Felleskjøp: Pioneer 50" 507XD - BEGRENSET ANTALL! - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0

Vis meningsmålingsresultat:

Velgere
0. Du kan ikke stemme i denne meningsmålingen
  • 0 0%
Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4
Viser resultater 61 til 70 av 70
    Newcomer Dr.GoNzO sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Kommer denne tven til å synke i pris i nærmeste framtid??? den 50 tommern! å går det an å få en nedbetalings ordning når man er med på sånn felles kjøp??? eller er det cash kontant???

Newcomer colgol sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    276
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prisen som ble tilbudt her var meget lav, og det er nok usannsynlig at denne Tv'en vil gå til noe lavere pris. Når det gjelder nedbetalingsmuligheter, så hadde det nok vært mulig å ordne dette, men siden det ikke var på langt nær nok ppåmeldte denne gangen så er vel tilbudet foreløpig over. Normalpris på denne Tv'en i butikker er på 32.000,- så det var et kjempetilbud.

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Ja, vi har nok så smått sett litt over til hva danskene har fått til på felleskjøpsfronten, ganske utrolig... Vi jobber som rakkern med dette om dagen, dere får vente i spenning.

Når det gjelder pris på 507en til 29k var den en grisepris, og det er sannsynligvis dårlig markedsføring av dette tilbudet, ikke TVen i seg selv, som er skyld i problemene.

Når det gjelder avbetaling og felleskjøp er ikke det noe vi kommer til å tilby med det helt første, men utvilsomt en betalingsløsning vi skal forsøke å implementere etter hvert. Problemer pr. dato er at det tar for lang tid å kjøre søknad og signatur, men det finner vi kanskje en løsning på i fremtiden.

Newcomer afoldal sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lygren
    Ja, vi har nok så smått sett litt over til hva danskene har fått til på felleskjøpsfronten, ganske utrolig... Vi jobber som rakkern med dette om dagen, dere får vente i spenning.
    Ikke vent så lenge at "alle" alllerede har kjøpt 507 på egenhånd...
    Er meget utolmodig selv, og sikkert flere med meg. Jeg kjøper den første 507xa jeg får til under 30k, inkl. frakt og stativ.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    34
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lygren

Når det gjelder pris på 507en til 29k var den en grisepris, og det er sannsynligvis dårlig markedsføring av dette tilbudet, ikke TVen i seg selv, som er skyld i problemene.

Når det gjelder avbetaling og felleskjøp er ikke det noe vi kommer til å tilby med det helt første, men utvilsomt en betalingsløsning vi skal forsøke å implementere etter hvert. Problemer pr. dato er at det tar for lang tid å kjøre søknad og signatur, men det finner vi kanskje en løsning på i fremtiden.

Kansje eg er på feil plass,men hvor ble det av felleskjøpet for VSX-AX4AS-S som det var snakk om???

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Vi ser på muligheten for en rekke produkter fremover, bl.a. AX4AS-S, så det er bare å vente i spenning...

Newcomer afoldal sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva med å prøve et nytt felleskjøp på 507XA?

Med en god pris og bedre annonsering enn sist overfor medlemmene her så må det da være mulig å samle en del interesserte kjøpere??
    Dette er jo den mest populære 50 tommeren for tiden!

Active
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    438
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bare en liten kommentar ang. kjøp fra Sverige/utlandet som det står om tidligere i tråden.
    Jeg vet jo at mange av dem som selger produkter i norge klager voldsomt over de gode vilkårene kjøperene har i forhold til reklamasjon++

Norge har ekstremt bra vilkår når det gjelder reklamasjon og garanti. Når en kjøper produkter i andre land er det garantien i det landet en kjøper fra som gjelder (i alle fall når en frakter dem over grensa selv, litt usikker om hva som lovmessig skjer når en kjøper fra en butikk i utlandet).

Dette vil for eks. si at dersom en kjøper noe fra USA går en fra 5 års garanti til 1 års garanti.
    Hvordan det er i Sverige vet jeg ikke.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

felleskjøp

Hei,

Slik jeg forstår det har du som bruker full garanti derom du kjøper en Pioneer TV i sverige hos en autorisert Pioneer forhandler (De skal nemlig tilby international garanti på produktet. Jeg importerer båter og vet at garantien gjelder der. Kan være et problem at selv om du har gyldig garanti så kan det hende at du ikke blir prioritert dersom du har kjøpt varen fra utlandet. Nå er det også noen som kjøper varer i Sverige (ikke fortollet inn i Sverige, eks MVA), får den levert på posthuset Charlottenberg og tar den til Norge for så å ikke betale moms i Norge. Her vet jeg ikke helt om garantien gjelder. Kjøpte selv et Canon kamera i Singapore noen år tilbake (Singapore har nesten ikke moms, 3 % tror jeg det er nå). Fikk prob med denne etter 1 år, leverte den hos canon på Kalbakken og de fikset det uten problemer. Så da gjelder det å finne autoriserte Pioneer leverandører i Sverige og få de til å bekrefte international garanti.

Er interessert i felleskjøp av 507xd / 507xa men bør vel kunne få xa versjonen ned til NOK 27.000, mener å ha sett et netshop fellesbuy til NOK 28.000 for xd modellen ?. Vet ikke om veggfeste var ink da. Har også sett samme TV helt ned i ca NOK 23.000 fra engelske og amerikanske leverandører.

Active HFfredd sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    435
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vell dette er en gammel tråd så dette er nok over.

Men kjøper du en skjerm fra Pioneer sveige må du over grensen for å få den fikset. Pioneer har et MEGET bra service program hvor de kommer hjem til deg hvis du har noen problemer. Men det forutsetter at du har kjøpt skjermen i norge siden det er butikken som fikser servicen.

Andre merker har som du sier skandinavisk garanti, LG f.eks, som gjelder i hele skandinavia.

Lykke til!

Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •