SVS ultra? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 24 av 24

Tråd: SVS ultra?

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,566
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Som du sikkert ser av min signatur har jeg selv en Plus. Jeg vil kalle den for en musikalsk kameleon fordi den har 3 ulike karakterer alt etter hvilken tuning du velger.

I 20hz tune har den en veldig pågående bass som noen, og spesielt de som lytter til techno og sånt liker. I 16hz tune faller den mere til ro, og strammer seg litt opp. I 12hz tune kommer silkehanskene på, og den fletter seg så sømløst inn i lydbildet som det er mulig for en sub å gjøre. Så vidt jeg vet er jeg alene om å bruke 12hz tune til musik, de fleste finner sitt nirvana i enten 16, eller 20hz

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,786
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Manic Miner
    Som du sikkert ser av min signatur har jeg selv en Plus. Jeg vil kalle den for en musikalsk kameleon fordi den har 3 ulike karakterer alt etter hvilken tuning du velger.

I 20hz tune har den en veldig pågående bass som noen, og spesielt de som lytter til techno og sånt liker. I 16hz tune faller den mere til ro, og strammer seg litt opp. I 12hz tune kommer silkehanskene på, og den fletter seg så sømløst inn i lydbildet som det er mulig for en sub å gjøre. Så vidt jeg vet er jeg alene om å bruke 12hz tune til musik, de fleste finner sitt nirvana i enten 16, eller 20hz
    Tror jeg finner nirvana i midten der Hører på det meste av musikk. Så kan være kjekt å ha den på 20 hz når jeg klikker bananas med technoen:-P Siden ultraen er så vanskeli å få tak i blir det vel plusen. Da får jeg jo råd til 2 også Var inne på lsound sine sider og så på demo varene. Der var det jo en plus 2 og en plus. Begge i piano lakk, og en samlet pris på ca 25. Kunne de bare vert der 3 måneder til!! Mulig jeg går for den comboen om jeg har råd. Det som frister mest..:grin:

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,786
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tiger
    På den annen side ville det kanskje være fornuftig å balansere investeringen litt anderledes (f.eks. bedre fronter og en mindre subwoofer). Bare en tanke...
    Hva tenker du på da? Kommer uansett til og bruke 15k på sub.. Men nye fronter kan jo alltids være kjekt og oppgradere. Men om jeg bare sitter med 10k er det vel kanskje ikke vits? Men må si et patos par hadde nok gjort seg Har du noe å anbefale?

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,786
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lenge siden denne tråden har vert oppe. Men har nå kjøpt meg plus2:-)
    Hadde aldri så mye som 25k. Så derfor ble det "kun" den suben jeg kjøpte. Pluss litt små ting

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •