Rimlgste kombo med TV og internett i Grimstad...

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Active ttorneby sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    317
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Rimlgste kombo med TV og internett i Grimstad...

Skal flytte inn i en enebolig og må skaffe meg TV og internett, helst så billig som mulig. Grimstad kabel TV har slik jeg har forstått det enerett på kabel i byen, og de er svindyre. Etableringsgebyret er på formidable 3000 kroner pluss leie av dekoder osv.
    Lurer derfor på om noen har noen andre forslag til komboen som kan fungere. Har vært inne på tanken og bestilt en parabolpakke pluss ADSL fra en eller annen leverandør, men er usikker på hvordan dette vil havne i pris. Er det noen av parabolselskapene som også leverer internett over satelitt?
    Hadde vært å foretrekke om man slapp å binde seg til et helt år, dersom dette er mulig, iom at studentivet ikke altid er like lett å forutse, og at jeg derfor ikke nødvendigvis blir boende der i et helt år...

Noen som har noen forslag?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av ttorneby
    Skal flytte inn i en enebolig og må skaffe meg TV og internett, helst så billig som mulig. Grimstad kabel TV har slik jeg har forstått det enerett på kabel i byen, og de er svindyre. Etableringsgebyret er på formidable 3000 kroner pluss leie av dekoder osv.
    3000 kroner er vel ikke så mye? det er jo det alle andre kabeltv selskaper også tar. Jeg antar at dette gjelder en nytilkobling, og ikke en gjeninnkobling.
    Har det vært kabeltv i huset tidligere, holder det jo med en gjeninnkobling.

Søkte meg inn på grimstad kabeltv sine sider, og der fant jeg dette:
    http://www.gktv.no/?sub=priser
    Der står det at du får med en digital dekoder på kjøpet.

Du nevner under at du er student. Da antar jeg at du leier. Hør med huseier om han/hun ikke kan ta seg av etableringsgebyret. og at du betaler internett etc.

..., iom at studentivet ikke altid er like lett å forutse, ....

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •