjøp), der det er mulighet for medlemmer å avlegge en stemme på produktet som kan være interessant for vedkommende. La den ligge ute en stund, så ser du fort hvor mange som er interessert i å være med på det bestemte produktet. (dette kan jo selvfølgelig ikke være bindende påmelding). Når dere vet sånn ca antall, kan dere sjekke priser med forhandlere. Og så legge ut igjen info om pris og levering og evnt info om bindende påmelding. De produktene som ikke oppnår nok stemmer eller det ikke er mulig å få god pris på er bare å forkaste. Nå vet jeg at det vil kreve en del jobb fra deres side og administrere disse felleskjøpene, så dette er langt i fra noe krav, kun et ærlig forslag. Og selvfølgelig ikke nødvendigvis det beste forslaget.

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvorfor ikke gå for X5000 med en gang?

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Hei igjen, Vindheia. Takker for innspill. Det er noe i den duren vi tenker oss rundt registrering av interesse, ja...

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    609
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lygren
    Jeg mener at dette tilbudet vil ha langt mer for seg hvis vi faktisk kan slå i bordet og BESTILLE de antallene vi samler inn ordrer på. Da får vi større rabatter og blir tatt mer seriøst i markedet. Det gir også forhandleren anledning til å kun selge mindre partier til spesialpris, som ofte er ønskelig for å få en innovativ gruppe kjøpere (oss) til å teste og benytte produktene tidlig.
    Du har nok rett, tenkte ikke på det. Men så bra at du gjorde det. Venter i spenning på det som kommer. Synes dere gjør en kjempe jobb og at dette er et flott initiativ.

Intermediate cowboy bebop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    1,427
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei,

jeg har fått mail fra Mach5audio, de sier at vi kan få hvert element til ca 360kroner. Han har opplyst alle valutaer i kanadiske dollar tror jeg, men det passer ikke til standarden for valutaomregning. Uansett, her er det han skrev:

Hi Erlend, I can sell you the MJ-18's for CA 64.18 each in quantity. Here are the quotes from my shipper. Please note that these quotes are to port in Oslo; If one of you lives near Oslo, you can save a lot of money by
    picking them up.

Arrival terminal: Oslo, Norway Commodity: loud
    speakers 10 pcs total wgt 135kgs total
    cbm 0.79;Oceanfreight; CA 510.00

15 pcs total wgt 203kgs total cbm 1.18;Oceanfreight; CA 557.00

20 pcs total wgt 270kgs total cbm 1.58;Oceanfreight; CA 660.00 Insurance - CA 41.00 flat Rate

Rates are subject to change with or without notice.
    time but are subject to fluctuation.
    Rates exclude terminal, handling, delivery and customs clearance at
    destination.

Please let me know
    what you would like to do.

Best regards, Mark
    Om noen vil ta kontakt med dem (lygren?), så kan dere bare referere til denne mailen, så skulle det gå fint å ta ting derfra.

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har dere tørket ut når det gjelder ønsker til felleskjøp. Hva er "hot" nå?

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vet mange kunne ønsket seg Radioshack DB måleren på PB. Er dette fortsatt ønskelig?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    293
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking Bolig-felleskjøp

Felleskjøp hos eiendomsmeglere hadde gjort seg! 40-50% rabatt på eneboliger med kjeller for innredning til skikkelig hjemmekino hadde vært no'...
    sry. Kunne ikke dy meg.

Intermediate Hanspf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,722
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det noe å hente på felleskjøp sv svs mon tro, eller andre gode subber. Så dere hadde ett på en nå for litt siden, men er om stunder klar for litt kraftigere saker.

Newcomer mskjold sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    272
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    XTZ 99 W12 hadde vært ønskelig på et felleskjøp. Den mindre modellen var jo populær, så om vi hadde fått en god pris på denne, så hadde det nok gått en del.

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    DVE + radioshack er da aktivert til 785.-, så da er det bare å melde seg på!

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    198
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ---sykkeltur inn i tråden---

hvor vil jeg finne en link til denne påmeldingen osv?

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Svs Pb10-nsd

Det har vært skrevet så mye om denne subben at jeg foreslår SVS PB10-NSD. Blir ikke altfor kostbar, og burde kunne trekke 10 personer blant alle medlemmene.
    Jeg er én!

Intermediate shakudu sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,593
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    På hovedsiden... venstresiden av skjermen.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva med en ny Powerbuy av XTZ Class A?

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Pære til BenQ PE7800/8700 hadde vært noe!

Newcomer Lapavoni sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    276
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Epson TW1000 og Mitsubishi HC5000.

Intermediate shakudu sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,593
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tahustvedt
    Pære til BenQ PE7800/8700 hadde vært noe!
    Mens vi er i det egoistiske hjørnet
    Focal SW800v, SR800v og CC800v :twisted:

Active Nitro sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    494
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Ps3

Er tidlig ute men burde det ikke vært mulig og få til et felleskjøp på ps3 når tiden er inne.

Side 7 av 11 FørsteFørste ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •