Billig og bra internett leverandør - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 42 av 42
    Intermediate santa claus sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    299 for 3500 linje hos nextgentel! Det e gooooood!

Det er jo ikke sikkert det er de samme linjene som bremser hos telenor som ngt bruker! NGT har jo egne sentraler rundt om kring... Jeg er kun på telenor sitt nett de siste metrene inn til huset....

Newcomer stigarve sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    299
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Telenor ADSL

Jeg har Telenor ADSL 4mBit, til 449,- pr mnd. Valgte dem siden dem hadde "gratis" etablering, og bredbåndspatrulje til 299,- Har hatt litt nedetid enest da Telenor skrudde opp hastighetene sine over hele landet til alle kundene, fordi de ikke hadde bygd ut sentralene sine til å takle det..

Det er lang ventetid hos kundeservice, men når man først kommer igjennom så møter man som regel på greie folk. Fikk gratis 1 mnd pga 1 uke nedetid. Synes jeg var bra. Men det kommer helt an på hvem du snakker med der.. Først fikk jeg til svar at de ikke ga avslag på prisen, før nedetid var 1 mnd.. Men sendte mail til dem og sa jeg følte meg urettferdig behandlet, så da ordnet det seg :grin:

Hadde jeg eid bolig i dag, hadde jeg nok neppe valgt Telenor. Jeg vet jeg kommer til å flytte om en stund, og da blir Telenor billigst på å flytte linje hos. For jeg har ikke fast telefon.

Terningkast 4 til den reelle hastigheten Telenor leverer, for hver gang jeg sjekker hastighet får jeg aldri det jeg betaler for.

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •