Hva er galt med CDON.com?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 22
    Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hva er galt med CDON.com?

De har en rekke tilbud nå, men det er håpløst å bestille noe.

Får feil på siden hele tiden, og når jeg endelig hadde gjort meg ferdig, fikk jeg beskjed om at de oppgraderte serveren. Resultatet var at jeg måtte starte på nytt. Holdt på i 1 time uten å få lagt inn en eneste bestilling. Kjøp knappen på den siste siden i handleprosessen refresher kun siden (etter man har lagt inn VISA-detaljer). Har prøvd med VISA og Eurocard, flere bestillinger, samt fra 2 forskjellige PC`er. Ingen bestilling... Grrrrr.....

I dag skulle jeg ta kontakt med de, men så viser det seg at de ikke har en eneste E-Post adresse eller telefonnummer man kan kontakte de på. Jeg måtte derfor sende en skriftlig beskjed gjennom det lille systemet de har med mine problemer. Fortsatt har jeg altså ikke fått sendt en eneste bestilling, og nå må jeg vente på et helt sikkert tullete svar, om at det er noe problem hos meg...

Er virkelig CDON så elendig?

Intermediate Marantz sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HåkonN
    De har en rekke tilbud nå, men det er håpløst å bestille noe.

Får feil på siden hele tiden, og når jeg endelig hadde gjort meg ferdig, fikk jeg beskjed om at de oppgraderte serveren. Resultatet var at jeg måtte starte på nytt. Holdt på i 1 time uten å få lagt inn en eneste bestilling. Kjøp knappen på den siste siden i handleprosessen refresher kun siden (etter man har lagt inn VISA-detaljer). Har prøvd med VISA og Eurocard, flere bestillinger, samt fra 2 forskjellige PC`er. Ingen bestilling... Grrrrr.....

I dag skulle jeg ta kontakt med de, men så viser det seg at de ikke har en eneste E-Post adresse eller telefonnummer man kan kontakte de på. Jeg måtte derfor sende en skriftlig beskjed gjennom det lille systemet de har med mine problemer. Fortsatt har jeg altså ikke fått sendt en eneste bestilling, og nå må jeg vente på et helt sikkert tullete svar, om at det er noe problem hos meg...

Er virkelig CDON så elendig?
    Jeg har bestilt varer fra cdon sikkert 15-20 ganger i år uten problemer, både med faktura og visakort. Mulig de er overbelastet siden de har så mange tilbud nå. Prøv å ta fakturabetaling istedet, så slipper du å surre med visakortskjemaet. Det koster ikke noe ekstra likevel

Edit: Bestilte en cd med visakort for 2 minutter siden og det gikk helt fint

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    158
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har også hatt problemer med netthandel, og mange ganger fått opp "siden kan ikke vises" når jeg trykker kjøp nå osv.

Jeg ringte telenor, fordi min andre data hadde det samme problemet, de bad meg om å trekke ut kontakten til modemet og la den være ute i fem minutter.

Etter det har alt virket som normalt.

Men kan jo være et annet problem du er kommet utfor.

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har utelukkende positive erfaringer med CDON.COM, og jeg alltid fått filmene maks to dager etter jeg har bestilt dem. Betaler alltid med faktura.
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har bestilt 6 plater fra cdon.com i dag jeg, uten noen problemer. Har utelukkende positive erfaringer med denne nettbutikken.

Intermediate Vetteman sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjipt det der Håkon, men jeg har også utelukkende gode erfaringer med cdon.com. Har noen ganger måtte vente litt da de ikke har hatt produktet på lager, men det går alltid fort fra bestilling til jeg mottar varene. Har kun 1 gang opplevd at de ikke hadde produktet på lager.

Intermediate Trond B sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,547
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Ingen problemer hos meg heller med sidene deres.
    Er kjempegodt fornøyd med CDon. Også bra utvalg i DVD-A og SACD. Har kjøpt ca 150 plater der siden 2001.
    ​Hi-Fi: Accuphase E-460 | LINN Akurate DS/1 | PMC twenty.26/22/C | REL R-528
    Head-Fi: SONY TA-ZH1ES | SONY MDR-Z1R | AudioQuest DragonFly Red | Bowers & Wikins P7 Wireless | Bowers & Wikins P9 Signature
    AV: SONY KD-65A1 | DENON AVC-A1HDA | SONY UBP-X800

Intermediate longbow sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    956
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    eg har hatt ganske masse problemer med dei, vanlig viss får eg ikkje utnytta tilbudene deiras, og ein gong så sletta dei kontoen min :-x , utan at dei viste om det sjølve. og det har hendt eit par gonger at det har tatt lang tid før eg har fått varene.
    men uten om det så er det bare bra.

men dei har vert fall eit bra utvalg, og så er det bare 29kr i porto, og stort sett rask leverings tid.

Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok, da ser det ut til at jeg har vært uheldig på en eller annen måte. Ingen grunn til å gi opp. Jeg prøver med fakturabetaling i steden...

Takk for innspill.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HåkonN
    Jeg prøver med fakturabetaling i steden...
    Hmmm, har de det betalingsalternativet lenger? :???: Trodde de hadde kun VISA/Mastercard.

Intermediate longbow sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    956
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    du kan betale med fakture viss du skriver inn fødsels nr og litt meir andre detaljer.

Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bare bekrefter at faktura fungerte greit. Måtte dele opp orderen i 3, da det er maks 800,- på faktura.

Kundeservice har jeg fortsatt ikke fått svar fra.

Får man bekreftelse på om varene er sendt, slik som på andre nettbutikker?

Intermediate Trond B sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,547
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Får ikke beskjed om de er sendt, får beskjed hvis de er forsinket fra levrandør. Du kan gå inn på dine sider å sjekke ordrestatus. Der ser du om de er sendt eller ikke.
    Har kun brukt faktura, også på ordrer over 800 kr (kanskje fordi jeg er en så god kunde!).
    ​Hi-Fi: Accuphase E-460 | LINN Akurate DS/1 | PMC twenty.26/22/C | REL R-528
    Head-Fi: SONY TA-ZH1ES | SONY MDR-Z1R | AudioQuest DragonFly Red | Bowers & Wikins P7 Wireless | Bowers & Wikins P9 Signature
    AV: SONY KD-65A1 | DENON AVC-A1HDA | SONY UBP-X800

Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Trond B
    Får ikke beskjed om de er sendt, får beskjed hvis de er forsinket fra levrandør. Du kan gå inn på dine sider å sjekke ordrestatus. Der ser du om de er sendt eller ikke.
    Har kun brukt faktura, også på ordrer over 800 kr (kanskje fordi jeg er en så god kunde!).
    Ok. Jeg tror du kun har en grense på 800,- ved første bestilling.

Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mulig CDON har vært raske før, men det er ikke spesielt imponerende nå...

Nå er det straks 2 uker siden jeg la inn en 3 bestillinger. 2 er ikke sendt, uten at jeg har fått beskjed hvorfor. Den siste er sendt, men fortsatt ikke mottatt.

Newcomer El_oso sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    226
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Leveringstid og kundeservice!!

Jeg bestilte tre filmer for snart halvannen måned siden (Donnie Brasco, The Insider og Snake Eyes). På ordrestatus siden står det fremdeles ikke sendt og jeg har mottatt to mail fra deres "kundeservice" med følgende info:

Kjære Bjørn Tore Hovind,

Vi vil meddele at varen(e) i din bestilling har blitt forsinket.

Vi kan dessverre ikke gi deg en eksakt leveransedato, men vi gjør så godt vi kan for at du skal få dine varer så fort som mulig.

I tillegg har jeg bestilt (!) tre nye filmer for tre dager siden. Disse er heller ikke sendt ut.

Pengene for samtlige filmer er trukket (reservert) fra konto.

Sendte også en "purring" på mail (support.no@cdon.com) til cdon.com i går. Foreløpig intet svar!

This sucks!!

Intermediate fhl sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,869
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg bestilte på tirsdag, betalte med Mastercard og fikk varene fredag eller lørdag. Onsdag kveld kom det en mail om at varene var sendt. Har ikke hatt noen problem med CDON.

Frode

Intermediate klovnikamp sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    562
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei. Jeg driver å bestiller fra CDON nå, blir cd'ene sendt fra norge elle må man tenke på toll og slikt?

Vurderer også å bestille med den nyeste skiva til Thomas Dybdahl som ikke slippes før 18/9, er det da slik at ingen av cd'ene i bestillingen sendes før de har alle?

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen toll og mva på kjøp fra cdon.no

Dersom det er lang levering på en eller flere plater, blir de som er på lager sendt først, og den som blir restnotert blir ettersendt uten ekstra kostnad.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    137
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har aldri hatt store problemer med cdon. Det eneste som har skjedd var etter at jeg betalte med visa viste ruta som spretter opp at det manglet 2 cder, noe som førte til at jeg ikke fikk noen tilbud og prisen ble sammenlagt høyrere enn med tilbudene. Til mailen min fikk jeg riktig antall cder og dvder og riktig beløp ble trukket fra kontoen min, så det er/var bare en liten bug.

Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •