Billige DVD-er?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 20 av 20
    Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Billige DVD-er?

Hvor får man kjøpt DVD-er billigst? Bestille fra utlandet? Er vel toll på varer over 200?
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Newcomer mitch sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    125
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det er mva på alle varer over 200 kr eks frakt, så det vil i praksis si at varen får 25% pluss tollgebyr (som kan variere) fra posten

bra side som jeg bruker og som har endel salg for tiden spesielt mtp pakker osv :

www.play.com

av de hjemme:

www.platekompaniet.no

www.elkjop.no

og en drøss med andre

Newcomer 2mMy sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    51
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    elkjøp har som regel en kurv med en god del bra dvd'er til 99 kr stykket da =)

Intermediate poppiuz sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    874
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøper du f.eks 5 filmer fra play à kr 120,- sendes de hver for seg.. så du slipper å tenke på tollgrensa

Intermediate Mori sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2,713
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    lenge leve Play.com

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    101
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Angry

Sitat Opprinnelig postet av Mori
    lenge leve Play.com
    Vet ikke helt jeg altså. Det er billig, men vet ikke om kvaliteten på filmene er så bra.. Har nettopp kjøpt 4 animerte filmer derfra. (Monster inc, Nemo, Shrek 2 og Madagaskar) Hele menyen på Madagaskar dvd'en "hoppet/ristet". Utrolig iriterende!! har testet den på 2 dvd spillere, med samme resultat på begge. På Moster inc. dvd'en synes jeg at kanter blir hakkete/ugjevne. Har bare prøvd den på en spiller, så er ikke 100% sikker på om det er spilleren min eller dvd'en. Jobber med å finne ut av dette..

Noen andre som har no erfaring med dette?

Intermediate homecinema sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    cdwow.com ! gratis frakt også! :wink:

Newcomer 123sub sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøp de på eBay.En uskreven regel hos de aller fleste selgere der er at en skriver ned verdien samt krysser av for gave på tollappen.dermed blir frigrensen 1000kr, og ikke 200. Fra UK går sånne pakker som "Small Package", og uten tollapp, og bare et mikroskopisk antall blir stoppet i tollen hvor de vil ha kvittering. Om jeg har efaring fra eBay? 90% av min netthandel er gjennom eBay, og jeg har handlet ca.700+ varer derfra.

Newcomer Bortne sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    179
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har aldri opplevd at de har skrevet ned verdien, bortsett fra et par ganger jeg har spurt, men er ikke alltid de gjør det for det.Men det kan jo være jeg har vært uheldig. Og Frakt kommer utenom de 200kr. Jeg har også måttet bevise at varen kostet under 200 hvis selger "glemmer" å skrive på verdi. Handler stort sett fra play.com, eller noen av de norske CD butikkene.

Intermediate JgR sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    535
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

play.com.

Har kjøpt filmer på play.com fra tidenes morgen. Aldri hatt problemer med dårlig kvalitet som petto nevner. Bare husk å se om det er DD 2.0 eller 5.1 osv. Kan handle så mye du vil, bare hold deg under 200kr tror jeg. Er da tolla kommer? Og handler du flere filmer i lag, sånn mellom 5-7 og oppover, kommer det en mail om "large order konfirmation" eller no sånt. Du må da ringe til play å bekrefte at du skal ha så mange filmer. MEGET irriterende. Men ellers, ei kjempeside. Mye gofilmer til priser vi liker. Så bestill 3 filmer om dagen, så klarer du deg

Newcomer 123sub sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bortne
    Jeg har aldri opplevd at de har skrevet ned verdien, bortsett fra et par ganger jeg har spurt, men er ikke alltid de gjør det for det.Men det kan jo være jeg har vært uheldig. Og Frakt kommer utenom de 200kr. Jeg har også måttet bevise at varen kostet under 200 hvis selger "glemmer" å skrive på verdi. Handler stort sett fra play.com, eller noen av de norske CD butikkene.
    Styr unna selgere med et 4sifret antall feedback eller mer.Disse lever av å selge på eBay, og dermed mer forsiktige med å jukse.kjøp fra de mellom 10-100.

Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2,713
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har aldri opplevd noe dårlig kvalitet på filmene fra play.com jeg. holder en seg under 15.99 £ så slipper man toll.

du som nevnte kvalitetsproblem, veldig merkelig, har et "lass" med kjente som bestiller fra play og har aldri hørt om noe liknende :?

men nå kan det jo nevnes at dvd'er blir jo billigere og billigere her til lands. finner mye bra under 100-lappen for tiden :grin:

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    101
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mori
    har aldri opplevd noe dårlig kvalitet på filmene fra play.com jeg. holder en seg under 15.99 £ så slipper man toll.

du som nevnte kvalitetsproblem, veldig merkelig, har et "lass" med kjente som bestiller fra play og har aldri hørt om noe liknende :?

men nå kan det jo nevnes at dvd'er blir jo billigere og billigere her til lands. finner mye bra under 100-lappen for tiden :grin:

Er litt usikker på Monster inc dvd'en. Kan hende kvaliteten på den ikke er så bra i utgangspunktet. Er jo ikke så ny. Men den Madagaskar dvd'en er det i allefall no galt med.. Har sett en annen plata, å den hakket ikke i det hele tatt.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Florø
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Rimelige DVD'er

Filmting.no har begynt å få noen filmer også. Utvalget er ikke så stort, men det ser ut som at de øker hele tiden. Prisene virker ok også.

Intermediate tommy_sn sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    1,229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Burde ikke være noe dårligere de filmene som er satt ned i pris da..er jo akkurat samme filmen som kostet det dobbelte for noen måneder siden..

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ang play.com, har just bestillt gremlins pack'n, så fant jeg die hard triliogien med det samme.Hvis jeg bestiller disse to i hver sin ordre så blir det sendt hver for seg ja? så de ikke slår seg sammen og får toll på de?

Sikkert dumt spm, men greit å være sikker.

Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2,713
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    blir send hver for seg ja, men du kan også bestille de på samme ordre. de sender en og en dvd uansett

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gode greier! da blir det flere bestillinger utover kvelden

Active super_kalle2 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    301
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vil anbefale deg Rema1000 også!!! Jobber på Rema i Ski, så litt reklame, men men... dvd'er til 98,- jaja er en del dritt der, men masse bra filmer også! Klin nye filmer dukker sjelden opp, du må vel vente et par måneder etter at de har hatt release.

Intermediate JD sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    2,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå selger jo Platekompaniet mye til 99. Og de har i tillegg en del bra på kampanje til 59,-/79,-. Plukket opp Collateral til 59,- her om dagen.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •