Hvilken film har du kjøpt idag? - Side 8

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 8 av 25 FørsteFørste ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 18 ... SisteSiste
Viser resultater 141 til 160 av 500
    Intermediate _LarZen_ sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    En film koster 199,- plus frakt da. Så da er du oppe i 249,- pr film. Men noen av dem du forhåndsbestiller koster 169,-

Kanskje jeg må sjekke priser på Dvdsoon.... men er det sone1 osv? Vel sjekker siden nuh...

Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel vel....sjekka der nå og må si jeg ble litt sjokka. Er vant til at en må betale frakt på sone1 filmer så her er det jo penger å spare.

Men Dvdstrax er veldig snille å ha med å gjøre da.Raske til å levere er dem også. 3 dager så har du filmene dine....

Noen som vet hvor raske dvdsoon er? Og om dem passer på tollen? At dem ikke sender alle sammen i en bunke lissom...

Intermediate rojohan sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,906
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av _LarZen_
    Vel vel....sjekka der nå og må si jeg ble litt sjokka. Er vant til at en må betale frakt på sone1 filmer så her er det jo penger å spare.

Men Dvdstrax er veldig snille å ha med å gjøre da.Raske til å levere er dem også. 3 dager så har du filmene dine....

Noen som vet hvor raske dvdsoon er? Og om dem passer på tollen? At dem ikke sender alle sammen i en bunke lissom...
    Skal du bestille mange filmer samtidig hos dvdsoon må du legge inn ein bestilling for kvar dvd for å unngå toll/moms.

Bestilte digital essentials dvd mandag, fekk den lørdag (runar fekk den fredag,bestilte samme dag som meg), bestilte også hoya filter mandag her i byen men det venter eg på fortsatt :shock:

Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Oj oj....bestilte nok en film....blir noen mnd dyre dvd mnd fremmover...

Denne gangen så ble det Spy Kids 3D, synes nr1 var helt ok...nr 2 var kul og nr 3 blir sikkert konge da det er 2 versjoner av filmen.

Den 1 er i vanlig film og nr 2 er i 3D, Oh yeah...3D! Følger med 4 briller som en slenger på nåsa og så er det bare å holde seg fast i sofan å.....ja du skjønner sikkert...

Bestilt fra Dvdstrax og kommer ut den 24.02 weee...kommer snart da..

Her er link til filmen --> http://www.dvdstrax.com/no/index.php...amp;item=12821

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har bestilt en del filmer fra DVD Soon, og, vel, de burde skifte navn til DVD Late, for å si det sånn. Hvis ikke prisforskjellen er voldsom foretrekker jeg å bruke Play.com.

Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,906
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pogwaq
    Jeg har bestilt en del filmer fra DVD Soon, og, vel, de burde skifte navn til DVD Late, for å si det sånn. Hvis ikke prisforskjellen er voldsom foretrekker jeg å bruke Play.com.
    Syns ikkje dei er så trege eg så lenge man ikkje bestiller filmer som er "on order". Men eg er ikkje den som må ha filmene med ein gang heller, så lenge dei kommer kan eg godt vente 2 veker :shock:

Tilbake til tema har bestilt Vertical Limit superbit, har ikkje sett denne enda så gleder meg.

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når filmen først er sendt kommer den som regel overraskende kjapt. Det er en kanadisk butikk (husker ikke om det er Soon eller Box Office), som påstår at de behandler alle ordre innen 24 timer...jeg tipper de finner fram filmen, pakker den inn, klistrer på adresse, og lar den ligge å godgjøre seg i en uke eller tre.

Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk med filmen Basic i bladet Lyd & Bilde idag. Filmen er jo veldig bra så klager ikke....

Intermediate Oban sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    859
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Plasserte en order på "Trainspotting, Definitive Edition" hos Play akkurat nå. En film jeg ikke har sett før, men som har vekket min interesse.

Intermediate dvdtom sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøpte Pirates of the Caribbean i dag. La samtidig inn en bestilling hos dvdstrax(min første derfra), på Black hawk down 3 disc deluxe edition, med dts og masse extras til bare 179,- + 35,- i porto. Billig det i forhold til prisen på obs, 299,- kroner :x

Intermediate runar sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    903
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Billig det i forhold til prisen på obs, 299,- kroner
    Expert på forus i Stavanger har denne til 229kr , selv venter jeg til den koster 199kr på elkjop..pleier ikke ta lange tiden

Intermediate dvdtom sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Expert på forus i Stavanger har denne til 229kr , selv venter jeg til den koster 199kr på elkjop..pleier ikke ta lange tiden

Har sett etter denne på et par elkjøp butikker rundt omkring uten hell. Er jo over en uke siden release nå, og spørs om den vil koste under 200,- da det er en 3-disc sak. Synes ikke 214,- som jeg må ut med er så gærnt 8)

Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bestilte House 3 idag. Har alle di andre men manglet denne. Den her har jeg ikke funet noe andre plasser. Så gjett om jeg ble happy da jeg endelig fant den siste jeg manglet.

Og på en Norsk web butikk tilogmed! 83kroner kosta den...not bad :wink:

Kjøpte den på snurr.no for dem som er intrisert.

Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,906
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter å ha lest Denne anmeldelsen (Dagbladet) av «Lost in Translation» (Fortapt i Tokyo) som har premiere på kino i helgen, fann eg ut at den må eg sjå...Så den er nettopp bestilt fra dvdsoon (pris 145,-).

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har handlet et par filmer nylig.

Showdown In Little Tokyo: Dolph Lundgren med svære patronbelter. Jeg trengte litt åttitallsvold.

Dagon: Ny film basert på nok en Lovecraft-novelle. Den fikk ålreite kritikker (!) og hadde en lav pris, så jeg tenkte jeg skulle gi den en sjanse.

Colorful!: Utrolig morsom anime med taglinen "Roses are red. Violets are blue. This show's about panties."

En kamerat av meg plukket også opp en film med tittelen "A Nymphoid Barbarian In Dinosaur Hell". Verdt å eie bare på grunn av traileren.

Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,906
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har no bestilt:

-Happy Tree Friends: Vol.1 - First Blood (fra play.com 12.99£)

-Happy Tree Friends: Second Serving (fra dvdsoon 17.98cad)

Gleder meg til gladvolden kommer :lol:

Active Nito sin avatar
    Medlem siden
    May 2003
    Poster
    416
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøpte "Face/off" nå på Elkjøp, for 99,-. Har også bestillt "Alle elsker mary" (99,-) og "Danser med ulver - Special edition" (199,-), fra Elkjøp.

Intermediate Magnera sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    927
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg akkurat fått handlet meg pirates of the carabbiean, nemo og Monty Python - life of brian

Intermediate runar sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    903
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk tak i pirates of the ca..... på lefdal på Forus til 199kr....det var det jeg sa..at den ville koste 200kr.....

Litt off ttopic: men på lefdal fikk jeg tak i mobilen T610 med innebygget kamera også. Nå skal jeg endelig ha nakenbilde av kona som bakgrunnsbilde på mobben :twisted: :twisted:

Intermediate Magnera sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    927
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av runar
    Fikk tak i pirates of the ca..... på lefdal på Forus til 199kr....det var det jeg sa..at den ville koste 200kr.....

Litt off ttopic: men på lefdal fikk jeg tak i mobilen T610 med innebygget kamera også. Nå skal jeg endelig ha nakenbilde av kona som bakgrunnsbilde på mobben :twisted: :twisted:
    Og der har du grunnen til hvorfor mobiltelefoner med kamera er nå forbudt enkelte plasser :P :lol:

Side 8 av 25 FørsteFørste ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 18 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •