Felleskjøp: Pioneer 50" 507XD - BEGRENSET ANTALL! - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0

Vis meningsmålingsresultat:

Velgere
0. Du kan ikke stemme i denne meningsmålingen
  • 0 0%
Side 2 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4 SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 70
    Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av sosyv
    Er ikke mer enn noen dager siden jeg fikk mail fra technistore.se - da var prisen 33000,- sek - det er 80 spenn mer enn dette tilbudet - hentet i strömstad. Derfor føler jeg vel at man må litt lenger ned i pris før man gjør et "varp". Har hørt at Pioneer har problemer med å dekke etterspørsel for tiden - mulig det er grunnen til at man ikke får bedre pris....

Stig
    Ja, men da glemmer du å regne inn både frakt og tollomkostninger, Stig, som nevnt, epler og epler... Har en anledning til å reise til Sverige og kjøpe TVen direkte (som da forutsetter at den er på lager i første omgang) kan en selvsagt muligens gjøre et tilsvarende eller bedre pris, men denne prisen inkluderer da som nevnt frakt fra Sverige til Oslo samt tollomkostninger, minst 1500 hvis en kjøper på egen hånd.

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Uansett er det ikke min jobb å overbevise dere om at dette er et godt kjøp, her er det markedet som råder. Det er tydelig at vi har truffet litt feil på produkt og pris denne gangen, vi kommer tilbake til et alternativ snarlig, trolig da enten et lavere antall 507XA fra Sverige ev. tilsvarende modell fra f.eks. Lefdal hvis de viser seg å kunne levere til konkurransedyktig pris.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    45
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Godt tiltak, MEN:

1. Veldig høy prisklasse - tror dette er i meste laget for å få til et større felleskjøp.
    2. Rabatt - vi følger ganske godt med her inne, og vet at på f.eks TV faller prisene ganske raskt hvis man har litt tålmodighet. Det betyr at tilbudet må være så godt at man ikke kan regne med å få et bedre tilbud ved å vente 2-3 uker. Kjenner ikke avansene i bransjen, men må jo være lett for en forhandler å regne på hva samlet avanse på f.eks. 10 produkter og et garantert salg blir sammenliknet med alternativ avanse ved å kanskje selge 1-2 produkter med "normal-pris".
    3. Hvordan forholder det seg med garanti/reparasjon ved kjøp fra en svensk leverandør?

Intermediate Rikky sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    2,103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er litt enig med piip. Jeg tror gruppekjøp i hovedsak bør være ett av følgende alternativer:

1. Et populært produkt i en folkelig prisklasse. Her må det ikke nødvendigvis være gibort-pris for å få mange salg.

2. Dyrere produkter slik som f.eks TV-en i denne tråden, men da må det være et godt tilbud hvis man skal få med seg mange kjøpere.

Intermediate robertaas sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    3,118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Felleskjøp er et bra tiltak, men for felleskjøp på Tv vil jeg anbefale:
    -pris på max 20k
    -1080p
    -en modell tilpasset Norge og ikke en hvor man betaler mye for noe man ikke kan bruke her.
    -minst et par tusen under under beste pris i markedet.... felleskjøp kan lett ta tid og prisene kan falle mens man venter.
    -en tilgjengelig kalkyle for pris. "Felleskjøp" blir vanligvis brukt om et kjøp hvor initiativtagerne ikke tar ut en fortjeneste eller får dekket mer enn sine faktiske utgifter.

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Robert: Og hvilken modell tenker du på som oppfyller alle de kriteriene?

Newcomer ViewMaster sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Et felleskjøp på Sony KDL 40W2000 hadde vært spennende å sett resultatet av :-D

Intermediate a|ex sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bombe at robert skulle ha 1080p som kriterium - forøvrig noe jeg ikke mener burde høre hjemme blant kriteriene..

Intermediate robertaas sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    3,118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tiger
    Robert: Og hvilken modell tenker du på som oppfyller alle de kriteriene?
    40W2000 er nevnt.

Intermediate Rikky sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    2,103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    40W2000 tror jeg hadde blitt populært, hvis prisen er riktig selvsagt.

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Garanti/reklamasjon blir som normalt hos Fyndbørsen...

Generelt er jeg nok ikke nødvendigvis enig at høy prisklasse er noe problem, det må bare matches med tilstrekkelig antall interessenter. 10 stk av en populær TV er i utgangspunktet en glimrende sak.

Vi har nå også fått tilbud fra Lefdal på 507XA til rundt 29.000 levert på næremste Lefdal-butikk. Her følger det også med enten originalt bordstativ eller veggfeste, valgbart.

Hvis det er interesse for dette får dere gi beskjed, hvis ikke hopper vi til neste felleskjøp, enten Yamaha RX-V2700, som for øvrig får terning 6 i siste Hjemmekino, eller Pioneer AX2. Hva sier dere?

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    ...vi har for øvrig to påmeldinger, så hvis det er interessant, kan vi her bytte til Lefdal som leverandør, der dere som nevnt får 507XA til 29.000, en svært hyggelig pris på denne TVen. Vi nuller da den nåværende avstemningen og oppdaterer med XA, så får de av dere som er interessert legge stemme ASAP. Denne dealer fordrer også 10 stk.

Intermediate bomholt sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,420
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dæven, dette skulle ha vært med på. Noe som vil kjøpe en 42PV600 til høy pris?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

denne er jeg med på

Sitat Opprinnelig postet av ViewMaster
    Et felleskjøp på Sony KDL 40W2000 hadde vært spennende å sett resultatet av :-D
    'kontakkt meg hvis det blir noe av dette...

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

fellesinnkjøp

40W2000 er jeg med på!
    Ta kontakt hvis det blir noe av dette!

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,786
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lygren
    Vi har nå også fått tilbud fra Lefdal på 507XA til rundt 29.000 levert på næremste Lefdal-butikk. Her følger det også med enten originalt bordstativ eller veggfeste, valgbart.

Hvis det er interesse for dette får dere gi beskjed, hvis ikke hopper vi til neste felleskjøp, enten Yamaha RX-V2700, som for øvrig får terning 6 i siste Hjemmekino, eller Pioneer AX2. Hva sier dere?
    Har du undersøkt hva prisen på disse ville blitt?

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Vi skal se på muligheten for å kjøre 40W2000, men jeg tror den allerede er såpass presset i pris at det blir lite å spare... Dette er uansett også noe det enkelte medlem kan ta tak i, forespør tilbud på 10stk og be forhandleren ta kontakt med admin@avforum.no for videre avtale.

Når det gjelder RX-V2700 og AX2 har jeg ingen eksakt pris utover at det blir hyggelige besparelser hvis vi går ti sammen. Kommer tilbake til det til uka.

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    RX-V2700 eller Pioneer AX2S, er særedeles interessant. Bra tiltak, lygren. Og at flere kan ta initiativ til dette er også positivt. På tide å samordne kjøpekraften på forumet.

Intermediate a|ex sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lygren
    Dette er et meget bra tilbud. Jeg fikk presset min 507XA ned i 31 000,- på lefdal med en gang den kom, og ifølge en jeg pratet med hos pioneer var det kostprisen på skjermene inn til butikk på den tiden.

Nesten så jeg må vurdere en til her nå

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Da lar vi denne avstemningen gå til ut den 1.12, så hvis noen ønsker sikre seg en av markedets utvilsomt beste TVer før jul er tiden inne for å foreta en avgjørelse nå!

Så langt har vi en påmeldt, samt to fra forrige runde, så det er mulig de også er med nå... Vi mangler da 7-9 personer før dette blir noe av!

Side 2 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •