Hi-Fi Klubben oppskrytt??? - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 43 av 43
    Active norcane sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    448
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Pogwaq
    Veldig enig med Flageborg. Jeg synes faktisk det er veldig greit å kunne holde meg til én pris, vite nøyaktig hva jeg må ut med for et produkt, istedenfor å la det avhenge av dagsformen til selger, og "tilbud du ikke kan si nei til". Kommer på mer enn én butikk der man må ringe og mase for å finne ut av hvor nær den oppblåste veiledende prisen er i forhold til den reelle; mistenker særlig at en liten sjappe vest for Oslo aldri har tatt fullpris på noe som helst. Hvorfor ikke like godt operere med faktiske priser?
    .
    Regner med at de fleste her inne vet hva de kjøper på forhånd. Ihvertfall nogendlunde.
    Skal jeg handle for mye penger ett sted og jeg har gjort det mange ganger tidligere forventer jeg at prisen blir noe rimeligere. Dette tjener de på når jeg forblir kunde der. Alternativet blir og gå til konkurrenten.

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har stort sett fått bra service på HFK, men de siste gangene har jeg blitt skuffet over selgernes kunnskaper. At de aldri har hørt om merker utenom HFK, syns jeg er litt latterlig. SVS hva er det ? i en sub diskusjon der asw600 uansett ville vinne pga "ditten og datten".
    (ba han ta turen innom avforum og lsound å lese litt Ble nesten litt snurt da.
    Men ellers er servicen bra, og de er som regel veldig behjelpelig enten det er direkte kjøp eller bare å stikke innom for å oppdatere seg på ymse nye produkter.

Newcomer espengundersen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    256
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Servicen og hjelpen man får på hfk i særp er i alle fall meget bra.Synes heller ikke prisene er "gærne"

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •