Felleskjøp: Ambra-Child of the Universe. Avsluttet - Side 19

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 19 av 32 FørsteFørste ... 9 15 16 17 18 19 20 21 22 23 29 ... SisteSiste
Viser resultater 361 til 380 av 633
    Newcomer torgeir sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    156
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av HåkonN
    Bankkontoen får du ingen svar fra. Den er faktisk veldig grei sånn sett. Og skulle den bli tom og vise Game Over på betalingsterminalen, så er det bare å krype til korset (samboer/kjæreste) eller leve på grovt brød og vann! Så enkelt er det....

Som Roko sier, noen ting MÅ man bare ha... :twisted:
    Jeg sa lytte, trenger ikke bry deg om hva den sier alle ganger
    Har selv vært i situasjonen der jeg bare måtte ha, og har kjøpt der og da. Selv om både sjefen og lommeboka hadde sine innvendelser i ettertid
    Men det var verdt det

Intermediate G|zO sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,799
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som har peiling på hvor det kan gå an å få fatt på denne DVD´en og CD´en uten å stable seg igjenom tysk som jeg overhode ikke kan?

Intermediate Cervin sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    673
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var jo felleskjøp i denne tråden, men som di sier tidligere i tråden tror jeg kun den selges i tyskland, protugal og italia? Tror i alleflal det var sånn, men kommer nok noen for slag når forlk har fått lyttet tilstrekkelig på sine. Men da er di jo brukt.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av G|zO
    Noen som har peiling på hvor det kan gå an å få fatt på denne DVD´en og CD´en uten å stable seg igjenom tysk som jeg overhode ikke kan?
    Du har da alternativer

Sitat Opprinnelig postet av Cervin
    Det var jo felleskjøp i denne tråden, men som di sier tidligere i tråden tror jeg kun den selges i tyskland, protugal og italia? Tror i alleflal det var sånn, men kommer nok noen for slag når forlk har fått lyttet tilstrekkelig på sine.

Dersom du kan italiensk eller portugisisk skal det da gå bra ;-)
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Intermediate G|zO sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,799
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel...da går det ikke bra... :lol: :lol:

Expert Hellnoob sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,851
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du burde ha deltatt i felleskjøpet.

Alternativet er å bruke Google til å finne en oversettelse fra tysk til engelsk (i det jeg antar du kan engelsk...):

translate german to english - Google-søk=

Hmmm... denne så interessant ut...

AltaVista - Babel Fish Translation

Søk i tråden på WOM (fordi jeg har fulgt tråden):

WOM - Ambra: Child Of The Universe

Legg inn WOM-linken hos Babelfish og velg "German to English": VIPS - you're good to go.

Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    673
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du kjenner noen som er gode i tysk, eller i allefall kan litt, er det egentli ikke så vanskelig. Jeg kan absolutt ingenting tysk, men med hjelp av bablefish.altavista.com (skrev jeg rett nå?) og en som kan oversette litt for deg gjennom msn eller andre pratetjenester, så burde det gå greit.

Min dukka i allefall opp i posten i dag, uten cd'en vel og merke, men har sendt mail (på engelsk) til dem anngående dette, så håper di sender den også.

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,851
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ... men med hjelp av bablefish.altavista.com (skrev jeg rett nå?) ...
    Nei :-D

Se forrige post ;-)

Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    673
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sorry, du må ha skrevet den mens jeg skrev min, så den ikke.

Men det er i allefall en fin måte å gjøre det på. Nå går jeg å legger meg. God natt allesammen.

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,851
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sorry, du må ha skrevet den mens jeg skrev min, så den ikke.

Men det er i allefall en fin måte å gjøre det på. Nå går jeg å legger meg. God natt allesammen.
    Det hender rett som det er :-) God natt.

Intermediate a|ex sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå må du lære deg at det ikke er noe som heter for "di" cervin. Det er "DE" du skal bruke. Med en slik tåpelig stavefeil i hvert eneste innlegg fremstår du ikke spesielt kompetent

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,851
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av a|ex
    Nå må du lære deg at det ikke er noe som heter for "di" cervin. Det er "DE" du skal bruke. Med en slik tåpelig stavefeil i hvert eneste innlegg fremstår du ikke spesielt kompetent
    Nåda, a|ex.

Stavefeil kan skyldes a) tastefeil (happens to the best of us) b) dysleksi (ingen kan klandres for det) eller c) uflink eller uheldig (ref. punkt a)) skribent (betyr ikke at vedkommende ikke har kompetanse på det område hun skriver om). En bør ikke hetse andres kompetanse (innenfor AV-feltet, eller hva vi nå måtte skrive om her inne) selv om en tastefeil eller flere dukker opp. Raushet, compadre, raushet :-)

Intermediate wizkid sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,436
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av a|ex
    Du har ikke så mye å melde om temaet i tråden du heller. Hjelper ikke med noe smil i hytt og gevær. Kanskje du kun samler innlegg?

Expert RoKo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    6,554
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hellnoob
    Nåda, a|ex.

Stavefeil kan skyldes a) tastefeil (happens to the best of us) b) dysleksi (ingen kan klandres for det) eller c) uflink eller uheldig (ref. punkt a)) skribent (betyr ikke at vedkommende ikke har kompetanse på det område hun skriver om). En bør ikke hetse andres kompetanse (innenfor AV-feltet, eller hva vi nå måtte skrive om her inne) selv om en tastefeil eller flere dukker opp. Raushet, compadre, raushet :-)
    Ikke skyt a|ex!!!! Jeg påpekte det nemlig selv - lengre opp i tråden. Da skrev jeg at det er INGENTING som heter "di" i norsk språk. Hvorfor Cervin da konsekvent fortsetter å bruke "di" - det vet jeg ikke. De aller fleste har problem med de/dem, men ikke de/di. Det er et helt annet kapittel.

Uansett; her er det viktigste jeg vil ha frem:
    Du kan melde deg på venteliste og samtidig sende mail til akto - som beskrevet i trådens første innlegg. Dersom akto ikke ønsker flere på denne ventelisten så gir han vel deg beskjed om dette snarlig.

Intermediate wizkid sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,436
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er vel litt for mye å begynne skyte hverandre i en diskusjon, men ser ut som om det er lov å henge enhver som skriver feil.:-?
    Ellers en stor takk til de som fulgte med i timen og kan sin norsk rettskriving.:-D

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeezez...det er da til cervins eget beste å lære seg denne feilen en gang for alle? En skrivefeil en gang i blant er det ingen som henger seg opp i, men det ser dumt ut å gjenta en slik elementær feil i innlegg etter innlegg. Dere får virkelig unnskylde hvis noen føler seg støtt, for det var absolutt ikke meningen å tråkke noen på tærne.

Nå skal jeg holde meg til "tema", og slutte med "innleggsankingen" som enkelte beskylder meg for

Active Christianrr sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    477
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av wizkid
    Du har ikke så mye å melde om temaet i tråden du heller. Hjelper ikke med noe smil i hytt og gevær. Kanskje du kun samler innlegg?
    Wizkid, jeg beskylder deg for å sanke inlegg...
    En liten konstruktiv kommentar - selv om den var språklig rettet er ikke verdens undergang. Enig med Alex, at det er til Cervins eget beste at han lærer seg å skrive "de" en gang for alle.

Edit: Ikke engang tenk på å beskylde meg for å sanke inlegg

Newcomer torgeir sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    156
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå sporer det helt av her. Uten å ha bedre kjennskap til hvorfor folk skriver feil, så skal en ikke henge ut folk slik uten videre IMO.

Tilbake til det som det ble spurt om, så nevnte jo akto at han muligens skulle ta inn noen ekstra for videre salg. Så det kan hende seg at du kan få tak i på denne måten uten at jeg gir noe garantier for det. Beste er vel som allerede er nevnt, å ta kontakt med akto for å komme seg på venteliste.

Intermediate homecinema sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når det gjelder rettskriving og denslags temaer så er det mulig å ta slikt via PM og ikke spore av trådene med slikt søl! :? (og vil man ikke ta det opp via PM så kan man heller ignorere det...!)

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av torgeir
    Nå sporer det helt av her. Uten å ha bedre kjennskap til hvorfor folk skriver feil, så skal en ikke henge ut folk slik uten videre IMO.
    Hvis noen mener at dette kvalifiserer til "uthenging", vil jeg påstå man er i overkant hårsår. At det går an å skape et sånt spetakkel over en kritisk, men konstruktiv kommentar på et skriftlig diskusjonsforum, er over min fatteevne. Det er nå en gang slik, at man ubønnhørlig danner seg et inntrykk av med-debattantene på grunnlag av hvordan man uttrykker seg. Å luke vekk en elementær og hyppig frekventerende skrivefeil som denne kan ikke gjøre annet enn å forbedre vedkommendes troverdighet og seriøsitet i diskusjonene han deltar, slik jeg ser det.

Sitat Opprinnelig postet av torgeir
    Tilbake til det som det ble spurt om, så nevnte jo akto at han muligens skulle ta inn noen ekstra for videre salg. Så det kan hende seg at du kan få tak i på denne måten uten at jeg gir noe garantier for det. Beste er vel som allerede er nevnt, å ta kontakt med akto for å komme seg på venteliste.
    Eller, man kan selv bestille DVD'en fra et av nettstedene nevnt tidligere i tråden.

Side 19 av 32 FørsteFørste ... 9 15 16 17 18 19 20 21 22 23 29 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •