Erfaringer med CDbaby.com? Anbefalinger i deres sortiment?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 11 av 11
    Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Erfaringer med CDbaby.com? Anbefalinger i deres sortiment?

Ser at noen skriver rundt at de har kjøpt fra CD fra CDbaby.com. Må si det var mye bra og BILLIG musikk der, spesielt når kursen er 6.45 mot US dollars. Hvor mye pleier frakten å komme på? Andre erfaringer og leveringstid? Eller fornøyde? Anbefaling på CD som en audiofil bør ha?

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes å huske frakten på 1 CD er 7USD. CD-Baby tilbyr imidlertd å sende mange CD-er samlet UTEN cover, dersom du ønsker det, slik at fraktutgiftene blir minimale. Dette er valg du kan foreta under bestillingen.

Intermediate jozho sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    1,530
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De har verdens mest hyggelige ordre bekreftesle, og kanskje en enda kjekkere melding når cd'ene er sent. Bare de e-mailene gjør det til en fornøyelse å handle hos CDbaby!

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Høres bra ut. Men et viktig spørsmål - er 128kpbs mp3 previewene de har på siden representativt for kvaliteten på cd lyden? For jeg må si at mange av cdene hadde så som så lyd via broadband streamingen...

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sjekk URL-en når du streamer previewene (hm...godt norsk språk dette her...). I URL-en bytter du lofi med hifi...

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må nesten anbefale Project Pimento - Magical Moods of the Theremin. Loungejazz med thereminsolist, ganske unikt tror jeg. Det er ikke bare en gimmickgreie heller, resten av bandet er i aller høyeste grad kompetente musikere.

Active Kaffekopp sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    314
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har handlet 2 ganger hos CDBABY.COM og jeg har iallefall vært meget fornøyd med servicen. Ble litt skuffet over lydkvaliteten på to av cdene, men hva kan man vente seg når man betaler $5 pr cd og gruppa kaller seg Booze Monkey? Kvaliteten på de to andre platene var meget bra. Fra bestilling tok det 5 og 6 dager til varene lå i postkassa!

Intermediate drkaos sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    511
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bestilt en plate. Utmerket leveringstid (en knapp uke) og cd'n holdt høy kvalitet. (Nils Lofgren)

Active Kaffekopp sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    314
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan anbefale Mark Dunn - Mark Dunn fra CDbaby sitt sortiment. Fengende jazz. Prøvelytt får du hvis du følger linken, men lyden er vesentlig bedre på cden selvsagt.

Mark Dunn's Debut CD - Review by Chuck Miller of WRTI Jazz 90 Philadelphia, PA.

From the get go Mark Dunn's release is hot.

You hear all that's good in the Philly jazz scene; eloquent writing and highly crafted performance that swings hard.

The release spans hard bop harmonies, to blues and ballads and a taste of Brazilian influence just for fun. As you hear the first track, "Cousin Joe" I'll almost guarantee that you'll say to yourself, "What a great record!" If you like that east coast sound, this is a must have for your collection."

Intermediate JgR sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    535
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av drkaos
    Bestilt en plate. Utmerket leveringstid (en knapp uke) og cd'n holdt høy kvalitet. (Nils Lofgren)
    Samme. "Dette er min yndlings-skive" ;-)

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av drkaos
    Samme her også. Men jeg tok også med Seacred Weapon. Nå har jeg bare handlet der en gang, men erfaringene fra denne gangen er veldig bra.

Bra med et forum der man kan ta opp noen tips. Jeg fant en skjult skatt i disse to platene. Liker sjangeren veldig godt.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •