PC-jakt

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2

Tråd: PC-jakt

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    251
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

PC-jakt

Hei!

Mulig jeg ikke treffer helt riktig hverken tråd eller forum her - men jeg regner med at dere en gjeng som har peiling likevel. Skal kjøpe PC i julegave til en 11 år gamel jente.
    Har sett at Elkjøp har en Medion (?) til 3500. Sjekket også Dell - de har en dimension 11 til 4000. Tror begge har 80 GB/512 mb ram
    Medion har jeg aldri hørt om, Dell innbiller jeg meg er bra. Har ikke lyst til å betale mer enn dette.
    Har forsøkt brukt og hjallafirma (JMData) før - her svidde hun av 1000 kr. av egen lommebok på en PC hvor ingenting virket. Det var bare et kabinett hvor alt inni var i stykker. Vil IKKE handle slike steder. Noen som har erfaring med de nevnte maskiner - eller vet om andre til en grei penge?

Intermediate TomH sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    1,153
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Dell pc´n kan du trygt kjøpe. Den holder lenge til surfing, lekse skriving og spilling(regner med hun ikke sitter med det værste dataspillene ).

Medion har vel Elkjøp solgt i noen år, jeg vet ikke noe om kvaliteten på den, men Elkjøp gir jo grei service om noe skulle svikte. De har jo egen pc-support.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •