Erfaringer med Hifi-klubbens service?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 4 1 2 3 4 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 68
    Newcomer dat sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    176
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Erfaringer med Hifi-klubbens service?

Sendte inn en Recivier for et par veker sida, har enda ikkje fått den igjen.
    ringte inn for ca veke sida og spurte om ka tilstanden var, men ingenting har skjedd siden. noken som veit om Hifi-klubben er trege på dette her?

Newcomer oljetransport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    110
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har selv opplevd en god del tregheter med dem.For noen år siden hadde jeg en Nad 208 på rep. Tok nesten 1,5 år før den ble ferdig.Fikk heller ikke ihjen min egen forsterker,men en annen som var nyere men den funka heller ikke,så da var det i vei igjen med en ny runde som tok ca 3 uker.
    Men nå synes jeg det funka greit,tok ca 2 uker på Hifiklubben Lillehammer. Men de sender visst bort produktene sine på service-har ingen egen service avd. lenger.

Expert Flageborg sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    5,594
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dat
    ............... noken som veit om Hifi-klubben er trege på dette her?
    Nei, egentlig er de ikke det...............

Men hvis jeg ikke tar helt feil, så benytter de "eksterne" serviceverksteder som er "områdeorientert", og det betyr at de benytter et verksted som reparerer for flere forskjellige forhandlere...........og DET kan bety: First In - First Out

Køøøøøøøøøøøøø :twisted:

Intermediate Smurfen sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,324
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er stort sett dalens elektronikkservice som har servicen til hifyklubben,de er normalt raske og flinke og ha med å gjøre. Det som er problemet er att importørene ikke har deler tilgjengelig og att dette må bestilles fra produsentene,,,det er som regel her ventetiden er... sånn er det bare desverre.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    101
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Såvidt meg bekjent, benytter Hi-Fi Klubben samme verksted som Hi-Fi Centerkjeden, Oslo Hi-Fi Center, Stereofil og flere andre forretninger i Stor Oslo. Dette "fenomenet" er da følgelig ikke unikt for Hi-Fi Klubben.

Guru Snickers-is sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En forutsetning er jo at gjenstanden blir oversendt til verkstedet. En annen forutsetning er at verkstedet får en skikkelig feilbeskrivelse.

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Aldri hatt noe spessiele "problemer" med HFK sin kunde service. Får også låne med en tilsvarende enhet hjem når jeg leverer inn tingene. (har bare gjort det 4 ganger, hvor 1 gang var for en kompis).

Reprasjonstidene har variert veldig, alt ifra 3 timer til 3 uker!

Intermediate marius_arnesen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    635
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har hatt god erfaring med hifiklubben, slet mye med min forrige denon 2106 som gikk i filler 4 ganger, de reparerte den hver gang, og jeg fikk låne med meg tilsvarende hjem, men bytta etterhvert inn denonen mot en nad fordi denonen gikk istykker hver gang jeg hadde den her, uten at jeg vet hvorfor.

Newcomer Shrike sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    73
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Veldig dårlig for min del, de har enda ikke svart på en mail jeg sendte for et par uker siden. Andre som fører Denon i Norge?

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bare dra ned å krev et låneprodukt du. Etter 7 virkedager har du krav på det.

Intermediate Frodo_ sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    955
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde en gang inne et par CV høytalere il reparasjon, nå var dette virkelig en uvanlig reparasjon og om sommeren, så det er kanskje litt av grunnen til at de brukte litt lang tid. Det tok 2.5mnd før jeg fikk de igjen, og en del masing.

Men ellers har jeg et veldig positivt inntrykk..

Intermediate Perminator sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    941
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har hatt en god del å gjøre med Dahlens de siste årene, og de er for det meste veldig behjelpelige.
    Fant han som repearerte min type produkter (Denon), sendte han en mail og fikk tilbake forklaring på hva eksakt som hadde gått galt, hva de skulle gjøre med det og hvor lang tid de beregnet på det.

Det har også hendt at de har ringt meg for å informere, men tror nok dette forutetter at man tar kontakt direkte med reperatøren som driver med den aktuelle komponenten.

Ellers tar det generelt lang tid å få tilbake ting fra rep, men det er nok bare noe vi må leve med i denne bransjen...

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har kun en gang hatt bruk for å kontakte HFK. Det var en Denon 1920 der HDMI-utgangen bare sluttet å virke. Etter noen få dager ringte HFK og sa at det ikke lønte seg å reparere den. Jeg fikk en helt ny uten problemer.

Newcomer dat sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    176
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hmm, hørest egentlig ikkje bra ut dette, skulle ha sendt inn min NAD 218 og.. kjipe greier..

kan og nevne at det tok 2 veke før dei ettersendte en kalibreringsmic til Denon, ringte inn 2 ganger, første gang var unskyldningen denne:
    -Ja det kan godt stemme, har funnet et par mikrofoner liggende og slege rundtom her. sender en i morgen..
    litt over ei veke seinare, forklaringen var denne:
    -Ja, den er akkurat kommet på lager igjen, sender fortløpende..
    og det var samme fyren som første gang.

Skulle gjerne fått en Recevier til utlån, men bur da 4 timer fra Ålesund, og 5-6 timer fra bergen, så er ikkje bare og "stikke innom". desverre.

Active
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    308
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Thumbs up

hi-fi klubben er omtrent like kjent med ordet service som taliban regimet er kjent med ordet fred og harmoni

Intermediate gpt33 sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Sted
    Trondheim
    Poster
    1,905
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har bare positive opplevelser med å lever ting på rep på hifi klubben.
    Har gjort det fire ganger.
    Men en kompis hadde endel trøbbel med sin Denon 3805,å da tok det 9uker
    før han til slutt fikk en ny.

Newcomer taumas sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    88
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg sendte mail til hfk skulle, bare spørre om noe.. 2-3 dager senere så fikk jeg svar "har du fått svar på denne mailen din"? måtte le da.. skreiv tilbake at jeg ikke hadde fått det... har ikke hørt noe siden.. nå er det 3-4 dager siden jeg svarte:P ellers såp er det ganske bra service på hfk, fra enkelte som jobber der..

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den ene gangen jeg hadde bruk slikt ble jeg nøgd. Hadde en denon dvd 2200 hvor bildet hakket på sone 1 filmer. Fikk svar dagen etter at de ikke fant problemet, så fikk en 2910 istedet ;P
    Eneste jeg måtte vente litt på var firmware for og gjøre den sonefri. De hadde ikke fått det ennå på det tidspunktet ettersom spilleren akkurat hadde kommet i hyllene.

Det jeg derimot har ankepunkt mot er servicen når man skal handle. Jeg var innom der for litt siden for og forhøre meg litt om ny integrert forsterker til mine helicon 400. Før jeg egentlig rakk og fortelle noe om hva jeg var ute etter, var selgeren i full gang med markedsføring av nad m3. Dette var eneste produktet jeg kunne velge til disse høytalerne....blablabla. Selv om han aldri hadde hørt hverken m3 på helicon eller noen annen høytaler var han svært så skråsikker på at dette var verdens beste løsning.
    Bladde fram bilde på internett av innmaten og mente det var bare å se på bildet for og få inntrykk av kvalitet etc...tok ikke lange tiden før jeg oppgitt gikk fra stedet.
    Slike salgsmetoder er i mine øyne både useriøst og funker dårlig.

Intermediate gonigogo sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    2,253
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sendte de en mail for vel en uke siden med et par spmål om en dvdspiller, men enda ikke fått svar...
    Forøvrig har jeg ingenting å utsette på HFK. Har ved et par anledninger lånt hjem utstyr uten noen problemer.

Intermediate Smurfen sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,324
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gonigogo
    Sendte de en mail for vel en uke siden med et par spmål om en dvdspiller, men enda ikke fått svar...
    .
    Sånt har man jo avforum for :-D Man må ikke belaste butikkansatte med slikt.

Side 1 av 4 1 2 3 4 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •