Abonnement på Hjemmekino til 275,-

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 15 av 15
    Intermediate LL sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    2,898
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Abonnement på Hjemmekino til 275,-

Er det slik at vi som allerede har et abonnement også kan nyte godt av tilbudet som er annonsert på AVforum på bladet Hjemmekino (275,- for 10 nummer)?

Jeg mener jeg ahr lest noe om det, men klarer ikke å finne igjen tråden. Dermed er jeg tvunget til å spørre. Regner med at dette tilbudet snart går ut og jeg tenkte å benytte meg av det...

Intermediate Smurfen sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,324
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det står så i betingelsene ? Ring inn din bestilling å gi beskjed

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    2,898
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Smurfen
    Det står så i betingelsene ? Ring inn din bestilling å gi beskjed
    Nei, i betingelsene står det at det kun gjelder nye kunder. Jeg mener likevel at jeg leste noe om det på forumet at det også var mulig å forlenge et allerede eksisterende abonnement for samme pris.

Dessverre finnes det hverken e-post eller telefonnummer på nettsidene. Jeg ønsker heller ikke forstyrre de skribentene som bruker AVforum med en slik henvendelse. Kanskje noen kan komme med noen opplysninger om saken her?

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,786
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg bestillte dette abonnementet for 5-6uker siden. Fikk et blad 2uker etter bestilling, men ingen giro? Vet dette er litt ot. Men hva skjer nå da? Det sto at hvis jeg ville ha den gratis dvd filmen måtte jeg betale senest 2 uker etter bestilling. Men hvordan skal jeg klare det når jeg ikke får noen giro?? Ikkeno bra første inntrykk sånn sett:???: Håper bladet fortsetter å komme, + en liten giro jeg kan betale å itilegg få den filmen jeg ville ha!
    Sånn! Måtte bare få sakt det. Virker som et ok blad! Håper bare ting ordner seg. Noen som har et svar til meg om hva som skjer hadde det også vert flott!

Active EirikBækken sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    372
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Jens123
    Jeg bestillte dette abonnementet for 5-6uker siden. Fikk et blad 2uker etter bestilling, men ingen giro? Vet dette er litt ot. Men hva skjer nå da? Det sto at hvis jeg ville ha den gratis dvd filmen måtte jeg betale senest 2 uker etter bestilling. Men hvordan skal jeg klare det når jeg ikke får noen giro?? Ikkeno bra første inntrykk sånn sett:???: Håper bladet fortsetter å komme, + en liten giro jeg kan betale å itilegg få den filmen jeg ville ha!
    Sånn! Måtte bare få sakt det. Virker som et ok blad! Håper bare ting ordner seg. Noen som har et svar til meg om hva som skjer hadde det også vert flott!
    Opplevde nøyaktig det samme.....
    Sendte mail til kundeservice og ble lovt at det skulle ordnes,,,

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,786
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av EirikBækken
    Opplevde nøyaktig det samme.....
    Sendte mail til kundeservice og ble lovt at det skulle ordnes,,,
    Får vel gjøre det samme jeg også. Har lest at mange her på forumet har opplevd det samme som meg... Surt! jaja. Har du noen e-post addrese jeg kunne fått? Eller en link til hvor jeg kan finne.

Moro signatur du har foresten:razz:

Active EirikBækken sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    372
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her er mail adressen jeg sendte til: abo-dvd@hm-media.no

Og signaturen er jo nesten på høyde med din, så den er ikke så verst

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,786
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av EirikBækken
    Her er mail adressen jeg sendte til: abo-dvd@hm-media.no

Og signaturen er jo nesten på høyde med din, så den er ikke så verst
    Hehe Takk skal du ha!

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,324
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av LL
    Nei, i betingelsene står det at det kun gjelder nye kunder. Jeg mener likevel at jeg leste noe om det på forumet at det også var mulig å forlenge et allerede eksisterende abonnement for samme pris.

Dessverre finnes det hverken e-post eller telefonnummer på nettsidene. Jeg ønsker heller ikke forstyrre de skribentene som bruker AVforum med en slik henvendelse. Kanskje noen kan komme med noen opplysninger om saken her?
    For en tid tilbake fikk de som har sagt ja takk til info mailer fra avforum,ett tilbud om nettopp å forlenge avtalen til samme pris som nye gjør. Kan ta å legge ut denne mailen her i kveld hvis ønskelig.

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg fikk for en tid tilbake beskjed om at dette tilbudet gjelder bare for kunder som bor i Norge.
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,324
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Smurfen
    For en tid tilbake fikk de som har sagt ja takk til info mailer fra avforum,ett tilbud om nettopp å forlenge avtalen til samme pris som nye gjør. Kan ta å legge ut denne mailen her i kveld hvis ønskelig.
    6. Spesialtilbud på nye Hjemmekino for alle AVforums medlemmer!

AVforums samarbeidspartner, DVD&Hjemmekino, har endret navn til Hjemmekino, og fått nytt design og utvidet innhold. Nytt av innhold er Norges første og beste oversikt over de til enhver tid beste AV - produktene: Kjøpeguiden. Hi-Fi og Hjemmekino vil fortsatt være grunnpilarene i bladet, men innholdet utvides til beslektede AV - emner som film, musikk, Gadgets og digital home. Designet er revitalisert og Hjemmekino fremstår i en ny og moderne layout, som gjør seksjoneringen i bladet mer oversiktlig og bladet mer lettlest. I sommernummeret kan du lese mer om: Kjempetest flatskjermer: 11 nye skjermer, Test av den første HDDVD-spilleren og test av MP3-spillere. 116 sider spekket med AV-stoff venter på deg!

I samarbeid med AVforum tilbyr Hjemmekino over 50 % rabatt på abonnement til alle medlemmer av AVforum. Dermed kan du sikre deg dette kvalitetsbladet innen multikanals AV til 275,- for ett helt års abonnement - 10 nummer (det er 27,50 pr. blad mot pris i butikk: kr 69,50. ordinær abonnementspris er 549,-)

I tillegg får du med DVD-en Lord of War eller Domino uten ekstra kostnader.

Alle medlemmer som allerede abonnerer på bladet får samme tilbud. Ved å bestille nå vil du få dette tilbudet neste gang du fornyer. Eksisterende abonnenter må kontakte oss på telefon 22 58 52 50 eller sende en e-post til abo-dvd@hm-media.no for å få dette tilbudet.

Bestillingsfrist for dette tilbudet er 31. juli, så det gjelder å henge seg på snarlig!

Dere benytter følgende URL for å registrere dere:

http://abo.dvdoghjemmekino.no/avforum/

Hmmm...fristen for dette har vist gått ut :???: men men det går vel ann å spørre for det...Alternativt er å melde seg ut,for så å inngå en ny kontrakt vel

Expert jfinneru sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    5,983
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er da bare 28/7 i dag. Tilbudet varer til 31/7.
    Videokalibrerer
    AV-tekniker
    Crestronprogrammerer
    AMX Programmerer
    Freelance AV-journalist

afinner@online.no

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    2,898
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg sendt min mail. Takk for tilbakemelinger. Nytt år med Hjemmekino... Er spesielt glad i hjemme hos reportasjene.

Active Messel sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    317
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tenkte jeg skulle slenge meg på (31/07) og bestille 10 utgaver for 275,- men fikk i dag følgende svar:

Hei og takk for din bestilling av spesialtilbudet på DVD&Hjemmekino-abonnement for AVForums medlemmer.

Du vil i nærmeste fremtid motta giroen på kr 399, den vil gjelde for 10 utgaver videre fra ditt nåværende abonnement løper ut. Premien vil du motta 3-4 uker etter registrert betaling.

Vi håper du blir fornøyd med bladet i tiden som kommer.

Ha en god dag!
    :neutral:

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,324
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Messel
    Tenkte jeg skulle slenge meg på (31/07) og bestille 10 utgaver for 275,- men fikk i dag følgende svar:

:neutral:
    Dersom du bestilte 31.07 så er det jo bare å ringe å si ifra att du aksepterte tilbudet på 275 og ikke 399 som de har bekreftet.l

Har fått samme svaret selv, det er sikkert bare en skrivefeil.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •