Hvor kjøper dere HD-DVD'er? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5 SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 95
    Active oba sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Sandnes
    Poster
    379
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Fritz Nilsen
    Nyt en sonefri HD DVD verden så lenge det varer! Jeg antar at selv om spillerne blir sonekodet i fremtiden, vil de filmene som utgis i dag ikke ha soneinnkoding på selve discen, og derfor alltid kunne spilles.
    Det er et bra poeng! Selv om spillerne nå er sonefrie vil den neste spilleren du kjøper sannsynligvis ikke være det. Men filmene du kjøper nå vil forbli sonefrie!

Newcomer Haavard74 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    240
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som veit om en butikk i Trondheim som forhandler HD DVD? jeg har vært på elkjøp å kjøpt meg Toshiba HD-E1, men logisk nok har ingen av elkjøpbutikkene i trondheim HD DVD'er inne på lager!! skulle helst hatt en HD DVD NÅ!!!

gleder meg til å teste

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    150
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her er det to norske web butikker som har masse HD DVD'er
    dvdstrax
    og PlayX

Prisene er ikke så ille heller.

Intermediate eddie sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var på lefdal i sarpsborg for og kjøpe meg king kong,men den ufattelige prisen på 300 spenn gjorde at jeg la filmen tilbake i hylla,bare helt latterlig

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    721
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    The Laser's Edge

her har de endel.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Billig hd dvd

Jeg vil anbefale dvdmagnet på ebay. Litt stress å finne frem til den. Men søk på f.eks AEON FLUX New HD-DVD High Definition DVD Sealed. Da vil butikken komme opp nederst. Billigste jeg har funnet på nettet hittil. Den sender til Norge for 5.99 $ og laveste pris på hd dvd er nede i 16-17$. har kjøpt ett par filmer til ca 145 kr. Det eneste negative er at det tar litt tid å få filmene, men har man tid så er det veldig billig. :-D

Intermediate audunth sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,410
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Deep Discount er billig og bra. Har bestilt alle mine HD-DVD'er derfra hittil. Pris fra ca 170 og oppover inkl. porto (v/bestilling av én og én film for å komme under 200 og unngå moms), leveringstid ca 8-9 dager.

Active ToCa sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Sted
    Her
    Poster
    489
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det noen som har erfaring med DVDZone.com? Ser at de er med i amazon.com. Men de er jo latterlig lave i pris på enkelte produkter som f.eks. V for Vendetta til under 100-lappen. Mange titler til til under $20 og og HD DVD/DVD Combo titler til $24-25 (ca 150 spenn). Har lyst til å prøve de ut selv, men det var det med å ta det første skrittet da. Selvom de er i samarbeid med Amazon, så er jo ikke det noen garanti for at de har rent Florida-mel i posen?

ToCa

Intermediate Mori sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2,713
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ToCa
    Er det noen som har erfaring med DVDZone.com? Ser at de er med i amazon.com. Men de er jo latterlig lave i pris på enkelte produkter som f.eks. V for Vendetta til under 100-lappen. Mange titler til til under $20 og og HD DVD/DVD Combo titler til $24-25 (ca 150 spenn). Har lyst til å prøve de ut selv, men det var det med å ta det første skrittet da. Selvom de er i samarbeid med Amazon, så er jo ikke det noen garanti for at de har rent Florida-mel i posen?

ToCa
    Da har jeg bestillt Troy HD-DVD herfra. Betaling og slikt går gjennom amazon.com , så har du accont der så bruker du den. Filmen kostet 20 dollah, og så kom det ca 10 dollah i shipping cost. Eneste var at det stod 3-6 ukers levering, tar det så lebge så bruker jeg nok en annen leverandør ved neste annledning.

Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2,713
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Fritz Nilsen
    eBay. Etter min erfaring sparer du ikke noe på å kjøpe brukt på eBay. Med frakt og andre ivrige medauksjonister kunne jeg like gjerne kjøpt dem nye.
    De finner jo mer enn brukt på ebay. Jeg har som "kannoe" handlet aeon flux på ebay. 147,- inklsiv frakt. (helt ny)

Active ToCa sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Sted
    Her
    Poster
    489
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mori
    Da har jeg bestillt Troy HD-DVD herfra. Betaling og slikt går gjennom amazon.com , så har du accont der så bruker du den. Filmen kostet 20 dollah, og så kom det ca 10 dollah i shipping cost. Eneste var at det stod 3-6 ukers levering, tar det så lebge så bruker jeg nok en annen leverandør ved neste annledning.
    Da testet jeg ut DVDZone.com også. Kjøpte The Departed til under 200 spenn. I følge Amazon skulle det ta 9 til 22 bisnissdager før jeg fikk den. Lurer på om jeg håper på 9 dager?

ToCa

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Fikk min andre hd dvd fra dvdmagnet

Fikk min andre hd dvd fra dvdmagnet. Glemte å nevne at alle hd dvd'ene er nye. 145 kr inkl frakt for V for vendetta syntes jeg er bra. Har bestilt terminator 3 også for 144 kr inkl frakt! Totalt har de 74 titler! anbefales

Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2,713
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da testet jeg ut DVDZone.com også. Kjøpte The Departed til under 200 spenn. I følge Amazon skulle det ta 9 til 22 bisnissdager før jeg fikk den. Lurer på om jeg håper på 9 dager?

ToCa
    hmmm, merkelig at jeg fikk oppgitt 4-6 uker... jaja, håper 9-22 er mer rett ;-)

Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2,713
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kannoe
    Fikk min andre hd dvd fra dvdmagnet. Glemte å nevne at alle hd dvd'ene er nye. 145 kr inkl frakt for V for vendetta syntes jeg er bra. Har bestilt terminator 3 også for 144 kr inkl frakt! Totalt har de 74 titler! anbefales
    hvor lang tid pleier det å ta ?

Active ToCa sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Sted
    Her
    Poster
    489
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

ToCa
    Men det viste seg å ikke stemme. Fikk en fin amazon.com e-post i dag som fortalte meg at den estimerte leveringstiden måtte oppjusteres til 21-40 dager. Det var jo genialt. Og selvom det i e-posten fra Amazon står at jeg kan velge å kanselere ordren, så får jeg ikke lov til det, inne på Amazon, siden ordren står som shipping soon. :-(

Toca

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

svar til Mori

Den siste filmen jeg bestilte (V for vendetta) bestilte jeg 26 jan og mottok den 12 februar. Så det tar litt tid, men syntes det er verdt det for så lav pris!

Active oba sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Sandnes
    Poster
    379
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men det viste seg å ikke stemme. Fikk en fin amazon.com e-post i dag som fortalte meg at den estimerte leveringstiden måtte oppjusteres til 21-40 dager. Det var jo genialt. Og selvom det i e-posten fra Amazon står at jeg kan velge å kanselere ordren, så får jeg ikke lov til det, inne på Amazon, siden ordren står som shipping soon. :-(

Toca
    Jeg fikk mail fra amazon.com at min kopi av The Departed ble sendt den 13. Februar med "estimated arrival date: 01-March-2007".

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    123
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av oba
    Jeg fikk mail fra amazon.com at min kopi av The Departed ble sendt den 13. Februar med "estimated arrival date: 01-March-2007".
    Min ble sendt samme dag, men jeg har fått estimated arrival date: 28-February-2007

Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2,713
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mori
    Hyggelig overraskelse ! Troy kom i dag ! Tok bare 9 dager fra jeg la inn bestilling til pakken lå i posten. Nå blir det mer fra dvd zone :-D

Expert Hellnoob sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,851
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kannoe
    Jeg vil anbefale dvdmagnet på ebay. Litt stress å finne frem til den. Men søk på f.eks AEON FLUX New HD-DVD High Definition DVD Sealed. Da vil butikken komme opp nederst. Billigste jeg har funnet på nettet hittil. Den sender til Norge for 5.99 $ og laveste pris på hd dvd er nede i 16-17$. har kjøpt ett par filmer til ca 145 kr. Det eneste negative er at det tar litt tid å få filmene, men har man tid så er det veldig billig. :-D
    Ikke stress: eBay Store - Dvdmagnet: Other Dvds, Drama Dvds, Kids Dvds

Klikk på HD-DVD i menyen til venstre, og du kommer inn til utvalget deres.

Side 2 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •