Erfaringer med Hifi-klubbens service? - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4
Viser resultater 61 til 68 av 68
    Intermediate AVFredrik sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    855
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Quoter en fyr fra MSN:

"Men hifiklubben skuffer meg litt, mailet ei stund med dem og fikk kjappe svar, men når jeg sa at jeg ville ha Cambrigden tilsendt, har jeg ikke fått noe bekreftelse eller noenting."

Intermediate Cervin sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    673
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vil bare fortelle min kjedelige historie med servicen hos Hifiklubben.

Rett før jul leverte jeg inn min A11xv fordi verken nettverk eller videooppskalering fungerte på den. Releene var også blitt utrolig trege, tok ca 10 minutter før jeg hadde lyd i center. 10min senere kom sub, så 10min kom den ene fronten, 10 min så kom neste. Veldig irriternde å måtte sette på forsterkeren en halvttime før jeg bare skulle se tv. Skjefen på Hifi Klubben i kristiansand hadde vært hjemme og sett problemet. Så jeg leverte den inn. For 7 uker siden ringte de meg og sa at forsterkeren var kommet tilbake fra reparasjon. Ingen feil funnet.

Jeg var på sjøen så jeg ba de teste den siden de ikke hadde funnet noen feil. Så da jeg kom hjem 3 uker senere hadde de ennå ikke fått testet den. Så jeg går ned å ber de kjøre en test på den, jeg fikk beskjed om å komme igjen dagen etter. Da hadde de heller ikke fått testet den så jeg kom igjen dagen etter det, da sa de at de hadde testet den og alt fungerte men releene var visst litt trege ennå. Så jeg ba om å få testen den i butikken, men det lot seg hvisst ikke gjøre. Så jeg tok den med hjem. Og etter en halvttime hadde jeg fremdels ingen lyd, så jeg leverte den inn igjen. Men denne gangen fikk jeg heldigvis en 3808 i lån imens.

Jeg syns ikke det er akseptabelt at det skal ta et halvt år å få reparert forstekren min. Håper bare jeg snart får den tilbake, eller får pengene tilbake.

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Cervin
    Vil bare fortelle min kjedelige historie med servicen hos Hifiklubben.

Rett før jul leverte jeg inn min A11xv fordi verken nettverk eller videooppskalering fungerte på den. Releene var også blitt utrolig trege, tok ca 10 minutter før jeg hadde lyd i center. 10min senere kom sub, så 10min kom den ene fronten, 10 min så kom neste. Veldig irriternde å måtte sette på forsterkeren en halvttime før jeg bare skulle se tv. Skjefen på Hifi Klubben i kristiansand hadde vært hjemme og sett problemet. Så jeg leverte den inn. For 7 uker siden ringte de meg og sa at forsterkeren var kommet tilbake fra reparasjon. Ingen feil funnet.

Jeg var på sjøen så jeg ba de teste den siden de ikke hadde funnet noen feil. Så da jeg kom hjem 3 uker senere hadde de ennå ikke fått testet den. Så jeg går ned å ber de kjøre en test på den, jeg fikk beskjed om å komme igjen dagen etter. Da hadde de heller ikke fått testet den så jeg kom igjen dagen etter det, da sa de at de hadde testet den og alt fungerte men releene var visst litt trege ennå. Så jeg ba om å få testen den i butikken, men det lot seg hvisst ikke gjøre. Så jeg tok den med hjem. Og etter en halvttime hadde jeg fremdels ingen lyd, så jeg leverte den inn igjen. Men denne gangen fikk jeg heldigvis en 3808 i lån imens.

Jeg syns ikke det er akseptabelt at det skal ta et halvt år å få reparert forstekren min. Håper bare jeg snart får den tilbake, eller får pengene tilbake.

Jeg føler akkurat det samme som deg i den saken, selv har jeg enda min PS Audio HCA 2 effekforsterker til reperasjon. Den ble levert inn i September i fjor og saken er i gang enda. De fikk fikset den etter ett halvt år, så jeg koblet den opp og testa den ut. Det viste seg at høyre kanal var død, så tok jeg opp dette med butikken og fikk Posten Norge på saken. De fikk ta oppgjøret seg i mellom, så Posten står på sitt og ingen skader er skjedd under sending så saken går tilbake til butikken igjen. Så her sitter jeg og ikke vet hva jeg skal gjøre lengre....

Har søkt om erstatning med Posten men de kan ikke gi mer enn 1200kr eller noe, så dette er den mest bedritne servicesaken jeg har hatt i mitt liv. Det skjer ingenting og ingen vil gjøre at det skal skje no, så alt skal gå i lange drag så jeg vet ikke hva man skal gjøre i en sånn situasjon.

Hva ville dere ha gjort?

Intermediate zeezar sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    2,442
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Cervin
    For 7 uker siden ringte de meg og sa at forsterkeren var kommet tilbake fra reparasjon. Ingen feil funnet.
    (utdrag)

Har full sympati med deg der! Hadde en garantisak gående med Panasonic om en projektor og bytte av fargefiltre (PT-AE700E) . Den ble sendt fram og tilbake hele tre ganger Norge -Irland (Cardiff), av alle steder.

Ved siste forsendelse ble fraktbrevet ikke fylt ut på riktig måte, jeg førte ikke opp referansenummeret fra Panasonic og sto altså selv som avsender. Fraktpris til Cardiff: vel 3000 kroner. Den gang var det DHL som sto for frakt, men de ville ikke gå tilbake på at utgiften skulle belastes Panasonic, fordi oppdraget var allerede utført. Istedet ba de om en bekreftelse fra Panasonic på dekning fra dem i ettertid, så ville jeg få tilbakebetalt for frakta. Pana, som fram til da hadde behandla klage og garantisak eksemplarisk og med ypperlig sørvis, var kanskje blitt lei av hele greia. Beskjeden var veff at "det er ikke vår praksis" å gripe inn i andres (DHLs) forretning og garantisaken stranda på mangel av interesse og lønnsomhet.

Det hele ble en farse av dimensjoner og de utestående 3000 måtte jeg betale sjøl. Surt!

Moralen må kanskje bli å sjekke ut om hvor eventuelle reparasjoner blir fortatt og hvilke ordninger og garantier utsalgsstedet stiller. Papirmølle og byråkrati har nemlig null følelse for kjøperen hvis det er oppstår rot i papirene. Det er nå hva mitt 3000-kroners intensivkurs i markedsføring har lært meg.

Tilbake til topic: HiFi-Klubben har jeg for min del gode kjøpererfaringer med. Faktisk også i garantisaker. De er trege, men solide.

Edit:/ Fiksa quot`en/edit.

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av zeezar
    (utdrag)

Har full sympati med deg der! Hadde en garantisak gående med Panasonic om en projektor og bytte av fargefiltre (PT-AE700E) . Den ble sendt fram og tilbake hele tre ganger Norge -Irland (Cardiff), av alle steder.

.
    Skal ikke fremstå som noe petimeter, men Cardiff er IKKE i Irland.
    Cardiff er i Wales - det er noe vi fotballfolk vet :-)

Intermediate zeezar sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    2,442
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av asvaberg
    [...]
    Cardiff er i Wales - det er noe vi fotballfolk vet :-)
    Åjj. Ble sjøl fortalt det var i Irland da jeg sa til en kar at projektoren ble sendt avgårde til Cardiff i England. Og den karen var lærer. Er glad misforståelsen er blitt oppklart på en så gradvis oppklarende måte. Må kanskje se på kampene på tippekupongen heretter og ikke bare krysse avgårde som en glad parkeringsvakt.

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Alltid hyggelig å sette lærere på plass.
    Man snakker om den største byen i Wales, en del av Storbritannia.
    England er også en del av Storbritannia.
    Geografi ER gøy!!!!

ps! når jeg nevner fotballfolk så er det ikke så smalt som at man heier på Cardiff City som klubb, men at Cardiff by sin flotte arena, Millennium Stadium , nærmest ble brukt som nasjonalarena for England (!!) mens nye Wembley ble bygget. Mange cupfinaler og landskamper ble spilt her.

The Internet Football Grounds Guide - Millennium Stadium, Cardiff

Intermediate AVFredrik sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    855
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har klubben åpnet for allmenn-chat, så nå er det bare å spør om ting og tang til krampa tar deg.

Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •