Trådløst tastatur + mus til 90kr

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Trådløst tastatur + mus til 90kr

Lette etter trådløs tastatur + mus til min htpc her forleden, og kom over dette settet hos mpx.no, til kun 90kr!! Normalpris er f.eks hos komplett 245kr

Nå skjønner jeg at mange sikkert vil avfeie dette settet som ubrukelig møkk, men mitt førsteintrykk er ihvertfall at det faktisk er ganske bra.. enkelt å ta ibruk(bare å plugge det i), behagelig å skrive på, virker nokså solid ++, absolutt verdt selv de 245kr komplett vil ha for det..

her:

http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=35017

Active Baker sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    451
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hei!

Har et slikt liggende i en eske på jobben. Kjøpte det til å brukes på møterommet, men reell rekkevidde fra senderen¨er vel omtrent 1/2 -1 meter. Skal du bruke dette i stua di må du a) ha liten stue, eller b) ha senderen VELDIG nært sofaen (og skjøte senderen med USB kabel fra HTPC evt.

Som du sikkert skjønner er det ikke helt ideelt.

Noe av det billigste du kan gjøre som er ideelt for HTPC er å kjøpe en OEM versjon av de mer populære trådløse tastaturene. Da "går du glipp av" skikkelig pappeske, manual og ofte CD, men du sparer ofte rundt 50%. Jeg kjøpte OEM versjonen av Microsoft Remote Keyboard i går for 450 (retail pris 750-1000) ved å gjøre noen smarte søk på prisguiden til hw.no...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •