Billig og bra internett leverandør

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 3 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 42
    Intermediate Pug-Nose sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    960
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Billig og bra internett leverandør

Hei hei..

Har nå fått flytta til ny leilighet i Bergen by... Men det er en ting som huseier ikke vil fikse til meg, nemlig internett..

Så jeg spør dere, O allvitende folk: Hvilken internettleverandør er idag billigst iht pris/ytelse...
    Jeg er forøvrig ikke superkresen på hastighet, bare det går endel raskere enn ISDN ;-) Dersom hastigheten inn ligger på rundt 150 kB/s er jeg strålende fornøyd..

Har dere noen forslag om abonnement og leverandør som kan passe for meg. (glem ikke at jeg er en fattig student)

På forhånd takk

Newcomer hektorhake sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    142
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hei, jeg kan ikke si deg hva du bør satse på.. MEN jeg kan si deg at du ALDRI ALDRI ( jeg gjentar ordet aldri for å understerke ) må skaffe deg Bluecom eller nextgentel.. jeg har personlige erfaringer og kjenner til mange som ikke har vært heldig med disse.. jeg har bluecom og det har vært et sammenhengende mareritt med inkasso saker helt ut av det blå og at jeg kanskje har nettet max 3 dager i uka...

Active Messel sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    317
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sjekk denne KALKULATOREN

Uansett, jeg står på trappene til å bytte til Tafjord Mimers tilbud om ADSL 2+ som vil gi meg ca 20Mbit hastighet (599,- pr. mnd på to års binding og gratis etablering)

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    960
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0